IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

BODOH piang punya YB

>> Tuesday, April 19, 2011

kah..kah..kah.... bila terbaca kat KeadilanDaily kisah mamat Port Klang nih... gelak guling2 gua di buatnya...

Mamat nih... saudara kembar sepusat sepusing dengan Lebai Malang dari Kulim Bandar Bahru beb...., kalau dah dengan bini pun tak setia... apa yang nak di harapkan kesetiaan pada parti... dan jauh sekali nak setia pada pengundi dalam kawasan diorang.

Ini semua spesies nak jadi wakil rakyat sebab nak cari makan dan glamour jer... nak berjuang untuk rakyat...??? hahaha... dah dapat jawatan rakyat boleh blah laaaa....

So... PRU-13 nanti... kalau2 lah malaun2 nih masih nak bertanding dan tak kisahlah atas tiket parti mana sekalipun... lu orang cam kan muka diorang betul2..., nyahkan dari persada politik tanahair biar diorang mampus terus....

Rumahtangga sendiri tak terurus... ada hati nak menguruskan rakyat... nampak sangat perangai Munafik... lepas nih suruh dia ikut jejak bekas Adun yang bersempadan dengan kawasan dia tu.... baru ada akai kot...


Dah laaa.. pemalas... ponteng sidang dewan, penipu... dan bla..bla..bla... akhlak sebagai seorang pemimpin langsung zero... memang dasar muka tembok wa cakap luuuuu.. BODOH piang punya YB... hahaha...

10 IkutSukaLu...::

jai,  Tuesday, April 19, 2011 12:31:00 AM  

Kah kah kah...

Elok la dia keluar dari PKR.

Dah macam sampah, nak buat apa lagi???

Humban je laaa...

Kah kah kah...

Tapi ada pulak parti taik busuk sampai ke usus sanggup terima sampah PKR ni.

Elok la tu, taik makan sampah!!!

Kah kah kah...

Isa Tuesday, April 19, 2011 12:52:00 AM  

jai;

mana perginya taik kalau tak ke tong taik... kah..kah...kah...

Anonymous,  Tuesday, April 19, 2011 1:19:00 AM  

Penyokong2 PKR pun tak perlu YB haprak @ srabai basi spesis katak dalam PKR.Nak jadi YB jaga kantong rakyat bukan kelentong rakyat.Tak dak rasa malu malaunn dua tiga ekoq ni.Dok kira nak dapat habuan butareaa.Cari glamor murahan nak cakap kat TV podahhh.Jangan harap PRU kali ni boleh rapat jadi calon.Calon kena balun kami sokong..

Anonymous,  Tuesday, April 19, 2011 7:32:00 AM  

kalu bertemu kite ludah jer due ekoq malaon nih ramai-ramai..itu tindkan paling layak but mereke..pengkhianat agama dn bangsa!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Tuesday, April 19, 2011 8:41:00 AM  

kalau tak jadi yb mana mau carik duit mau bagi makan 4 oooooo

otaklunyai Tuesday, April 19, 2011 9:10:00 AM  

ko tak sedar lagi ker... bukan yb jer... kalau dah nama bee end tu menteri dan pm pun boddoh.. sebab salah satu syarat nak naik pengkat dlm kera jaan bee end adalah boddog dan bangang

Anonymous,  Tuesday, April 19, 2011 10:32:00 AM  

kes naya ni..
kesian kat dia..
apakata bagi peluang lagi 4-5 kali kat dia..??

mahaza Tuesday, April 19, 2011 10:34:00 AM  

aku nak tau ada tak mintak harta sepencarian dan berapa banyak pula? juta juta?

ada otak,  Tuesday, April 19, 2011 1:48:00 PM  

eloknye masa PRU 13 ni,boleh la jolok2 biar dia msuk brtanding ikut umno..bleh la tengok rakyat mana yg btul2 bodoh piang..tp msti ada lg yg sokong punye,standard aarr mesia..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP