IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bodoh Macam Babi...

>> Wednesday, April 13, 2011

Yang jantannya umur dah 54 tahun, tapi perangai macam sialan jer... kalau di ikutkan pada tahap umur tu mungkin dah bercucu kot..., sepatutnya dalam peringkat umur macam nih... dah berubah kepada kebaikkan... sebab rumah dah kata pi la mampuih.... kubur pula kata... kalau dah mampuih mai la sini.... hahaha....

Yang betinanya pula baru berumur 16 tahun, bulu jagung pun belum luruh habis lagi... kah...kah...kah... dah gatai meghelah... apa nak jadi dengan budak2 sekarang nih... nauzubillah....

Dan terpaling hot dan gempaknya ialah... si jantan tu tak lain tak bukan adalah dari puak parti yang suka dengan seks dan kelucahan.... parti mana lagi beb.. kalau bikan parti umPORno.... muakakakaka....

Status jantan tu dalam umPORno ialah pemimpin umPORno Bahagian Tanah Merah.... kalau dah bertaraf pemimpin tuuuu... tunjukkan lah.. akhlak yang cun beb... barulah anak2 buah respeks sama lu... ini akhlak macam gampang haramjadah..., dalam mesyuarat dalam kampung nak mintak orang respeks sama lu.... sapa mau respeks beb.... babi dalam kandang pun tau malu laaaaa.... lebih baik lu jadi babi dan babi jadi lu....


Adoiiiii...... gelak guling2 gua nengokkan perangai pemimpin2 umPORno nih... dari atas sampai ke bawah... tak kira tua tak kira muda dalam kepala hotak diorang asyik dengan segitiga berMuda dan Tua... Arak... gelintir kacang poe... duit...  bini orang pun di sapunya....

Tapi bila dalam mukadimah nak mula mesyuarat bahagian dan bla..bla..bla... di mulakan dengan "Bismillah" konon2nya Islam.... kah...kah...kah..... Islam kepala bapak lu orang laaaaa....

Bodoh betoi laaaa... kepada makhluk2 yang bernama manusia yang masih lagi menyokong parti yang berpura2 perjuangkan Islam tetapi hakikatnya hanya pergunakan Islam untuk Selam dalam bilik hotel... kah...kah...kah....

15 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, April 13, 2011 10:38:00 PM  

Bukan ke menuduh tanpa 4 saksi tu qazaf namanya? mungkin org tu perut dia buncit dari orang sebenar? mungkin juga pelanduk dua serupa? kau orang PAS ni tak reti-reti pulak

Anonymous,  Wednesday, April 13, 2011 11:05:00 PM  

khas utk Tanpa nama(10:38:00 yg bangang...dah kena tangkap byk saksi lg tu..kamu ni apa hal weh?

Isa Wednesday, April 13, 2011 11:23:00 PM  

Libang Libu;

Memang power bro...

Gerakan Anti Najib/Rosmah Wednesday, April 13, 2011 11:24:00 PM  

Ingat ameGok ingat fitnah
Ingat ameGok ingat zina
Ingat ameGok ingat khalwat
ingat ameGok ingat munafik
ingat ameGok ingat celaka
Ingat ameGok ingat parpukari
ingat parpukari ingat teguk air kencing saitan.
Buat anon 10:38 kenapalah Gok sangat, dah nama operasi khalwat, jangan kata 4 orang 20 orang pun boleh jadi saksi. Orang cakap hal qasaf, dia pun sibuk jugak nak cakap tapi tak reti-reti apa itu qasaf. kalau kes video lucah tu boleh ler pakai hukum qasaf pasai saksinya sendiri yang tukang tibai... celako... celako... celako amegok nih. Syabas bhai, gua sokong lu.

Isa Wednesday, April 13, 2011 11:25:00 PM  

Alamak... yang mengomen secara bangang tu makhluk "Tanpa Nama" lah pulak....!!!!

Gua ingat nak sekeh sedas dua pasal benggap sangat... tapi Tanpa Nama kat bawah dia tu dah belasah... terima kasih jelah...

hahaha....

Isa Wednesday, April 13, 2011 11:27:00 PM  

Gerakan Anti NR.

Terima kasih jugak pasal tolong belasah mamat bodoh nak mampus tuuuu....

hahaha... mentaliti puak2 kelucahan nih memang macam tuuuu... memang kena dengan tajuk n3 nih... kah...kah...kah....

zalizalu Wednesday, April 13, 2011 11:33:00 PM  

nak kutuk tapi pakai tanpa nama... dasar takde kote..

Isa Wednesday, April 13, 2011 11:38:00 PM  

zalizalu;

last warning... hahaha... jangan mencarut dalam blog gua... kah..kah..kah...

Anonymous,  Thursday, April 14, 2011 12:02:00 AM  

kalu beto apa yg mu kato tu kenapa gamba lelaki tu perlu dikelabukan. mu sediri pon memang bodoh. kalau nak buat cerita sek pun kena belaja dululah bia panda. baru ada kredibiliti. tuih. orang pati isle memang mace tu, kecek panda, tiba masa nak buat mula salahkan orang lain

Lang Thursday, April 14, 2011 1:27:00 AM  

kita kena siasat dulu ketulinan gambo ni... ada tak ditinggalkan sapu tangan giodano yang ada kad warantinya... pah tu buat suruhanjaya baru puah ati yang tak bernama...

Anonymous,  Thursday, April 14, 2011 10:06:00 AM  

La dia blaja ngaji la dlm bilek hotel tu.

Nak ngaji kat umah bini kacau. Ngaji la kat otel tenang tak ada saper kacau wa.

Mana prut dia buncit. Prut buncet tu versi trio tuwe tu kan. Yg ni apa kena mengenanya dgn prut buncit.

Anonymous,  Thursday, April 14, 2011 4:12:00 PM  

dh nama kena tngkt klwt.bodoh btl umgok ni.kalu nk tgk gmbr clear pnya lu prg blog haramjadah si peminum arak prkari alagapas,sana lu tgk gmbr baik pnye clear,siap mengaku lg siot,org dia yg bt hahahahahahaha.smpai jgn lupa payung si prpkari gn arak brg sebtl 2.hahahaha.

Yang masuk universiti,  Friday, April 15, 2011 5:37:00 AM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Isa Friday, April 15, 2011 8:46:00 AM  

Yang Masuk universiti;

Lu punya nickname... cantik...!!!!

Tapi komen ada perkataan dalam kain mak lu..., apa kejadahnya nak tegur orang punya bahasa sedangkan lu sendiri pun hancur bhai....

wakakakaaaaaa.....

komen lu di padam sebab mencarut dalam blog kurang ajar nih... mana punya universiti bangang yang lu belajar haaaa...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP