IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

The Memoirs of IkutSukaAku Laaaa... Mahathir lu apa hal beb..!!!".

>> Thursday, March 10, 2011

KUALA LUMPUR, March 8 — A well known Blogger's as IkutSukaAku - ISA wrote in his blog's out today that Tun Dr Mahathir Mohamad arranged to have sex with forty four girls before he resigned as prime minister in 2003.

The blogger said he interviewed the girls who told him they were taken to have sex with his then a PM, who was later cried like hell in Perhimpunan Agong umno.

Isa wrote that they were persuaded to do so by an Indian man they knew as Ananda, likely to be Datuk Anandaconda Amazon, then a close associate of Mahathir.

“He had taken each girl separately to a house in Kenny Hills. There they met a person they recognised as the prime minister. They were asked to undress with the purpose of having sex,” he wrote in the book titled “A Senile Doctor in the House: The Memoirs of  IkutSukaAku Laaaa... lu apa hal beb..!!!".
Selanjutnya boleh baca di sini.


hahaha... so ada beza tak...??? takda kan... jadi letaklah nama sapa2 pun yang lu orang nak letak... gua fitnah Mahathir having seks dengan 44 orang pompuan.. gua tanggung dosanya di akhirat... tapi kalau di dunia ni.. gua kena bagi bukti laaaaa.... bukan cakap jer bhai...

Lu orang ingat dengan tulis macam tu dalam buku yang ramai membelinya tu... (err.. ramai ke..? totok mahafiraun jer.. yang beli buku lauyaaa dia tuuu...)

Cerdik ke bodoh bagi seseorang yang bergelar TUN...???? menceritakan keaiban orang yang dah lama (kisah lama - benar/tidak lain tajuk) hahaha... pasal tu gua selalu katakan orang tua nih dah nyanyuk... kifarah berkat doa Ustaz Fadhil Noor dulu.... lagi panjang umur dia... lagi kuat dia punya melalut.. lagi senang nak campak masuk neraka... eeehhhhh... jangan salahkan gua cakap macam nih... pi semak cari dan kaji... sebab musabab Allah bagi extra bonus umur nih.... hahaha....

Jangan pi tanya pulak Ulamak Chua Seks Leak pasti fatwa dia Wajib bagi Mahathir buat macam tu... kah.. kah.. kah....

Apa pun gua tertarik dengan komen Ms.Juice nih... jom layan;

Bila difikirkan balik, mana ada bekas pemimpin umno yg ada SCANDAL berani melawan Umno.. sebab MEREKA tau semua hal berkaitan pasti ada di tangan pemerintah, bila tengok pada ds anwar..

Dia cukup berani lantang malahan cabar kemuka bukti. Dan betul tiada satu pun bukti NYATA melainkan cakap2 saja. Tiada video, gambar dan etc untuk membuktikan apa2. Bila difikirkan dari segi lain pulak, kalau tak betul,untuk apa DR M/NAJIB/SAIFUL nak buat fitnah. Dah tentu la mereka2 ni berkepentingan. Kepentingan yg mendahului melampaui batas2 nilai kemanusian, itu mereka ketepikan..

Secara logicnya kalau betul apa fitnah2 yg keluar ini benar dan tentu ds anwar dia tk sebodoh itu berani melawan. Dah tentu ada apa2 bukti NYATA akan mereka keluarkan, tapi sehingga kini tiada satu pun yg betul2 NYATA.. moral of the story memang semua itu fitnah belaka. PERCAYALAH....

Seorang yg bahasa melayunya betull ASLI dan BAKU, bahasa qurannnya lancar siap dgn idghamnnya, menjadi imam dan contoh pada sekelian manusia yg mengenalinya, dengan keluarga yg bahagia.. anak2 yg kita dapat lihat sendiri bukti NYATA betapa anak DS Anwar semua terpelihara dr anak2 mereka2 yg mengata, fitnah jahat beliau amat jauh berbeza disamping watak seorang @#$% dan playboy mana mungkin sama dengan sifat DS Anwar yg lantang berani dan tegas. Jauh berbeza.

Satu2nya ahli politik dalam dunia ni yg dituduh dengan berbagai tuduhan, bermacam2 agen, liwat dan zina, dibogel sudah dibaling batu sudah dipukul sudah, dijail sudah di hina caci sudah...

DSAI ANDA MEMANG MANUSIA HEBAT dan MAHATHIR UR A LOSER.. 1997 UR SON DAH NAK BANKRAP, DEMI NAK MENYELAMATKAN ANAK U, U JADIKAN ORANG LAIN MANGSA WHAT A SHAME ON U....
hahaha... pasti ada di kalangan pembaca hairan dengan gua punya pendirian kan..., sekejap hentam anwar... sekejap macam nak membela anwar... hahaha...

So... nasihat gua... jadilah makhluk yang menyokong mengikut tajuk... bukannya taksub membabi buta kepada sesiapa pun, yang benar katakan benar... yang fitnah dan karut marut... takan nak percaya membabi buta kot.... jangan jadi macam pengikut extreame umnoapco/pkr/pas dan yang sewaktu dengannya... dah elok2 di cipta sebagai manusia dengan akal dan fikiran... gilababas nak jadi burung belatuk atau tekukur... angguk2 taksub... itu bodoh namanya... kah..kah...kah... macam budak yang nama "kit" kat shoutmix gua tuuuuu...

11 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, March 09, 2011 11:37:00 PM  

Banyak dah subsidi Allah bagi...bertaubatlah... banyak dosa pada rakyat...

Waris,  Wednesday, March 09, 2011 11:48:00 PM  

Bro Isa, selera lu dgn selera gua lebih kurang sama le... terutama gambar2 awek yg lu paste selalunya menepati citarasa gua... heheh... keluar tajuk sket.

Moral of the story ialah org umno pun gua ada sokong kalau betul mcm dato' saifuddin abdullah yg selalu mengeluarkan pendapat2 yg rasional. Kalau bangang mcm nazri aziz, rais yatim, wan ahmad wan omar atau profesor mr potato uitm tu nak sokong pun malu. Org upah mintak sokong pun gua tak de selera. Org pas/pkr pun gua ada bantai sbb terlalu bangang tak reti bahasa dan syok sendiri bila TERmenang pilihanraya lepas tu ckp merapu. Kalau idea bernas mcm saudara khalid samad, tan sri khalid ibrahim, dr dzulkifli ahmad, lim guan eng tak kan gua nak bantai pulak. Bodoh lah gua kalau benda baik yg mereka buat gua bantai serupa mcm papagomo/parukari.

Kita ada akal anugerah Allah maka jgn disia-siakan begitu saja BANGANG mcm papagomo/parpukari yg berperut gendut akal kontot bila terpandang membuat selera terbantut.

mahaza Thursday, March 10, 2011 8:32:00 AM  

Gua bersama lu.....
Ari tu ada kepoh sket la psl ada mamat-mamat mana tahsuh/tanya DSAI suh bersumpah kat mesjid - aku balas tweet DSAI - kalau DSAI bersumpah, saya tak akan percaya kepada DSAI lagi.... ha ha ha
DSAI bukan maksum - TGNA bukan maksum - bila tak betul kita kena beritahu dia tak betul...
Aku tgk dah slow down sket sebab aku rasa DSAI tak perlu keluarkan komen fasal buku TDM tu... aku tweet dai camtu la tapi tak tau dia faham ke idak - 1 - buat melakukan buku ord tua tu. 2 - statement akan dimanupulasi.

Paling tak hengat - TDM berani disaman - cheh - agaknya kalau disaman selepas tukar pemerintahan la... dia berani lagi tak - ke buat mcm kes Correct correct correct tu? Tak ingat.
Maka betul jugak kata DSAI - Mahathir Mudah Lupa terpilih.
Macamana orang boleh percaya Anwar dgn 4 pompuan? Dan Pompuan ni la yang ceritakan pada TDM? Macam kisah pompuan Yahudi yang buat cerita ebrzina dan mengandungkan/melahirkan anak masa zaman Nabi Musa ajer bunyinya...

mr edz Thursday, March 10, 2011 8:35:00 AM  

yang salah tetap salah.. tak kira la PR ke BN.

Anonymous,  Thursday, March 10, 2011 11:22:00 AM  

Gua fikir, Allah panjangkan umur Mahadey tu suruh dia tengok hasil (bukan sekadar pembangunan aje) kekejaman dan kerosakan yang telah dilakukannya seterusnya bertaubat.
Tapi nampaknya, sampai hari ni takda tanda pun yang dia nak berbuat demikian malah kegilaanbabinya semakin melampau-lampau.
Kalaulah Anwar balas balik dengan menulis buku menceritakan skandalnya dengan 44 perempuan seperti yang dikhabaranginkan tu, apa macam.
Gua rasa, Mahadey ni juga dalam kebimbangan kerana, selagi Anwar ada Mukhriz takkan jadi Perdana Menteri.
Ertinya, keselamatan dirinya dan harta kekayaannya takkan terjamin.
Tu sebab dia bangga sebagai Melayu walaupun mengaku keturunan India.
Oleh tu apa cara sekali pun, dia mau kaum kerabatnya kontrol Malaysia.

Anonymous,  Thursday, March 10, 2011 12:33:00 PM  

haa.. apa lagi saman lah Tun Dr. Mahathir. Dia dah open dah tu...

ada berani ? tau takut ....

Anonymous,  Thursday, March 10, 2011 3:27:00 PM  

Percayalah....Mamak tua tu lupa makan ubat masa dia tulis buku tu.... esok lusa dia mesti kata buku tu bukan dia yang tulis.

bunbinban,  Friday, March 11, 2011 12:04:00 AM  

open pala bana dia...awal2 lg mintak soalan bertulis nnt...takye pun dia pilih je hakim mana dia nak. pastu...peguam negara kata takde kes, so selamat la dia di dunia, tapi akhirat x tau la lg. aku dah ckp, kalau manusia yg malu ngaku atau buat2 lupa asal keturunan dia, adalah manusia yg paling haprak atas muka bumi ni. x leh caya spesis lupa diri ni wa ckp lu. ko ingat madey brani ke?. pigi dahhhhhh... dulu pun dah ngelak....ptuihhhhh...lagi satu, xkan moral anwar je...yg lain mcmmana...hahaha...ptuihhhh

leopard,  Friday, March 11, 2011 12:16:00 AM  

Salam Bro..
Gua ada sket perkara yg gua nk kongsi sebagai persoalan kpd kita semua..
Gua rasa la,x berapa kena la klu guna Terma Maksum x Maksum neh..
Sbb tujuan Terma neh pd gua mcm dh terpesong sket la kot..
Jgn Marah beb,ini sekadar pandangan gua jer..
Yelah nk kata tiada siapa yg Maksum waima TGNA atau Anwar Ibrahim..
Memang gua setuju,tp penggunaan terma Maksum neh pd sudut pandangan Gua,dia dh mcm jd Kita guna Sifat Rasulullah sebagai lesen utk mempersoalkan keboleh percayaan kita terhadap org lain dlm perkara2 yg kita tidak setuju dgn org itu..
Pertamanya ialah memang kita x mampu nk saingi akhlak TGNA(sebagai contoh)mahupun ilmu dan amalnya lalu kita letakkan Terma x Maksum (utk membandingkan mereka dgn Rasulullah s.a.w)maka dgn sendirinya mereka jd tidak setanding dgn Rasulullah(memang tiada siapa pun yg mampu menyamai Rasulullah)
Lalu dgn menggunakan Terma Maksum x Maksum neh,kita dpt laluan utk menyatakan bahawa mereka juga kita ble kritik,sbb diorang pun bukan sehebat Rasulullah s.a.w pun..
Tp klu nk compare antara dosa kita yg awam neh dgn TGNA,gua rasa kita lg byk wat dosa kot..Berapa byk kita zikir dan Istighfar berbanding para ulama mcm TGNA?
Jd pd gua terma x Maksum neh sbnrnya lbh kurang nk samakan TGNA dgn kita sedangkan ilmu dan amal kita pun x mampu nk cecah ilmu dan Amal TGNA..Jd pd gua Terma Maksum pd Rasulallah tu dh di Corrupt kan tujuannya..Pd gua yg cetek neh,sifat Maksum Rasulullah itu adalah sebagai kayu ukur ukur kpd kita utk mengikuti akhlak Rasulullah semampu dan daya kita..
Jd pd Gua,mcm x kena la guna Terma Maksum x Maksum neh,sbb bila digunakan dgn berluasa,org awam akan hilang adab dgn para Ulama atau Ilmuan agama dgn alasan mereka Tidak Maksum..
KLu mereka yg kita nk singgung tuh x Maksum,kita lagilah berkali-kali ganda la x maksumnya dari diorang..hehehe..
Jd pd gua kesannya nanti ialah kita akan keliru dan ckp siapa yg ingin kita ambil sebagai Ijtihad krn semua org seolah-olah dh sama dgn kita?
Jd gua kita akan beransur-ansur menjadi tidak beradab dgn Ulama sbb kita ada Password "x Maksum" neh utk mengkritik atau x setuju dgn para ulama..
Yg jd x best ialah bila ada pulak yg gelar2kan nama Ulama dgn nama yg lbh rendah maratabatnya dari kita yg awam neh..
Sekadar pandangan gua jer..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP