IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hinanya Zul Kulim Pada Pandangan Masyarakat.

>> Friday, March 25, 2011


Apa yang tertera di bawah ini gua petik dari YahooGroups, sengaja gua upload di sini buat tatapan semua bagi menyatakan betapa hina dinanya makhluk yang bernama Zulkifli Nordin selaku Ahli Parlimen Kulim Bandar Bharu pada mata masyarakat. Lu orang baca....
Apa korang komen terhadap artikel ini...

Solat Hajat Untuk Zulkifli Nordin
Posted on Wednesday, March 23 @ 16:57:52 PDT
Dilulus untuk paparan oleh PenggaliKubur
Oleh: aqilhaiqal

"Kepada sesiapa yang berkesempatan, tak kira dimana saja,(paling Afdhal pada yang berada di Mekah/Madinah) marilah kita sama-sama menunaikan solat sunat hajat untuk Peguam Islam Professional, Al-Sheikh Zulkifli Nordin.Mohan pada ada Allah S.W.T supaya...

1. Al-Sheikh Zulkifli Nordin diberikan hidayah dan nurNya supaya kembali sedar dan pulang ke pangkuan Islam, dan menjadi insan yang memberi manfaat untuk umat Islam.

2. Al-Sheikh Zulkifli Nordin dimatikan dan dicabut nyawanya dengan kadar segera, kerana hidupnya sekarang lebih banyak menyusahkan umat manusia dan mendatangkan fitnah bagi umat Islam khasnya. Matilah Al-Sheikh ya Allah, sekiranya mati nya itu lebih baik bagi beliau dan kami-kami ini Ya Allah.

Petikan kata-kata Al-Sheikh Zulkifli Al-Nordin Al-munafiqun:

Zul Kulim kata "Meskipun enggan memberikan jawapan samada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah jelas 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan."

Terima Kasih.

Banyak juga komen2 balas dari ahli yahoogroups, yang mencaci dan menghina beliau ke tahap paling jelik. Isyy..isyyy...isyyy... sesungguhnya seteruk2 Rosemak... lagi teruk Pak Janggut Kulim ni di benci rakyat.

Tambahan pulak sekarang ni... ntah malaun mana pulak yang pi cadangkan supaya Pak Janggut Kulim tu dapat gelaran Datuk... kah..kah...kah... apalah jasa makhluk tu pada negeri pahang dan khususnya malaysia yeaaa....

4 IkutSukaLu...::

MOH KEMBARA Friday, March 25, 2011 1:22:00 PM  

Salam Yob, samapi camni depa hangat dgn dia...isy..isy...ishyy!

ibnu bocaay Friday, March 25, 2011 3:36:00 PM  

jasa dia adalah kepada aku rakyat pahang yg berjuang di kulim/lunas...last last semua umat kat kawasan ni lunas, padang serai, kulim lompat jadi ahli bebas...aku doakan kepada tiga ekor beruk ni terutama sekali mamat zul semoga seekor nyamuk akan masuk kedalam telinga hangpa dan buat bunyi sampaila hangpa nak kiok nanti...

Anda Sendiri Fikir Friday, March 25, 2011 3:38:00 PM  

Lu jadi pencacai umno, lu dapat latuk.
Lu kutuk Anwar, lu dapat latuk.
Lu hentam PR, lu dapat latuk.
Tahniah buat firaun besar, kerana dapat latuk dan takziah buat dua ekor katak dari perak yang sampai sekarang tak dapat latuk. Tak sia-sia mengampu big mama kerana itulah firaun besar dapat latuk.
110 persen... kwek..kwek..kwek

5sal,  Friday, March 25, 2011 5:03:00 PM  

As Salam bro isa!Solat hajat jangan sampai mati KEJAM tu bro.Wa cadangkan biaq dia BISU!Apa2 pun Latuk diDAHULUKAN,FITNAH diUTAMAKAN.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP