IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mat Sembab Meraban....!!!!

>> Saturday, April 16, 2011

KUCHING, 16 April (Bernama) -- Timbalan Perdana Menteri Muhyiddin Yassin meminta rakyat supaya tidak terperdaya dengan dakwaan pembangkang kononnya mereka telah berjaya memenangi pilihan raya negeri Sarawak pada Sabtu.

Muhyiddin berkata dakwaan yang tersebar di Internet itu adalah tidak benar kerana proses pengundian belum selesai dan masih berjalan sehingga 5 petang ini.

"Ada berita-berita khabar angin oleh pembangkang (kononnya) mereka sudah menang, BN di Sarawak sudah tumbang, pakatan pembangkang (telah) ambil alih (kerajaan negeri).

"Ini merupakan satu pembohongan...pengundian belum selesai...undi pun belum dikira," katanya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Sarawak di sini pada Sabtu.

Sebaliknya, kata Muhyiddin, beliau mendapat maklumat bahawa ketua pembangkang yang juga penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim sudah meninggalkan Sarawak untuk ke London atau Amerika Syarikat.

"Kalau dia menang mesti dia tunggu sampai habis, kenapa awal-awal dia tinggalkan Sarawak? Anwar sudah serahkan tugas kepada ketua-ketua mengundi kononnya takut jadi apa-apa," kata beliau.

Muhyiddin berkata khabar angin seumpama itu hanya disampaikan oleh orang yang terdesak.


Hellllooooo.... Mat Sembab oooiiii.... siapa yang terdesak nih...., yang gua tau mamat kat dalam gambar tu jaun menung tuuuuu... hahahaha....

Semua orang tau tempoh waktu mengundi belum habis lagi beb.... janganlah bawak cerita bodoh untuk rakyat, mulut lu dah laaa... hancing... lagi mau kencing rakyat....

Yang gua tau... itu lu orang punya anjing (SPR) tengah pening kepala nak buat cara2 penipuan dari pukul 3pm hingga 5pm beb.... pasukan PR kena berhati-hati dengan anjing2 SPR nih....

Mat Sembab tak payah laaaa... buat lawak bodoh petang Sabtu nih.....!!!! Insyallah BN Sarawak akan tumbang hari ini.... nyawa BN Semenanjung pun dah sampai ke kerongkong hahahaha....

Pi MAMPUS LAAAAA... barisan nasional.....!!!!!!

7 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Saturday, April 16, 2011 5:15:00 PM  

Ya... mamposlah UMNO/BN bukan kat Sarawak saja... kat semenanjung pun dah nak mampos dah...

Anonymous,  Saturday, April 16, 2011 5:16:00 PM  

YA!! MARI KITA RAMAI-RAMAI SUMPAH BN BIAR DIA LAGI CEPAT HANCUR.

Pak Mat,  Saturday, April 16, 2011 5:40:00 PM  

Jangan la kata macam tu dekat b eeend.. Dah la nak kalah teruk di Sarawak ni... Taib mamut nak lari pi Lubnan merajuk dengan Rakyat sarawak?

wasudahbaca,  Saturday, April 16, 2011 7:17:00 PM  

Boleh buat pulut kuning!
Bunuh UMNO!
Mampusla UMNO
Mampus la UMNO

Anonymous,  Saturday, April 16, 2011 7:54:00 PM  

tak sayang mulut,,sedap sumpah org,,,,ponkot penoh taik tak nampak..

Raden Saturday, April 16, 2011 9:12:00 PM  

BN menang besar lagi la bro...

umnoporno Sunday, April 17, 2011 11:36:00 AM  

kalau dah dibubarkan parlimen sarawak bermakna takde kerajaan atau pembangkang la kan??? kena tunggu kiraan undi selesai baru boleh cop sape kerajaan sapa pembangkang...masa mengundi belum abis umnoporno dah cop pr sebagai pembangkang dan bn laknat sebagai kerajaan... bukankah itu seperti negeri sarawak itu umnobn anggap sebagai negeri mak bapak dia??? suka2 mak bapak diorang je...kat negeri2 diperintah pakatan pun tv2 barua dok guna ayat negeri pakatan pembangkang...sepatutnya diorang kena guna ayat kerajaan negeri... memang sial la media kat mesia ni... patutlah orang2 tak berpelajaran terus sokong bn... otak diorang bebal hasil didikan umnoporno...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP