IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Suruh Yakin Pada Polis.... Kah..Kah...Kah...!!!!

>> Tuesday, April 12, 2011

SRI AMAN: Semua pihak perlu mempunyai keyakinan terhadap polis untuk melakukan siasatan berhubung kes video seks yang didakwa membabitkan pemimpin pembangkang kerana ia isu besar kepada rakyat, kata Perdana Menteri, hari ini.

Datuk Seri Najib Razak, berkata demikian ketika mengulas perkembangan siasat video seks itu dan jam tangan Omega yang didakwa milik individu yang dikaitkan dalam video berkenaan.- Berita Hairan.

Waka..waka..waka... daripada percaya pada polis... lebih baik layan Shakira gelek lagi bagus... dah tentu2 haram wal haramjadah... kah..kah...kah....

Mesti ada orang cakap... "ekk..eekkleee... Isa.. lu pun apa2 hal cari polis jugak..."... waka.. waka...waka.. layan shakira lagi... hahaha... hello beb.. kalau jadi apa2 hal pun dah semestinya gua akan ke balai polis jugak laaaa... itukan formaliti negara nih.. takan gua nak pi hospital atau balai bomba beb... itu sengal namanya...

Prosedur biasa jer... untuk sebarang masalah tuntutan atau apa kejadah sekalipun, nak bergantung harap supaya kes selesai atau apa saja... jauh langit dengan bumi jawapnya... gua langsung tak menaruh harapan... jom layan zaiton zameon pulak... hahahaha....

Gua sebenarnya tak percaya langsung dengan polis2 kat Malaysia nih..., contoh;

1) Ada sekoq malaun buat repot bontot dia kena toron..., polis kelam kabut tangkap si kaki toron tu...

2) Ada pulak ntah malaun mana pi repot sorang menteri rogol bibik dia..., polis buat bodoh jer... takda tindakan nak pi tangkap menteri tu... dan menteri tu pulak cool jer...

3) Ada mangkuk hayun 3 ekoq tayang dan sebar video lucah, Polis tak tangkap pun haramjadah 3 ekoq tu.. dah tu pulak di beri perlindungan pulak dah..., sedangkan ada akta berkaitan bahan lucah... ini macam undang2 rimba beb..., lu orang agak2 kalau rakyat biasa buat perkara macam tu... apakah nasib mereka...???

4) Ada polis yang bangang dengan sengaja merosakkan sampel DNA... lepas tu nak minta sampel DNA baru..., sampel DNA kena simpan dalam peti ais (tempat sejuk), si polis bangang tu pi simpan dalam peti besi... kah...kah..kah...

5) Dadah bernilai jutaan hengget boleh hilang dari balai... apa cerita beb...

6) Bab rasuah... tak payah cerita lah.... hehehehe... "Encik selit duit tu bawah lesen yeaa...." kah...kah...kah..., itu kisah polis tepi jalan..., kalau kisah polis ada paku besar pulak... mau settle... bolehhhhh... hahaha....

Perghhhh... banyak lagi beb kalau nak di senaraikan perangai dan kebobrokkan kebanyakkan polis di malaysia nih..., lagipun tindakan undang2 yang di ambil oleh pihak polis di malaisia nih terbahagi kepada dua iaitu;

1) Undang2 yang melibatkan "Ketuanan Melayu dan Barisan Nasional"

2) Undang2 yang melibatkan musuh "Ketuanan Melayu dan Barisan Nasional"

So... lagi mau bercakap pasal integriti kepolisan.... piiiiraaahhhhh.... lebih baik suruh najib razak cakap dengan dinding jelah....

Gua pun ramai jugak sepupu sepapat ipar duai yang jadi polis.... dari pangkat kecik sampai pangkat besar... bila dok bersembang dengan diorang... satu pun tak semengah langsung...., ntah lah... sebelum masuk polis.. perangai elok... bila dah berjawatan dalam polis perangai macam sial... nak telan secawan kopi pun gua pikiaq lima enam puluh kali..... takut jadi darah daging beb...

Aaahhhh... polis-polis di malaysia nih akan lebih berintegriti jikalau bebas dari genggaman kuku besi barisan nasional.... selagi di bawah parti haramjadah tuuuu... ibarat macam lembu jelah... tak pun sebagai anjing yang setia pada tuannya...

Kepada polis yang baik2 dan tak tergolong dalam puak2 polis yang gua maksudkan tu... harap maafkan gua, kepada golongan polis yang macam sial haramjadah tu... kembalilah kepada amanah kerja yang di pertanggungjawapkan untuk rakyat dan negara..., lagipun hasil pendapat lu orang tu.. untuk anak bini jugak kan....???

Errrr.... lu orang percaya ke pada Polis...????

11 IkutSukaLu...::

mahaza Tuesday, April 12, 2011 10:16:00 AM  

DNA kena simpan tempat sejuk. Peti besi tu kan sejuk?

A Mum Of Three Mohd Tuesday, April 12, 2011 10:48:00 AM  

Tunggu polis bebas daripada UMporNO baru ler boleh caya, kot?

Bila tu?? Tunggu UMporNO/BN tersungkur dulu!!

Until then...??? Gua sewaktu dengan Isa!!

Anonymous,  Tuesday, April 12, 2011 11:25:00 AM  

last minit pemilik jam omega akan di umumkn hahaha tak sempat nk jwb hari ngundi pon tiba....kakakkaka....agaknyer la...

Anonymous,  Tuesday, April 12, 2011 12:33:00 PM  

polis malaya nk pecaya?..kim salam ler yop.dah nama mkn gaji,gaji x cukup mkn rasuah.dapat duit rasuah bagi mkn anak-anak.anak-anak dah besar jadi polis.anak pulak makan rasuah...begitulah kitaran idop pak polisi malaya.

Fencesitter Tuesday, April 12, 2011 1:42:00 PM  

Alah ... ko orang susah suasah naper.... buang ajer semua undang-undang. buang parliment buang semua ... KITA IKUT JUNGLE LAW nak tak ... kalo aku tak suker kau aku boleh pancung kau ... kalo kau tak suka aku ... kau pancung aku ... apa macam??? Ada bagus tak? Mari kita ikut undang undang Hutan ...yeh yeh yeh ... bodoh punya orang ..... kahkahakahkah ... suruh bapak kau buat pasukan POLIS ... boleh ... baruk ko boleh percayakan .... hahahah buat aku ketawa pecah perut ajer ... sekolah lagi lah kau ....

penarik rantai,  Tuesday, April 12, 2011 1:54:00 PM  

Fencesitter bodo...

ko lg bodo sial.. ko xfham ke ape ISA ni ckp.. bebal sial kau...

Anonymous,  Tuesday, April 12, 2011 1:55:00 PM  

Beta hanya percaya pada allah yg satu.

Kita semaua hamba allah. Kedudukan kita di sisi allah tidak berpandukan kpd kdudukan pangkat kita didunia, tetapi ketaqwaan kita itulah jaminan ukuran di sisi Allah.

Nabi telah berpesan aku tinggalkan kpd umatku 2 perkara: Alquran & sunnah ku. Barangsiapa berpegang kpd 2 perkara ini dia selamat.

Jadi kpd rakyat beta semua kembalilah kita kpd allah yg menganugerahkan kita nikman iman & islam.

Fencesitter Tuesday, April 12, 2011 2:49:00 PM  

Nak tambah yer..... Kalau Polis dah dibubar .... Aku boleh rogol adik, kakak, anak dan emak kau sekali kalo aku suker.... Kau boleh lah berbuat sama kepada ku.... Al maklumlah tak der undang2 dan takder polis untuk melaksanakan undang2 (ikut undang2 hutan) lah...... Hahahahaaa apa macam setuju untuk bubar POLIS, SPRM dan lain2.... Bagui ni... Kau tentu suker giler ...... Kahakahajaaaha lawak lawak.... Byeee

Insan Kamil,  Tuesday, April 12, 2011 2:58:00 PM  

mana punya manusia laknat pulak ni cakap takdak etika kemanusiaan langsung.... Allah dah tetap kan undang-undang kehidupan... cuma manusia jer yang engkar dengan perintah yang Allah dah beri

Kerajaan Rakyat Tuesday, April 12, 2011 4:20:00 PM  

Polis..??

-Itu besar punya malaun..!!
-Bapak segala perompak..!!
-Ibu segala Lanun..!!
-Haramjadah yang dilesenkan olih Umno

Kalau tak caya.. tanya Rahim Nor

Bapak Polisi,  Tuesday, April 12, 2011 10:52:00 PM  

Anak haram mana Fencesitter ni. Laknat... Celaka.. Sial.. Pegi mampus lu dengan Umno

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP