IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Macam Sial....!!!! MANIVESTO..????

>> Tuesday, March 29, 2011

Gua sebenarnya malas nak layan mentaliti puak2 pencacai umnoPornApco nih..., cuba lu orang baca betul2 apa yang gua cuba sampaikan dalam n3 "Biar Ada Akal Sikit Beb".

Kemudian lu orang baca komen dari spesies pencacai dalam ruangan komen tu, atau kat bawah ni pun ada gua copy paste. Gua rasa mamat nih hati dia dah gelap kot... tak paham apa yang dia baca, dah tu pulak komen lari dari tajuk...

Itulah salah satu contoh betapa bangangnya mentaliti puak2 pencacai totok nih, mata buta hati pun buta... dalam keadaan keraaaajaan menindas rakyat bertahun2 lamanya pun masih tak celik minda lagi... spesies yang pentingkan diri sendiri... orang lain makan atau tak makan pun dia peduli apa... asalkan perut dia kenyang sudah laaa....

Spesies macam inilah yang barisan nasional suka sesangat... senang untuk di perbodohkan... hahahaha...

LADA berkata...

BODOH BETUILA HANG NI, DAH TAKDA DUIT PAKAI JA LA KERETA PROTON, DOK BISING BUAT APA

DUTI TU DIKENAKAN UNTUK ORANG BANYAK DUIT, DAPATLA DIGUNAKAN UNTUK PEMBANGUNAN NEGARA

DAH SUSAH NAK BERLAGAK KAYA

DAH BODOH NAK SALAHKAN ORANG

DAH SESAT NAK AJAR ORANG JADI SESAT MACAM DIA

PEMIMPIN PAKATAN HARAMJADAH PANDAI CAKAP JA, MANIVESTO PRU12 PUN TAKLEH TUNAI LAGI DOK BERCAKAP BAB LAIN PULA

Isnin, Mac 28, 2011 9:25:00 PM

Ooopppsss... gua nak tanya sikit "MANIVESTO PRU12" tu menatang apa haaaa.... muakakakahhhhh......

15 IkutSukaLu...::

ibnu bocaay Tuesday, March 29, 2011 9:55:00 AM  

mani best o kot...org umngok kan memang dok gila ayaq mani la ni..

keladi,  Tuesday, March 29, 2011 10:01:00 AM  

itu lah makhluk bernama UMNO APCO yahudi melayu...bodoh bahlul bangang bongok bebal adalah sifat binatang itu.

jai,  Tuesday, March 29, 2011 10:57:00 AM  

Kah kah kah...

Manivesto tu mungkin draf cadangan atau janji bila ada pilihanraya atau pemilihan untuk manusia yang berotakkan lembu.

Kah kah kah...

Pak Oncu Tuesday, March 29, 2011 11:08:00 AM  

Manivesto tu ada lah air mani bapak dia yg meleleh semasa nak jadi kan dia hahhahaha

Anonymous,  Tuesday, March 29, 2011 11:16:00 AM  

gua suka statement pak oncu kat atas nie..

ADAN,  Tuesday, March 29, 2011 1:39:00 PM  

salam,
sy pun tak faham kenapa "LADA" buat komen macam tu..?

sedangkan sy yg masih remaja ni dapat memahami entri bro ISA..

tak terfikir ke entri tu hanya nak memberikan pengetahuan pada pembaca dan mengajak kita untuk lebih berfikir... cuba dedahkan perkara ni pada rakyat yg tak mengetahuinya.. kompom menyerap..

JEPUN BOLEH JUAL KERETA MURAH PADA RAKYATNYA.. KENAPA MALAYSIA TIDAK LAKUKAN SEDEMIKIAN? LAGI2 HARGA PROTON KAT NEGARA ARAB SAUDI TU.. MURAH GILER...

Isa Tuesday, March 29, 2011 1:45:00 PM  

Ibnu bocaay;

hahaha... ayaq mani kegilaan umPorno.. lawak2...

Isa Tuesday, March 29, 2011 1:46:00 PM  

keladi;

lu lagi ganas bro... hehehe..

Isa Tuesday, March 29, 2011 1:46:00 PM  

Farisz;

Betul tu... setuju..

Isa Tuesday, March 29, 2011 1:47:00 PM  

jai;

Otak lembu spesies macam Nazri ke..??? hahaha... musuh ketat lu... di KR...

Isa Tuesday, March 29, 2011 1:48:00 PM  

Pak Oncu;

kah..kah...kah.... sampai hati ekau cakap macam tu...

Isa Tuesday, March 29, 2011 1:51:00 PM  

Adan;

Susah kalau bercakap dengan orang yang buta hati bro...

Harap remaja sekarang dapat buat perubahan demi negara dan generasi akan datang.

Syabas bro..

Raden Tuesday, March 29, 2011 8:18:00 PM  

dia marah tu isa... nak upgrade kereta x mampu, proton yang dia pakai tu asik rosak jer, nak komplen proton... TDM idola dia, jadi dia tension la tu...

fiQ,  Tuesday, March 29, 2011 8:20:00 PM  

hahah! cmni la kalu ckp ngan org yg da bute hati..ngan buto2 dye skali pn da bute da kot..pny la bangang..tp pape pn org cmni la yg kte kene bg sedar..biasenye org cm lada ni mmg keras kepala..xnk dga ckp org laen..dye sorg je btol..fikir pkai lutot..so doakan je la supaye 1 ari nnt dye mndapat hidayah..aminnnn

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP