IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umnoapco Tak Mampu Bayar Permit Banner... hahahaha...

>> Monday, March 28, 2011

Entry kali ini gua petik dari Blog Bro Dollah Yankee, gua rasa ada keperluannya untuk disebarkan sebelum blogger2 parti haramjadah umnoapco buat pusingan 360 darjah... fitnah memburukkan kerajaan negeri Pulau Pinang ikut suka makbapak diorang jer...., baca di bawah sinun...;

Didepan 'port' gurkah-gurkah politik... kami tengok sendiri 'banner-banner' Najib dan 1Malaysia dia, diturunkan oleh penguatkuasa MPPP.

Tukang yang turunkan poster-poster tu pula kami kenal, apa lagi ..."woit!...pasai apa tuu??!"... "Tak bayaq permit!"... sahabat ini menjerit dari jauh. Kah..Kah..Kah..

Kami tunggu juga kot-kot ada blogger-blogger umno macam Novandri, pisau.net dan lain-lain yang nak spin dan putarbelitkan cerita-cerita 'banner-banner' Najib dan 1Malaysia ini diturunkan disekitar KOMTAR kerana tidak bayar permit pada pihak majlis perbandaran, tapi masih belum ada lagi. Mungkin lagi dua tiga hari lagi kot.

Gurkah-gurkah pun dok tunggu juga kalau-kalau Ghani Jiman yang hobi dia suka buat demo, nak turun buat demo sebab Lim Guan Eng dah turunkan poster-poster Najib ini, tapi tak nampak pula dia. Sibuk meeting laa tuu, kot-kot dok meeting merancang nak buat demo lagi kat mana-mana...

Operasi menurunkan 'banner' haram ini ialah 'banner' Najib 1Malaysia untuk mempromosikan satu acara kutipan derma yang akan dihadiri Najib pada 2 haribulan ini dan juga 'banner-banner' karnival kebudayaan yang juga mengundang beliau sebagai tetamu undangan.

Banner Najib dan 1Malaysia ini adalah antara berpuluh banner-banner haram yang telah diturunkan oleh penguatkuasa MPPP kerana didapati tidak bayar wang permit RM22.  

dollah yankee - Kah..Kah..Kah.. nama pun majlis kutipan derma... tentulah tak ada duit, nasib baik banner ni pun umno yang sponsor.

p/s: Sembang billon billion juta juta... hahahaha..., Apa punya haprak laaa.. parti umnoapco nih... wang permit 22 hengget pun tak mampu nak bayaq ka....  memang sah parti kelabu asap..., depa ingat penaik banner secara haram lagu tu... seolah-olah Penang tu makbapak depa yang punya kot... kah..kah..kah... mamai tak habih lagi kaaaa....????

eerrr... ada sesiapa yang boleh dermakan RM22 hengget kat umnoapco penang, buat pi bayaq permit gantung banner.... kecian dah gua tengok puak2 yang kurang berkemampuan tu.... kah..kah...kah....

3 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Monday, March 28, 2011 4:48:00 PM  

wakakakakah... wakakakah.. di bab pengurusan kecik..macam mana nak urus yang besar

Sheild,  Monday, March 28, 2011 5:45:00 PM  

RM 22 tu baik je derma kat rumah anak yatim dari derma kat parti haram jadah tu.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP