IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

TPM Dengan 3 Ekoq Menterinya...????

>> Sunday, March 06, 2011

Di mulakan oleh Mat Sembab, kemudian oleh Mat Tinju dan di sambut pula hari ini oleh Mat Jambatan Besi  topiknya sesiapa yang memainkan isu atau sentimen mengulingkan kerajaan seperti yang terjadi di Timur Tengah akan di ambil tindakan...

Tak lupa juga dan tak mahu ketinggalan dalam isu ini ialah Mat Auw..Auw... mengugut tidak akan teragak2 mengunakan ISA.... muakakakahhhhh....

Ni... apa cerita ni beb...????


Bila pula pihak pembangkang menghasut rakyat untuk mengulingkan kerajaan barisan nasional..., lu orang sendiri dah terlebih makan cili... sendiri terasa diri... lagi mau putar belit tuduh pembangkang jahat... memang haramjadah punya politik yang lu orang main laaaa....

Lu orang sendiri mengelabah baboon apasal.... duduk tak duduk buat cerita ada usaha nak gulingkan kerajaan... perghhh... ini semuanya seolah-olah lu orang sedang membuka lorong bagi menghalalkan matlamat lu orang untuk menyumbat penyokong2 atau pemimpin2 pembangkang ke dalam ISA... al-maklumlah.. PRU 13 dah dekat...

Gua yakin... kalau perlawanan pilihanraya adil dan saksama tanpa bantuan penipuan daripada anjing2 keparat lu orang seperti polis, spr, sprm dan lain2 agensi kerajaan... barisan nasional akan bungkus beb..., pasal itu sekarang ini.... dengan kebangkitan revolusi di timur tengah.. yang beribu kilometer jauhnya dari Malaysia... lu orang sudah tak lena tidur, sampai termimpi2 perkara itu akan menjangkiti Malaysia... paranoid laaaa...

Dah bertahun duduk di kerusi Menteri.. tapi kepala hotak masih bengap dan sengal lagi..., masih tak paham2 dengan sikap rakyat Malaysia..., rakyat Malaysia bukannya macam rakyat Thailand beb... lu orang jer... yang dalam barisan kabinet Malaysia yang takut pada bayang2 sendiri...

Sikit2 nak mengugut rakyat dengan itu ini... ISA laaaa... tangkap laaaa... dan pelbagai lagi, macam sial wa cakap lu....

Rakyat Malaysia akan tetap pasti mengulingkan Keraaaaaajaan barisan nasional... tetapi dalam PRU-13 nanti... so kalau lu orang berani jumpa dalam PRU akan datang... bawaklah... pergunakanlah... segala anjing2 barua lu orang semua dan segala jenis penipuan yang ada...

Jika kebangkitan suara rakyat sudah membuat keputusan bahawa barisan nasional akan mampus... ianya tetap akan mampus dan lupus dari mukabumi Malaysia.... kerana kebanyakkan rakyat sudah jelik dengan permainan politik kotor lu orang dengan pelbagai korupsi serta pembaziran yang berlaku dalam negara, sehingga mengcengkam kos sara hidup rakyat...

Sekarang ini gua nak menghasut sekalian rakyat supaya mengulingkan keraaaajaan barisan nasional dalam Pilihanraya Umum ke-13 nanti....

"Buat perubahan Kerajaan untuk sepenggal dua, baru boleh rakyat membuat perbandingan Kerajaan Malaysia yang manakah... di beri mandat untuk memerintah Malaysia yang terbaik demi kesejahteraan Rakyat sekalian"

Jika sudah 53 tahun asyik Keraaaajaan Barisan Nasional, bagaimana kita hendak membuat perbandingan siapa yang terbaik di antara kedua2 buah parti tersebut... apa justifikasi ukuran perbandingannya... tadak beb... kononnya pembangkang tak tau memerintah lah... negara akan di jual lah... melayu akan mundur lah... perkauman lah dan macam2 dakyah penakut dan bullshit dari barisan nasional... itu semua lu orang persetankanlah....

Pihak pembangkang pun rakyat Malaysia yang patriotik juga... takanlah jika di izinkan Allah untuk menang dan memerintah Malaysia, mereka hendak mengambil langkah mengadaikan Malaysia.... itu semua dakyah bodoh barisan nasional dan pemimpin2nya yang takut kehilangan kuasa seperti Presiden/Pemimpin2 kat timur tengah sana tuuuuu.....

PRK Merlimau dan Kerdau... hari ini... bagilah diorang menang... pasal semua usaha penipuan, rasuah pilihanraya dan yang sewaktu dengannya yang jelas dan terang melanggar Akta Pilihanraya 1954 hanya di pejamkan mata oleh anjing2 barua diorang... dan terpulanglah kepada para pengundi samada bijak... atau masih bangang dengan permainan kotor barisan nasional nih....

Kesimpulannya dalam isu mengulingkan kerajaan seperti yang di dakwa oleh TPM dan 3 ekoq menterinya itu... sila sertakan bukti siapakah di antara pemimpin Pembangkang yang mengeluarkan kenyataan sedemikian.

Dan seperti yang gua katakan di atas... apa yang di dakwa oleh TPM dan 3 ekoq menterinya yang bahalol dan tolol itu adalah lorongan kepada tindakan untuk senyapkan suara rakyat dengan menangkap pemimpin2 pembangkang... helah ini adalah taktik lama yang di lakukan pada zaman MahaFiraun dahulu... contohnya ops lalang...

Justeru itu.... tekadkan matlamat... Jatuhkan, Tumbangkan dan Humbankan barisan nasional dalam PRU 13 nanti...!!!!

11 IkutSukaLu...::

Keladi,  Sunday, March 06, 2011 5:57:00 AM  

Kalu pilihanraya dapat mengubah segalanya,dah lama diharamkan by TT
Pilihlah jalanraya kahkahkah

Raden Sunday, March 06, 2011 6:04:00 AM  

aku x percaya yg k'jaan BN akan kalah... diorg mesti menang... ngan apa cara sekalipon... PM sndiri dh declare... PUTRAJA mesti dipertahankan... MESTI...

p/s: aku ada ada dengar beberapa kumpulan gangster melayu dh pon bernaung di bawah beberapa menteri... diorg ni la yag akan ke jalanraya sekiranye PR menang... cuba sok sek sok sek skit ISA...

Mohamadazhan hjDesa Sunday, March 06, 2011 7:28:00 AM  

salam

depa ni kena ada gangster, pelindung depa gengster. Lupa dah yang Allah dok jaga kehidupan depa. Masih harap pada manusia yang ntah betul atau pun tidak

kakcik Sunday, March 06, 2011 10:01:00 AM  

Bila dah takut, bayang sendiri disangka hantu! (sedangkan bukan pernah pun jumpa hantu)

Waris,  Sunday, March 06, 2011 10:48:00 AM  

Merlimau dan kerdau kompom bn menang sebab tahap keBANGANGan melayu felda masih tinggi tak sama dgn melayu bandar. Melayu kelas 3 di felda2 atau di kampung2 masih hidup mengharapkan subsidi serta gula2 bn yg tak seberapa.

mahaza Sunday, March 06, 2011 10:52:00 AM  

Ntah... masa mula keluar statement dek TPM aku dok heran... takde satu pun yang aku jumpa mengajak rakyat turun ke jalanraya utk menjatuhkan kerajaan mcm mesir atau libya. Nampak sangat takut bayang-bayang sendiri. Kalau ada? FB, Twiter semua mesti dah masuk lama dah... habuk pun tarak.... bak kata YB KHalid kelmarin - Everbody tune the same old songs.

Anonymous,  Sunday, March 06, 2011 12:36:00 PM  

Negeri lain yg jatuh kat pembangkang korang tgk adakah rakyatnya kebulor. aku dok macam tu jugak. tapi hati aku puas sekurang2nya aku dah boleh buat perbandingan ngan pemerintah yg kononnya bagus sejak 53 thn dulu..eloklah sikit...baru 2 thn beb..kalau putrajaya tu dapat dek PR..aku yakin Umngok akan tinggal batu nesan jelah....

tukang kata,  Sunday, March 06, 2011 4:01:00 PM  

Kalau melayu yang nak buat demo... alahai buleh pecaya ker kalau 10 orang tau tau 7 dah culas 2 lg tu SB yang 1 tu alamat jahanam dok di kamunting la jawabnya...sama la macam ketua amno felda tu tengok baik jer kata masuk pas...aeleh...3 hari (aka) 72 jam dah balik kat parti melayu yahudi tu siap anounce di tv3 suku lg

Tu kalau tanya huh...keturunan mat kilau... nasib baik zaman mat kilau dulu umno tadak lagi kalau ada sahih dia kata mat kilau pun dulu berjuang dalam umno.... hadoi hadoi hadoi melayu boleh bro

zalizalu Sunday, March 06, 2011 4:57:00 PM  

@tukang kata
sebenarnya bukan mat kilau jer yang berjuang bersama-sama umno dan barisan nasional.. hang tuah, hang jebat, parameswara, laksamana hang li po, sume tu berjuang bersama umno...
kah3

Anonymous,  Sunday, March 06, 2011 5:40:00 PM  

aku la ni cukup benci ngan umno haramjadh ni,keja dia tau nak bodohkan org jer..nak takutkan org melayu..parti ni patut kena umban dalam longkang...

Anonymous,  Tuesday, March 08, 2011 2:19:00 AM  

Apa?.... UMNO zalim?...wak..ka..kah...
Apa....? UMNO yahudi?...Wak...ka...kah...
Apa..? UMNO takutkan orang melayu......
Wak...ka...ka....ka....ka.....
Apa..? UMNO pembunuh melayu....? wakk...kakkkaka...kakaka.........

Lawak...punyalah lawak...tahap maharaja lawak...wak..ka...kakk....

Lihatlah Pencaci-pencacai puak pakatan haram....rendah sungguh mentaliti.....

Lu olang pi sekolah,pi kedai..pangka loket,pangka bulan sama mata sepet..xla sapa tangkap..lu punya atok..dulu-dulu PAS punya dalam..xla kena buno pon..yg buno itu pasai dia kominis..sikalang lu olang..sokong DAP..dia olang a ada hati macam kominis..

LU olang...cukup bodo..sekolah gomen kasi plee,buku kasi plee,hospitat ksi plee,subsili padi kasi plee..subsili getah...manyak oooo...

Bodo punya olang..xlak syukul..

salam holmat...
APEK DALI TANJUNG

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP