IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anak Anak Haram...!!!!

>> Wednesday, April 06, 2011

Anak Anak Haram.
“Apakah rakyat boleh kenyang dengan video lucah?

Apakah dengan isu ini inflasi negara akan menurun?”

Ketika rakyat sibuk membincangkan isu video, kerajaan BN telah menaikkan harga minyak RON 97 sebanyak 20 sen seliter kepada RM2.70 manakala SPRM mengumumkan negara rugi RM108 bilion setiap tahun angkara rasuah dan aktiviti haram yang lain.

Diatas antara petikan kata2 dari ustad idris ahmad seorang pejuang kuasa rakyat memperjuang kan kepentingan rakyat banyak..

....... kami tak mau TONTON TAYANGAN LUCAH .....

Itu saja... maka KERE-JAAN NAJIS BINI ROSMAH jangan main kotor, begitu juga MADER sila pergi naik haji lagi baik duduk kat mekah sana... kau tak lama lagi dah nak jalan...

titik.

Perghhh... marah bebeno member gua nih..., jom layan busking kat CM bro... hahaha..

8 IkutSukaLu...::

ANUAR Wednesday, April 06, 2011 3:31:00 PM  

kat Malaysia skrg ni ada lima (5) je anak haram-jadah!!!

iaitu bos besar di :

1-utusan Meloya
2-Tv3 suku
3-Metro
4-Berita Hairan
5-Kosmo

Anonymous,  Wednesday, April 06, 2011 3:51:00 PM  

Anak2 haram yg lima owang tu bapaknya siapa yek? Maknya? Datoknya? Neneksnya?

Habis SPRM KPN ?

Kalah polis yahudi. Kena siasat aje mati terjun. Dia guna tektik apa agaknya. Brainwash kaw2 punya hilang pertimbangan.

Rakyat bermoral,  Wednesday, April 06, 2011 4:04:00 PM  

wahai rakyat2 yg bijak tunjukkn kuasa anda...katakn TIDAK pada parti x berMORAL..(UMNO parti LUCAH)huhu..

karim,  Wednesday, April 06, 2011 4:16:00 PM  

malangnya ramai karat tak boleh bersinar dah...klorox pun dah ngaku kalah....

orang lama,  Wednesday, April 06, 2011 4:20:00 PM  

boleh percaya ker kenyataan sprm yg hanya sebut 108billion sedangkan bik najib kelentong kita semua tentang jumlah hutang kerajaan pusat masa bajet seluar dalam dulu, dahhh 54 tahun rejim perintah entah berapa ratus ribuu juta lliiionnn dorg dah rembat

5sal,  Wednesday, April 06, 2011 5:02:00 PM  

sprm bercakap cuma untuk lepaih batuk di tangga ja.sekadar cakap ja nak siasat dan tangkap takut gak,takut tak dapat naik pangkat dan dapat darjah kebesaqran.pi mai pi mai tang tu gak.ada jerung besaq mai dari kasketam kena lepaih tak berani takut jerung tu makan depa balik.Lawak2.1mesia 1lawak.

aRe-PeaK Wednesday, April 06, 2011 6:44:00 PM  

melayu nak menjatuhkan melayu..xtaw apa dah jadi dgn malaysia skang nie..
aku asa rakyat yang bijak patot pilih parti yang bijak..bn bgus tapi org dlm bn xleh pakai..depa mmg haram..

Anonymous,  Thursday, April 07, 2011 9:39:00 AM  

Sebut macam P ramlee sebut macam dalam filem madu 3..

Jam OMEGA aku mana Jah...sebut sekali lagi..JAM OMEGA AKU MANA JAHHHHH...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP