IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pak Janggut Mana Mau Lari Haaaaa....!!!!

>> Wednesday, March 23, 2011


"Meskipun enggan memberikan jawapan samada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah jelas 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan."

Itulah ungkapan ayat daripada Zul Nordin Kulim Bandar Bahru.... kah..kah...kah...., sekarang ini di manakah Zul Nordin si keparat haramjadah tu.... sudah menyorok kat semak mana haaaa....., mangkuk ayun punya pak lebai. Tunjuk lagak alim dengan kopiah dengan hadis, ayat quran  itu ini... rupa-rupanya pak lebai fitnah...

Weiiii.... pak janggut.. tu dah ramai orang dok menyumpah luuu.... bila nak mampos weiiiii....!!!!

Nama saya Anwar Ibrahim musuh nombor satu umnoapco..... ngeeee

Esok lusa pasti biawak kulim ni akan spin, mengatakan tersilap sangka bahawa rupa dalam gambar tu macam anwar brahim... lantas memohon maaf... itu jer... kes selesai..., itupun kalau dia ada hati nak mohon maaf.

Kalau dah jenis perut busuk macam ah hia... gua tak tau nak cakap apa lagi dah dengan malaun biawak sekoq nih...., so kepada semua orang kalau nampak mangkuk nih tergolek tepi jalan... semua pakat2 pandang jer.... jangan di tolong... biar dia mampus slow n steady.... kah...kah...kah...

Nota: Apa kata kalau gua nikahkan Zul Nordin dengan Umi Hafilda... hahaha... Zul boleh mengeras... umi ada lagi 18 tape video lucah... amacam... Zul masih ada 3 lagi kekosongan bini... umi andartua... boleh laaaa.... kah..kah...kah....

12 IkutSukaLu...::

Sheild,  Wednesday, March 23, 2011 7:42:00 PM  

I hope this P*%i M#k rot in hell!!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Wednesday, March 23, 2011 8:27:00 PM  

salam
islam tapi tak beriman ..payah..

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 8:48:00 PM  

MACAM MALAIKAT LA PULA KATA ORANG TAK BERIMAN

ASAL TAK SEBULU DENGAN PEMBANGKANG TAK BERIMAN

KITA TAK TAU PUN, JALAN TERBAIK TUNGGU DAN LIHAT

JANGAN RIAK DENGAN IMAN YANG KITA ADA

paloibinmulau Wednesday, March 23, 2011 9:35:00 PM  

pencacai2 bodo amno cuba menegakkan benang basah dgn soalan bodo depa...mcm mana anwar tau laki tu boroi? dia dah tengk ke? depa tak tau mp sg petani dah tengok lebih awal dr wartawan. jadi dari johari la anwar tau laki tu boroi hahahha.

kita tau johari tak menipu sbb datuk tambi kelam kabut buat sidang akhbar mengaku depa la datuk t. dan yg best eskay marah punya pasal sampai terkantoi. buat apa saya nak menipu? saya tau la. saya dlm video tu. tengok Allah bayar cash. bila wartawan tanya apa peranan datuk dlm video tu? terus eskay diam tak jwb. mereka juga tidak menafikan sebarang cerita johari.

maksudnya pelakon tu mgkn dia. laki yg berjalan masuk adalah juruteknik yg merakam. ini bukan cctv tersorok. mmg rakaman yg dilakonkan.

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 10:21:00 PM  

si gampang dgn penuh yakin menuduh anwar...sia amalan ko gampang..macam ni kepejuang islam..

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 10:51:00 PM  

itu celaka mp kulim aku dah lama suruh dia lempar songkok kedalam longkang...dia patut malu pada diri sendiri dgn kenyataan2 bodohnya,..

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 11:23:00 PM  

apa punya uztaz zul ni.tara guna punya.buka lah ko punya songko tu.memalukan islam saja.

opisboi Thursday, March 24, 2011 12:36:00 AM  

alah ko worang kutuk mat bisul nie pon wat ape! dia nie pon tunggu masa nak dapat habuan dari allah s.w.t.

Anonymous,  Thursday, March 24, 2011 12:43:00 AM  

alah yg pakai songkok tak semestinye islam yahudi pon pakai kupiah gak cume bentuk je bebeza, so ape beze c zol tu ngan yahudi kan kan kan......

MOH KEMBARA Thursday, March 24, 2011 3:45:00 AM  

Salam, songkok atau kopiah atau serban takder kena mengena dgn keislaman seseorang. Tp bila dia tak jadi MP nanti, gerenti kopiah tu buat mangkok, mangkok minta sedekah atau mangkok jamban!

Anonymous,  Sunday, March 27, 2011 8:15:00 AM  

ish..ish... bila bace komen tu macam ditujukan pd PAS ... sampai baling baling kopiah...

Jangan buat macam tu Bro... Yang benar tetap akan terserlah...

JEBAT Tuesday, June 28, 2011 7:34:00 PM  

ELOK LA 2.LAWAN TEGAKKAN SESUATU YANG XPASTIKAN.GADUH2 JE .SUDAHLA 2 ANUAR BAIK KO DIAM DAN BERTAUBAT.ORANG KATE KAT KO KO DAPAT PAHALA..KAN SENANG..JAGALAH FAMILY KO K..UNTUK PAS AKU SOKONG PERJUANGAN KALIAN SEBAB AKU PENGIKUT DAN UMAT ISLAM TAPI JANGAN GADAIKAN KESUCIAN KEPADA ORANG MACAM ANUAR 2.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP