IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kisah Anjing Malaisia

>> Sunday, April 10, 2011

Di Malaysia ada berapa kategori anjing@hanjing...???

1- Anjing Pengawal: Tugas utamanya menjaga keselamatan tuannya atau harta benda tuannya seperti kebun atau rumah.

2- Anjing Pengesan: Tugas utama mengesan penjenayah atau lokasi jenayah seperti Unit K-9 PDRM yang mempunyai kemahiran mengesan mayat manusia dalam air.

3- Anjing Gila: Anjing gila atau disebut juga sebagai hanjing tidak mempunyai tugas khusus kerana dia gila. Biasanya hanjing gila akan mengganggu ketenteraman awam.

4- Anjing ????: Yang ini lu orang tambah laaaa... ikut suka hati lu orang berdasarkan status Malaysia Boleh... hahahahaa...

Berlainan pula dengan orang gila. Sebagai contoh; Orang gila yang merogol. Dia merogol tapi dia buat selamba kerana di Malaysia tiada peruntukan undang-undang untuk mendakwa orang gila. Samalah juga seperti orang gila yang merompak atau menyamun, waima membunuh, dia tidak akan didakwa oleh Gani Pak Tail kerana peruntukan undang-undang tidak mengizinkan. Justeru sesiapa yang merompak, menyamun, merogol atau membunuh dan tidak didakwa bererti mereka tergolong dalam kelompok orang gila!

Begitu juga dengan buat2 gila (berlakon gila), ianya di sahkan oleh doktor yang bertahap anjing juga (bayar maaaa...), atau ada perjanjian G to G maka orang yang gila tadi tetap terlepas waima sepuluh kali jombatan bosi dah terbakar. Orang gila selalunya doktor bagi pil tidur... sebab nak kontrol perlakuan mereka, tetapi dalam tidur pun masih boleh kowtim perjanjian.... hahahaha...

Begitulah serba sedikit cerita anjing-anjing di Malaisia..... hahahaha.... dalam banyak2 Anjing di Malaisia... Anjing di bawah ini paling banyak jasanya pada Manusia...


Lu orang boleh senaraikan agensi2 anjing di malaysia...???

7 IkutSukaLu...::

MOH KEMBARA Sunday, April 10, 2011 4:05:00 PM  

Salam Yob, hanjing kat Malaysia ni semua semua half-breed, pariah!

ISA Sunday, April 10, 2011 4:36:00 PM  

W'Salam Yong;

Anjing@Hanjing pun ada kasta yeeaaa.... hahahaaaa..

Pak Oncu Sunday, April 10, 2011 5:15:00 PM  

kah kah kah kah kah ,, HANJING itu ada lah ,,,,,,,, lu sendiri lah pikir Bro,,,

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Sunday, April 10, 2011 7:02:00 PM  

gua rasa nak bela anjing ..gua nak ambik kaul imam malik.. he he he

ada otak,  Sunday, April 10, 2011 11:05:00 PM  

patut ada astro siar dokumentari khas pasal hanjing kat mesia,guiness buk of record ke..
4)hanjing baka salakan,x menyalak xbleh cari makan..

Anonymous,  Sunday, April 10, 2011 11:27:00 PM  

Anjing2 1malaysia lebih teruk dan hinadina daripada anjing kurap. Antara anjing2 1malaysia yang tersangat ganas adalah anjing kepala merah.

Anonymous,  Saturday, April 16, 2011 8:27:00 PM  

kah kah haaha wow sya solute kamu smue yg kaki kutuk sb ni le kebolehan kamu,lebih baik noreh getah ada pulangan meguntungkn,kalian kaki kutuk dpt genjaran yg merupakan makian dn cacian orang lain pula kahkah hahaaaa.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP