IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Juboq Pujaan umnoApco... Kantoi...

>> Friday, March 11, 2011

Tuan Haji Sepol Juboq BauKari... amacam bro... hahaha... sebenarnya gua agak musykil sikit aarrr... dolu-dolu... lu ada cakap lu punya seluar superman di ambil di tepi mesin basuh rumah tunang lu...., tapi apasal Malaysiakini bikin tajuk berita "Seluar dalam di ambil dari rumah teman wanita lu"... kah..kah..kah...

Setahu gua... orang selalunya "teman wanita" dulu barulah "tunang"... tapi luuuuu... gua tengok suka sangat yang terbalik kuang punya... "tunang" dulu... baru "teman wanita"... hahaha... patut laaaa.. mental lu senteng... tapi gua berbaik sangka jelah... itu Porche Carrera tak tau bezakan antara tunang dan teman wanita... eehhh.. lu ada tunang ke..??? 


Apabila terbaca berita soaljawap peguam dengan pegawai penyiasat Jude Pereira Porche Carrera... gua malas nak ulas banyak2, sebab perkara tu gua dah posting pada 06 February 2010, jadi malas aaarr.. nak ulang cerita budak 3 suku mental tak penuh tu...

Dan sebelum ini pada 05 Mei 2010 juga dalam soal balas mengatakan di jumpai 2 DNA pada calitan kat juboq pujaan barisan nasional tu.. terutama puak2 umnoapco yahudi laknatullah... kah..kah...kah... apa punya bangang daaaa... juboq budak 3 suku macam tu pun diorang puja dan puji... hahaha...

Terkini... Dr. Seah mengatakan ada 10 DNA pulak... wallaweiii... budak 3 suku mental tak penuh tu..., masih 3 suku tahapnya.. atau dah layak sepenuhnya untuk di transfer ke Tampoi... jadi... masing2 fikirkanlah relevan atau tidak kes liwat nih... oopppsss.. takda liwat.. dah jadi kes oral seks pulak dah... hahahaaaa....

Dan paling terkini..., memandangkan kes liwat nih.. dah macam cacamarba jalan ceritanya... maka penerbit/pengarah cerita nih.. letupkan pulak sebuah buku memoir ikutsukaaku..., yang kononnya sang peliwat telah mengadakan hubungan seks dengan 4 orang gadis... hahaha.... memang menempah kain kapan betul orang tua nyanyuk tu.... mampuih pi la kat dia...kalau dah berketurunan keling tu... pasti ada putar belitnya... dasar keling kerala wa cakap luuuu....

Di bawah nih gua ulang siar contoh jalan cerita atau skrip yang pengarah keling tu ciplak bagi melariskan pilem liwat terlewat buat tontonan rakyat malaysia secara percuma... al-kisahnya;
Contoh macam Makcik dan Pakcik ni... kesian kat diorang, kisahnya tentang fitnah orang kampung terhadap anak daranya. Orang kampung kecoh beb... mengatakan anak dia dah kena bohhh... dengan si polan pemuda kampung gak... oleh sebab itu dah tentu makbapak dia malu gilerrrr... dan si anak pulak menafikan perkara tersebut dengan mencabar untuk buat pemeriksaan dara.

Maka pergilah mereka ke 3 buah Hospital yang budak Sepol ni pernah pergi... (mungkin kebetulan kot), setelah mendapat keputusan laporan perubatan maka di kemukakanlah di Mahkamah Peranchis... oopppsss silap.... (Mahkamah Peranchis lambat lagi... coming soon...)

Mengikut laporan ketiga-tiga buah Hospital tersebut mengatakan yang anak dara Pakcik dan Makcik ni masih HARUM, SUCI dan BERSIH masih DARA lagi, tiada kesan tusukan benda yang keras samada secara rela atau paksaan yang boleh memecahkan selaput DARA anak gadis tersebut.

Tetapi peguam orang2 kampung yang dah mati dan mati hidup balik sekalipun.. masih mengatakan yang anak dara pakcik makcik ni dah takda DARA, hujahnya mudah... melalui kesan calitan dari bahagian dalam vagina (perghhh.. berlagak baik konon tak sebut benda tu dalam bahasa melayu) mendapati ada kesan air mani si polan pemuda kampung yang sebenarnya buah hati anak gadisnya. Dan ini menunjukkan adanya kesan penetrasi kepada anak dara tersebut....

(huh... pening kepala otak gua nak imiginasikannya, ini bukannya zaman orang bela Hantu Raya beb.... )

Keputusannya Hakim Mahkamah pun menolak laporan perubatan tersebut dan kes di teruskan... kebetulan pulak Hakim tersebut ada iras2 Sammy No Value... member siap berpesan kepada audien Mahkamah... dengan berkata "Jangan Hisap DARA"... nanti memusnahkan Negara.


Pakcik dan Makcik tu.. percaya dengan laporan doktor, dan semua tuduhan orang kampung adalah fitnah semata2..., tetapi mereka dah boleh agak dan syak semua tu mesti angkara anak Tok Penghulu dan JKKK yang jeleskan si polan pemuda kampung yang dapat tackle anak pakcik makcik tu... cunnnn gilerrrr beb....

(tuuu... kat sebelah anak dara pakcik tu..., p/s: cik adik manis... lu jangan saman gua sebab komersial kan muka lu.... siapa suruh lu simpan gambar lu kat rumah pakcik google)

Orang kampung pulak dah berbelah bagi... 50/50... nak percaya sapa pulak sekarang ni... pakcik dan makcik tu... atau Tok Penghulu... atau laporan perubatan dari Doktor yang bertauliah ... atau Mahkamah dari Hakim yang selalunya bijaksana...? Kalau tak bijaksana.. gua pun tak tau kat mana silapnya....

Ahhhh.... gila betul undang2 kat kampung diorang.... akhirnya ada seorang mamat kampung tu yang baru balik melencong dari negara Eropah telah berkata kepada semua orang kampung (mungkin atas nasihat APCO agaknya atau Obama.. gua pun tak pasti... sebab ini cerita dari mulut ke mulut...), katanya;

"Remember, We are living in a WORLD where MANIPULATION IS EVERYWHERE.."

pergh... "me no speaks english" lagi... haram satu pun gua tak paham.... chow chin chow... dah pergi buat kerja..... jangan dok mengadap blog jer...
 p/s: entry tahun lepas... linknya ada kat atas tu... kelingnya berasal dari Kubang Pasu... Kuburnya gua belum kompomkan lagi kat mana... hahahaha....

10 IkutSukaLu...::

sekamar rindu Friday, March 11, 2011 2:18:00 AM  

salam...tuan,

saya pun baca juga MK hari ni...pelik betul..

mahaza Friday, March 11, 2011 7:48:00 AM  

Setelah melakukan ujian menggunakan probe yang tersilap saiz, anak dara yang dara tersebut sudah tidak dara sebab diterjah oleh probe doktor.

Jadik, masa doktor pertama guna probe nak check bontot saifool telah terlebih gerudi maka kesan lama semen pada probe telah tertujah ke rektum saiful menyebabkan semen dna tidak dikenali dijumpai didalam rektum saifool dan ianya dikenali sebagai dna Mr Y.

Cerita diatas tiada kena mengena dgn yang hidup atau dah mati.

Anonymous,  Friday, March 11, 2011 12:58:00 PM  
This comment has been removed by a blog administrator.
Isa Friday, March 11, 2011 2:40:00 PM  

Hehehe... puak2 haramjadah umnoapco dah jadi gilababi haram... kah..kah..kah...

ulasan di padam... pasal dalam kategori anak haram.. kah..kah..kah...

Cenangau Friday, March 11, 2011 4:17:00 PM  

OOOiiii.... jangan la kata bauKari!!! Tersinggung aku tau. Lain kali kata la bau kunyit

Abu Widad Saturday, March 12, 2011 12:32:00 PM  

anak haram ini kategori cmne bro? kira jakim x buat pengesahan halal ke ni?

hishamabdmalik,  Friday, March 25, 2011 9:26:00 PM  

ko orang ni maki hamun sesama muslim ni kenapa, suruh lah tertuduh tu bersumpeh je, kan boleh selesai, ingat!!! akhir zaman ni Allah bayar cash ke atas kemungkaran kita, sekarang kita lihat , siapa yang hampir tersungkur, aku dulu bermati- matian kempen untuk parti Islam, tapi semakin hari kita ni semakin bagi muka kepada chauvinist China, sepatutnya kita yang lead, bukan diorang, kepada yang tertuduh, pergilah selesaikan dgn cara terbaik, kalau Umi tu fitnah, saman lah, kenapa sampai sekarang tak berani saman, Nala tu pun pergi saman, Ezam juga. ALLAH maha kaya, maha mendengar dan maha mengetahui, kalau kita teraniaya, doa kita yang bersungguh2 akan makbul. Wallahuallam.

Anonymous,  Saturday, April 09, 2011 1:33:00 AM  

Hellow Melayu koa ingat Islam dalam bab sumpah ni boleh ikut cara melayu ke.Sam ada benar atau tidak kena ikut cara syariat.Yang menuduh kena kemuka 4 saksi dan kemudian boleh jatuh hukum pada yang di tuduh.Terus kena hukum Hudud lah.Tapi kalau tak ada saksi maka yang tuduh kena hukum hudud.Mana ada cara bersumpah lain dalam kes ini dalam syariat.Memadailah Allah sebagi penghukumnya.Bukan manusia kerja menghukum dalam hal ini .Kau ni Islam ke tidak.Kau tak tahu kah kes ini kes aib yang sangat serious bukan boleh di gunakan untuk politik sebab ini kes peribadi dalam Islam.Kalau mu nak buat cara melayu guna Ugama nak sumpah sana sini cara mu tunggu bala jawapnya sebab bermain dengan perentah Allah.

Anonymous,  Tuesday, April 12, 2011 9:59:00 AM  

mana ada sumpah sesumpah ada la. kalu nak faham lagi rujuk ayat 6 - 9 surah an nur,

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP