IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Malaysia Punya Gilababi... hahaha...

>> Wednesday, April 27, 2011


Wow.... baru seminggu tinggalkan Malaysia macam2 cerita yang gua dah terlepas... huhuhu...., jejak jer airport petang semalam, selepas selesai segala urusan... ambik limo terus balik rumah, tak sampai setengah jam start kereta terus pergi seksyen 23... cari nasi berlauk...., gilerrrr.... siooottt... seminggu dok melantak fish n chips dan roti jer.... dapat makan nasi pun kat restoran Maharani di Surfers Paradise, itupun masakan melayu Singapura, kari takda rasa kari, asam pedas pun cair... bla.. bla.. bla.. perut lapar.. tekak main telan jelah... kah..kah..kah...

Lagi satu restoran masakan Malaysia ialah Golden Legend kepunyaan Dato Ismail dari Kelantan, yang ni pun masakannya sekadar melepaskan perut yang kebuluran... hahaha... kat restoran ini jugalah kami makan malam bersebelahan dengan meja suami kepada Siti Nurhaliza pada hari Sabtu lepas... ntah apa ke namanya laki minah nih... dia dengan anak-anak jantannya jer.., takat senyum2 jer.. dan bertanya khabar sesama Malaysia... lebih2 tarak...

(Fish & Chips di Restauran Desk's - Brisbane)
gua mintak sambal belacan diorang cakap tarak... apa punya cekai laaa...

Di restoran Anwari Seksyen 23... dapat melantak sotong masak lemak cili padi, ada pulak sambil belacan... perghhhh... Alhamdulillah...., sambil2 tu.. terbaca akhbar free kat restoran tu pasal kes "Lelaki Y" tak habis2 lagi dengan cerita liwat ciptaan 1Malaysia nih... kah...kah..kah...

Ada juga berita berkaitan umnGok nak meminang DAP... yang ni gua geleng kepala pasal memikirkan kebangangan umnGok yang bertingkat-tingkat kebodohannya...., mana tak bodoh dan bangangnya puak2 parti terdesak tu... dulu punyalah mengutuk menghina DAP dengan pelbagai tohmahan dan tuduhan, kononnya parti cina komunis lah... parti chauvanisme lah... parti adik beradik PAP Singapura lah... dan bla..bla...bla....

Sekarang nih... apa dah terjadi beb... hidung tak mancung pipi menyondol kandang babi... kah...kah..kah..., sah dan memang tak perlu di sangkalkan lagi... parti "Ketuanan Melayu" ini sebuah parti yang takda maruah dan tak berpendirian... sanggup berbuat apa saja selagi dapat menyambung talian hayat mereka... memang Parti Haramjadah... kah...kah...kah...

Kerana marahkan MCA sebab suruh boikot akhbar lidah rasmi parti haramjadah tu... puak2 "Ketuanan Meayu" sanggup nak bersekongkol dengan Parti Cina Komunis (DAP)... kah...kah..kah... , walau bagaimanapun dalam konteks memboikot akhbar Utusan Melayu gua sebagai rakyat Malaysia 110% sokong keputusan MCA nih.. sebab itulah satu-satunya akhbar paling sial dan haramjadah di Malaysia, akhbar pencetus huru hara yang selalu memainkan api perkauman serta fitnah terlampau..., kalau boleh bakar jer... akhbar sialan tu...biar si Awang Selamat haramjadah tu takda kerja dan mampus beragan... atau sumbat jer... si Awang Selamat tu dalam ISA... kah...kah..kah...

Hari ini pulak.. kecoh 1Malaysia video seks Anwar part 2 dalam blog2 umnGok... yang peliknya semua salinan video dah di serahkan pada polis... so.. bagaimana pula boleh terlepas pada individu lain dan blogger2 umnGok apco... siapa punya kerja nih....???

Adakah Polis kamceng gilerrrr dengan DAP, PAS, PKR... sampai boleh seludup keluar video klip tersebut untuk tayangan umum... kah... kah... kah... babi pun geleng kepala beb... tengok game politik gilababi nih...

Kesimpulannya... secara akal politik bangang ialah Polis dan blogger umnGok satu kepala maaaaa.... hahaha... lepas tu.. polis pun ugut nak tangkap blogger2 yang sebarkan video klip tu... macam cibai diorang punya ugutan... tiunaseng punya game... semuanya nak perbodohkan rakyat...

SKMM pun 2x5 selagi bawah kerajaan barisan nasional... oopppsss... gua terlupa pulak... siapa menterinya.... dah tentu2 repot yang di buat oleh AMK tindakannya macam siputbabi... kah...kah...kah....

1 IkutSukaLu...::

muqlis04 Thursday, April 28, 2011 9:24:00 AM  

(Fish & Chips di Restauran Desk's - Brisbane)
gua mintak sambal belacan diorang cakap tarak... apa punya cekai laaa...
----------------------------------
salam bro dah balik ke?...macam bila nak tepek gamgar jaws kat sini...apa2 pun gua nak gelak beb...raja lawak pun serender ngan lu..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP