IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom... Cari Pelacur Di Melaka... hahaha...

>> Thursday, March 03, 2011




Seronok betul Utusan menabur fitnah dan memutar belitkan berita dari Bernama mengenai aktiviti pelacuran di Kelantan. Sekarang kita minta Utusan putar belit berita yang ada dalam blog ini pula yang mana rumah pelacur berselerakkan di negeri UMNO/BN ini iaitu Melaka. Ada berani?

Sebelum ini tajuk dari Bernama ialah "Nik Aziz Akui Kegiatan Perjudian, Pelacuran di Kelantan Kerana Kelemahan Penguatkuasaan" tetapi kebodohan Utusan dan kejahilan yang tidak menentu menyebabkan tajuk asal dari Bernama telah ditukar untuk menyedapkan cerita dan berbunyi "Kegiatan Perjudian, Pelacuran Ada di Kelantan - Nik Aziz".

Gambar di atas bukan setakat ada penguatkuasaan tetapi bermaharajalela dalam aktiviti pelacuran dan perjudian. Ketika tinjauan di kawasan ini, tiada seorang pun dari kalangan pihak peguatkuasa Melaka yang meronda sebaliknya aktiviti pelacuran ini seperti bebas dari pihak berkuasa.

Ketika melalui jalan berdekatan dengan Eye On Melaka, ada perempuan melayu menunggu pelanggan untuk memberikan servis kepada pelanggannya. Belum sempat, mereka menghidu kehadiran kami. Wanita melayu itu terus beredar manakala kereta pelanggan tersebut telah beredar terlebih dahulu.

Pihak kami cuba untuk mengejar tetapi wanita melayu itu terus memecut laju. Kami kemudiannya melalui kawasan lorong berdekatan dengan Jambatan Hang Tuah dan mendapati ada anak muda belasan tahun sedang bercumbu di bawah jambatan tersebut.

Menyedari kehadiran kami bersama jurukamera, mereka terus beredar. Sekarang siapa yang merosakkan anak Melayu dengan hiburan? UMNO atau Perkasa? Maka untuk pengetahuan Mustapha Mohamad, jangan cepat melenting isu pelacuran dan perjudian ini. Kalau ada, pihak polis dari cawangan perjudian dan maksiat sudah lama menangkap mereka ini tetapi sampai sekarang tiada apa-apa berita.

Jadi, cadangkanlah kepada negeri Melaka yang diterajui oleh Ali Rustam. Utusan juga dibenarkan untuk memutar belit tajuk dari blog ini agar pembaca mereka kena tipu kepada "Kita Ada Stok Pelacur - Ali Rustam". Beranikah Utusan berbuat demikian?
 
Sumber di petik dari: Suara Melaka.

1 IkutSukaLu...::

ahmad Thursday, March 03, 2011 3:39:00 PM  

pagi tadi sebelum pegi kerja aku tengok berita jam 7 pagi di 1 rtm... dalam pukul 7.20 pagi ada sorotan akhbar... selalunya akhbar sinar diorang akan baca selain daripada akhbar arus pencacai... kalau tak baca sekurang kurangnya diorang akan baca muka depan... tapi yg aku pelik sangat tiba2 takde langsung akhbar sinar harian... aku dok pikir sama ada sinar cuti tak pun ada laporan yg buat umno tercirit... masa kuar rumah nak gi kerja saje singgah kedai, rupa2nya memang betul laporan muka depan sinar pasal anwar cakap dia tak memusuhi umno tapi memusuhi pemimpin celaka yang ada dalam umno... punyalah setia si rtm barua terhadap tuan munafiq dia... aku tengok penyampai dia pun macam nak boh penerajang je, dah la tak tutup aurat, dah tu dengan muka bangga memfitnah... aku dok tunggu ja masa pakatan naik nanti apa barua2 rtm ni nak buat??? biaq lingkup media celaka ni..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP