IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua ingatkan Negro mana tadi..!!!! : Siri Fitnah Baeeekkkk Punyeaarrr....

>> Thursday, March 17, 2011


Gua ingatkan Negro mana tadi.... wakawakawakaaaaaa...

Ketua umnoapco gombak rupanya.... perghhhh.... !!!! Cayalah.... umnoapco boleh... melayu oopppsss... gua tak tau bangsa apa nih...

Astagfirullahalazim... gua sedang buat fitnah ke ni..... nauzubillah....

Gambar ni kalau dapat kat papagomo and the gang... mesti jadi bahan beb.... lu orang tau papagomo selalu kata apa.... "Ingat umnoapco, Ingat Dangdut, Ingat Zina, Ingat Rasuah, Ingat Judi, Ingat Arak" wa cakap lu.... hahaha....

Sorry... beb... gua tak nak subahat dalam kerja fitnah2 nih... ini pun secara tak sengaja gua dah terbabas dah nih...., .... lu orang rayau kat sini jelah... betul atau tidak negro umnoapco gombak ke... atau negro umnoapco afrika... nih... hahahaha...

chow... chin... chow.... oooolaaaalaaaaa.... memang nak kena Rejam puak2 nih...

10 IkutSukaLu...::

cibai Thursday, March 17, 2011 8:33:00 PM  

heheh .. dalam blog milosuam .. banyak anjing2 menyalak kata super imposse.. besar badan kecik la, muka hitam badan putih la.. hahahaha.. dasar buta IT mmg macam tu .. bagi hemat wa .. wa teliti gilababi tgk gambar nie.. wa kata gambar nie origenal .. tak der impose2.. kedudukan muka, lighting ., flash shadow semua correct ... dan wa caya gambo nie betul ..

kepada anjing2 menyalak kata nie gambar super imposse sila kemukakan gambar yang sebenar .. muhahahahaha....

Anonymous,  Thursday, March 17, 2011 9:32:00 PM  

nolmal la kawan jantan balun betina.suka same suka lagi g mampus la.yang tk normal nya jantan balun jantan..tu pun masih nk diangkat sebagai ANUGERAH TUHAN...ENTAH LAH......

-MAHAT-

bunbinban,  Thursday, March 17, 2011 11:11:00 PM  

normal pala hotak ko...kalau mamat itam dah kawin ngan pompuan tu ye la normal tapi kalau belum kawin....normal pala hotak ko. tapi y le...normal la bagi puak umno...bini org, anak dara org, lembu kambing ayam seme korang tutuh...hahaha...normal la jenis mcm ni...yg haram halal...yg halal jadi haram

Waris,  Thursday, March 17, 2011 11:36:00 PM  

Alamak bro... muka mcm tukang tarik kereta (pendek kata macam SIAL le...) mcm tu pun ada betina suka? Pelik aku dunia skrg ni... Deria rasa dia org dah hilang kot?

cibai Friday, March 18, 2011 12:04:00 AM  

annoy tak dak batu - normal balon jantan??... kalo jantan tu balon pelbagai jantan ape cer bro ?.. dah tu sumpah laknat yang lain tak nak disangkot .. yg jantan tu jugak yang sangkot .. cam cibai ..
"anugerah tuhan"? pe hal ?.. lu pon anugerah tuhan sebab kuar dr celah kangkang mak ko .. setiap manusia ialah anugerah tuhan la bodoh ...

Anonymous,  Friday, March 18, 2011 12:30:00 AM  

Mulut dia macam sosej dilipat dua..dah lah muka buruk perangai pun buruk

jai,  Friday, March 18, 2011 1:50:00 AM  

Salam bro.

Sebelum ada yang pertikai kenapa muka gelap tapi badan cerah, gua nak bagi link biar diorang buat kajian kenapa muka Didier Drogba gelap tapi badan cerah.

http://www.allvoices.com/contributed-news/7706817-soccer-idol-drogba-calls-for-unity-in-ivory-coast/image/60795190-didier-drogba

Biasa la tu, nak tegakkan benang yang basah bukan senang.

Kah kah kah...

Anonymous,  Thursday, March 24, 2011 3:52:00 PM  

macam FIRST LADY je ponpuan tu pasti puas main gan negro

Anonymous,  Friday, March 25, 2011 3:48:00 PM  

Arap aku tak terlambat mengomen nih...

Teringat aku pasangan dpt anak kembar sorang negro sorang mat salleh sbb bpak dia negro.

Tpi mamat ni separoh negro sparoh mat salleh. Hebat tuh..

Muka mamat ni cuak smcm. dia dah rasa mampuih kalau masuk kat blog list.

Nampak sedey pun ada.

Ee eeii apa kat balik bantal tu apa yek...

Bini dier? anak2 dier? Apa rasa tengok gambar ni?

Anonymous,  Saturday, March 26, 2011 11:54:00 AM  

Assalamualaikum.

Di sini saya ingin memohon ribuan ampun & maaf kepada yg punya badan dlm gambar di atas.

Mohon maaf saya di atas komen2 saya yg terakhir diatas. Tidak sepatutnya saya menyebut perkataan "negro".

Mohon maaf sekali lagi sekiranya (munkin) tersinggung dgn gurauan saya.

Saya tidak berniat menghina saudara. Hanya allah saja yg tahu segala apa yg kita lakukan.

Sebagai sama2 hamba Allah mudahan2 kita semua di berikan hidayah & petunjuk.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP