IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Dah Tak Minat Kes Video Anwar...

>> Thursday, March 24, 2011



Setelah tengok video nih... gua dah tak berminat dengan kes ni lagi... hahaha... Minat gua sudah bertukar laaaa..... hahahaha...

Errr.... tolong bagitau gua...., siapa awek yang duduk sebelah kanan Saifudin tu....???

Syyyhhhh..... jangan bagitau pramugari gua....

5 IkutSukaLu...::

jai,  Thursday, March 24, 2011 10:11:00 AM  

Kah kah kah...

Kalau kat Kedah diorang akan cakap lu punya mata serupa 'mata kawaq' la bro.

Kah kah kah...

muqlis04 Thursday, March 24, 2011 12:48:00 PM  

bro,
puok2 ni silap pilih org la bro...dia ingat semua boleh makan...itu la dia
tuhan nak tunjukkan...apa2 pun yb jo lu the man

Gerakan Anti Najib/Rosmah Thursday, March 24, 2011 1:38:00 PM  

Salam Bro... Gua dah cakap seperti yang gua tulis dalam blog gua.... weicome tu dunia realiti.... kah kah kah

orang lama,  Thursday, March 24, 2011 2:07:00 PM  

ke lain plak minat kao bro.. haha...tak pasal2 ada kes pinggan kuali terbang..lol ako gurau aje.

sekali pandang cam Nurul Ilham anak DSAI..agaknya

mad Friday, March 25, 2011 1:47:00 AM  

itukan nurul izzah anwar...kalau tak silap akulah...dia kan dah kahwin...dah ada anak dah..berkali kali aku tengok muka nurul izzah yg aku nampak..tak taula aku kalau nurul izzah ada adik muka macam dia, tapi setahu aku anak2 anwar semuanya cun2...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP