IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pedih Lagi Hati umnoPornApco... hahaha...

>> Tuesday, March 29, 2011


"Beta berharap kita semua akan bekerja dengan niat baik serta memberikan kerjasama perlu kepada kepimpinan negeri diketuai Memanda Menteri Besar.

"Beta sendiri sentiasa berbincang dengan Memanda Menteri Besar baik dalam soal pentadbiran, ekonomi dan permasalahan sosial terutama melibatkan negeri di mana beta banyak memberi nasihat kepada Memanda beta demi kesejahteraan rakyat," tegas baginda.

"Semua perkara berbangkit hendaklah dibincangkan dalam dewan mulia ini dengan penuh intelektual dan bukannya dengan emosi.

"Beta berbangga dengan kemajuan negeri yang memberikan sumbangan besar kepada hasil pendapatan negara," tegas baginda.

Dalam pada itu, baginda sedar Selangor sebagai negeri maju pada 2010 telah mendapat pelaburan sebanyak RM10.64 bilion dengan 325 projek industri berteknologi tinggi diluluskan.

Jumlah ini menunjukkan peningkatan sebanyak 47 projek berbanding 2009.

sumber: HarakahDaily.

Perghhhh.... bertambah-tambah menanah dan sakit hati lagi umPornApco Selangor beb....!!!!

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, March 29, 2011 5:54:00 PM  

semoga SELANGOR berjaya terus dalam memberikan perkhidmatan TERBAIK kepada rakyat, air...... banyak rakyat dikampong free sahaja tiap2 bulan, kalau bayar pun 2-3 ringgit je.

azman kamarul Tuesday, March 29, 2011 6:01:00 PM  

Mudah-mudahan dalam PRU 13 ni PR akan dapat tambah bilangan negeri yang boleh mereka tadbir.
Seronoknya aku kalau PR perintah...tol tak ada..air dapat harga murah, macam-macam dapat.
Nak harap umno kasi....mmmmmm...kalau ada PRK adalah projek.Itupun dapat batu jalanraya.Slelepas PRK jalan terkopak macam kubang babi.Cuba datang kat Kerdau sekarang ni...wal hasil balik asal.

jamil,  Tuesday, March 29, 2011 8:44:00 PM  

dulu aku dok seremban, sebulan bil air lam 30 ke 40 ringgit,lani aku dok semenyih setahun lebih dah, x pernah bayar bil air lagi, bil aku negatif nak bayar mcm mana haha, alhamdulillah

ada otak,  Tuesday, March 29, 2011 8:55:00 PM  

media pencacai umngokapcoporno hari ni semua duk siar DYMM sound krjaan ngri jaga rkyat yg susah,jgn boros lah..bukan gua nak tengok tp trtengok..hampeh betul la..

PETAI Tuesday, March 29, 2011 10:59:00 PM  

semoga ALLAH membuka pintu rezaki
seluas-luasnya kepada kerajaan
selangor dan rakyat selangor.
Dan dijauhi segala bentuk malapetaka,kerosakan,bencana,fitnah terutama dari puak-puak
umnoamco........AMIN

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP