IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kesian Rakyat Malaysia....

>> Tuesday, March 15, 2011



PM Jepun mengesahkan loji nuklear bocor dan radiasi pada paras yang tinggi klik sini untuk berita lanjut.

Jepun sebuah negara yang boleh dianggap di antara negara termaju di dunia serta dengan kemashyuran para saintisnya yang di kenali dunia. Tidak seperti malaysia yang mengaku sebagai sebuah negara maju tetapi tak kemana pun... apatah lagi jika hendak di bandingkan dengan kecerdikan para saintis jepun dan malaysia... jauh panggang dari api beb...

Apatah lagi... dengan perbandingan ketara di mana syarikat automobil negara yang di banggakan sangat oleh mahafiraun dan pemimpin2 umnoapco yahudi laknatullah tu... masih menciplak idea daripada negara Jepun...

Itupun... ada sorang betina mana ntah yang gila glamour dan populariti... yang suaranya ntah mewakili rakyat mana dan negara mana gua pun tak tau... dengan bangangnya telah mengkondem negara Jepun ikut suka dan sesedap mulutnya yang hancing tuh.... satu statement bangang yang sama bangang dengan lawak ultraman dari berita harian... kah...kah...kah....

Negara Jepun yang kita kenali sebagai sebuah negara termaju di dunia kini sedang menghadapi bencana kedua iaitu letupan loji nuklearnya..., bayangkan Jepun mempunyai kepadatan penduduk seramai 127 juta orang dah mengelabah gilerrrr... beb... dengan bencana nuklear tu...


Inikan pula Malaysia yang baru nak menghampiri bilangan rakyatnya seramai 30 juta orang jer.... di mana TPMnya yang sembab masih lagi angkuh dan sombong masih nak meneruskan projek loji nuklear di Malaysia.

Apa... kelayakan dan kepakaran dari Agensi Nuklear Negara dalam hal ini..., malaysia yang kononnya ada pakar itu pakar ini... tapi apabila ada campurtangan politik... stadium pun boleh runtuh... jalanraya pun boleh runtuh.... inikan pula nak bina loji nuklear....????

Malangnya nasib rakyat Malaysia ada pemimpin bodoh sombong... bercampur bangang...!!!!

Eloklah di humbankan dalam PRU 13 nanti... sebelum projek nuklear tu di teruskan kalau bn masih berkuasa... alamatnya rakyat malaysia tengah menempah maut.... laaaa... jawapnya...

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Tuesday, March 15, 2011 10:59:00 PM  

Adoiiiii.....asal ler aku ader pm yang BANGGANG!!! Timbalan plak memang nak kasi rakyat malaysia nie KIOK dengan loji nuklear. Si betina mulut HANCENG tue plak sssssedap aje kate camtue. Time Malaysia kena tsunami beberapa tahun lepas Jepun ler yang paling awal hantar bantuan.

Memang patut pun pru 13 nie humbankan aje beeend/umnoapcogok ke laut china selatan tue!!!

Waris,  Wednesday, March 16, 2011 12:16:00 AM  

Jgn pandang sebelah mata bro tentang keupayaan najib & rosmah ni bro... bukan ke najib pernah keluar statement obama pun nak belajar dgn najib tentang pengurusan ekonomi? Lagi pun kereta buatan malaysia tingkapnya tak boleh turun berbanding kereta jepun. Maka sesiapa yg duduk dalam kereta buatan malaysia akan terselamat dr kesan radioaktif yg tinggi kerana tingkapnya sentiasa tertutup.

Isa Wednesday, March 16, 2011 12:47:00 AM  

Waris;

hahaha... patut laaa... ramai rakyat malaysia tak cerdik macam rakyat jepun....

opisboi Wednesday, March 16, 2011 7:55:00 AM  

wa sokong KERAjaan BN yg nak buat reaktor nucklear tapi lojinya buat sebelah rumah resmi MAT SEMBAB & rumah resmi MAT MONGGOL pasal dia orang kata loji nucklear selamat.

atas pagar,  Wednesday, March 16, 2011 11:21:00 AM  

setuju letak je kat p/jaya.kalu da selamat sngt,stdium,jejambat pun runtuh ni kan pulak rektor nuklear.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP