IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ku Seru Blogger umnoApco....

>> Sunday, March 13, 2011

Anwar Ibrahim tak henti2 menyerang Najib Razak menuntut penjelasan kemana menghilangnya atau dalam ertikata yang lebih sodap di dengar..., kemana mengalirnya wang haram hasil dari penyelewengan kerajaan bn (Najib) seperti yang dilaporkan oleh badan kewangan antarabangsa, Global Financial Integrity (GFI) baru-baru ini.

Perkara ini jika ianya datang dari mulut Anwar Ibrahim gua pun tak kesah sangat sebab bagi gua hanya sebagai serangan politik peribadi jer.... so apa ada hal kan... nama pun politik... dan politik pulak kalau tak menipu tak sah... hahahahaaa...

Memandangkan perkara ini, Anwar pun cilok dari laporan sebuah badan kewangan antarabangsa... takan gua nak salahkan Anwar kot.., maknanya ini sudah jadi kes besar bagi negara beb.... RM888 billion..????

Lu gila ke apa Najib...???

Jadi gua nak seru... blogger2 umnoapco supaya minta penjelasan sikit dengan Ulul Amri lu orang tuuuu..., mana lesapnya wang tersebut. Seperti yang Anwar kata... seperti yang di laporkan oleh GFI..;-

 “Wang haram adalah wang rasuah, kedua, wang jualan dadah bernilai berbilion ringgit dan ketiga, wang yang dikumpulkan pembesar dan tauke-tauke besar. Ini dijelaskan dalam laporan GFI,” 
Weiiii... ulul amri umnoApco - Najib Razak, Anwar kata dah sebulan lebih dia mendesak jawapan dari lu... apa dah jadi bro... lu kalau ada teloq jawap jelah dakwaan tersebut jangan jadi bisu pulak... rakyat nak tau jugak. Kalau takdak teloq nak jawap... baik cabut jer.. teloq tuuuu... bagi makan kat anjing... tak pun bagi Rosmah pakai dah tentu2 dengan beraninya dia akan tolong jawap bagi pihak lu sebagai seorang PM...


Khaaakkk ptuiiii..... malang sungguh Malaysia berPM - kan seorang pondan.... dan lebih malang lagi... kepada pengundi2 yang bangang kerana masih mengundi kerajaan bn yang penipu nih... dan melantik si pondan jadi PM..

Kesimpulannya di sini..., Kerajaan manakah yang akan membankrapkan NEGARA...???

Adakah Kerajaan Pakatan Rakyat yang telah memerintah Malaysia selama 54 tahun atau Kerajaan Barisan Nasional yang sedang bermimpi menakluk Putrajaya... kah..kah..kah...

Hellllllloooooooo... puak2 umnoapco yahudi laknatullah... ini bukannya kes sebungkus serbuk teh cap 888 bhai.... ini kes RM888 billion....!!!! Ingat sikit RM888 billion...!!!! lagi mau jadi bodoh dan di perbodohkan ke...????

10 IkutSukaLu...::

pue,  Sunday, March 13, 2011 3:10:00 PM  

duit tu dia labur dalam ASBN kot...senang utk masa depan,..

Anonymous,  Sunday, March 13, 2011 3:37:00 PM  

Janganlah kita memaksa dia menjawab nanti demam kita. Hahaha

ISA Celaka!,  Sunday, March 13, 2011 8:03:00 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Cik Rosmah,  Sunday, March 13, 2011 8:05:00 PM  

ko jangan isa.......nanti najib jawab demam ko.......kah kah kah

Isa Sunday, March 13, 2011 8:06:00 PM  

Puak umnoapco kata ini FITNAH..????

Laporan dari Global Financial Integrity di katakan FITNAH...

Memang BODOH dan CELAKA BESARlah mamat yang mengatakan ini sebagai FITNAH...

kah..kah...kah.... hati dah gelap telan duit haram... kah..kah..kah...

ISA Laknattullah,  Sunday, March 13, 2011 8:20:00 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Isa Sunday, March 13, 2011 8:43:00 PM  

Dengan senang hati dan sambil gelak guling2... syok jer... gua padamkan ulasan Anak Haramjadah yang komen macam Haram kat blog gua nih...

kah..kah...kah...

panas... dak aaaiiiihhh... cool beb... hahaha... seronok jugak bikin panas puak2 buta hati tuuu... kah..kah..kah...

azman kamarul Sunday, March 13, 2011 9:05:00 PM  

UMNOAPCO NI KALAU KENA BATANG PUNAI DIA ORANG SEMUA FITNAH...TAPI KALAU KENA KAT ORANG LAIN SEMUA BETUL.
Kalau presiden umnoapco tak nak jawab, minta puak pencacai umno jawab.....kah kah kah..sampai meleleh-leleh air liur....chiiiiiiikkkk

Isa Sunday, March 13, 2011 9:16:00 PM  

Adooiiiyaaaiiii.... senak perut gua gelak guling2 kat mamat umnoapco yang gua padamkan ulasannya... kah..kah..kah...

dah meroyan budak tu... lastly malaun tu sendiri yang panasssss....

siap cabar gua publishkan komen dia.. siap makin gua takda teloq dan bla..bla..bla...


ha..ha...ha... weiii malaun... lu siapa nak bagi arahan kat gua...???

Pi mampus laaaa... dengan perangai umnoapco lu orang tuuuu...

baru kena main sikit dengan gua dah meroyan macam babi gila... kah..kah...kah...

panas ke... bro...????

buih sabun,  Monday, March 14, 2011 9:43:00 AM  

Suruh jer Datok Shaziman Abu Mansor ngan DS Hishamudin jawab sure bebuih tahap gaban punye.... eeee yek

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP