IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Masih Dengan Cerita Bodohnya.. Sepol

>> Wednesday, March 09, 2011


Kah..kah..kah.... ini bukan Sepol... tapi kembar Sepol... kah..kah...kah.... - baca sini.

Setelah di ramas... adakah buah dada Sepol membengkak seperti ini... kah..kah..kah....

Kalau tak nak kena ramas, pakai laaaa... coli besi yang macam ni.... ahakksss...


Tak habis lagi cerita bangang mamat sengal nih...., apasal tak gigit dan cabut lari... bodohhhhh...!!!!

"Menurut Saiful, ada pendarahan pada kali pertama dan kedua," katanya ketika mengisi borang tersebut pada 28 Jun 2008.

Namun menurut Dr Razuin, tiada sebarang bentuk pendarahan direkodkan pada hari terakhir kejadian dua hari sebelum itu.
Kah..kah..kah... masih "dara" lagi kaaaa.... mamat nih...??? Adoiyaiiii.... hampir terburai usus perut gua menahan ketawa dengan skrip diorang nih....
Cadangan buat Chedet supaya di bukukan skrip nih... kah..kah..kah...

5 IkutSukaLu...::

lobai kampung,  Wednesday, March 09, 2011 8:53:00 PM  

bro...nia citer apa ni?

makin meraban aku tengok...aku bimbang sepol kok terkencing dlm court bro!!!

awee,  Wednesday, March 09, 2011 9:00:00 PM  

cerita sipol makin jadi badut sarkas,memang boleh masuk pertandingan raja lawak.cukuplah mahkamah jadi sarkas,memang memalukan.macamanalah nak jaga anak bini nanti,dengan orang tua yang sakit belakang pun kalah..auw..auw,,uncle pet tulun I....

Isa Wednesday, March 09, 2011 9:07:00 PM  

lobai kampung;

Ontahlah lobai oooiiii... gua pun tak boleh nak bayangkan tahap merapunya...

Pengarah pilem tamil pun gelak guling2 bro... kah..kah..kah...

Isa Wednesday, March 09, 2011 9:08:00 PM  

awee;

P.Ramlee dah bagitau dulu lagi... jom gelak ramai...

Uncle Pet... pet.. pet.. pet.. jelah.. hahaha...

cina malaysia,  Thursday, March 10, 2011 3:08:00 PM  

ini aji kalau cina cakap kane..punya aji tipu punya olang

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP