IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ceramah Ummi Hafilda Tak Dapat Sambutan... Hahaha...!!!!

>> Thursday, March 31, 2011

Kah...kah...kah.... pertama-tama sekali... izinkan gua gelak guling dulu... kah..kah...kah.....

Actually gua baru jer... sampai rumah sekejap tadi dalam jam 11.45pm..., on the way balik gua lalu di Seksyen 24 Shah Alam... dengan kelajuan kereta 50km sejam... dan sampai kat satu selekoh berhampiran kolam pancing dan di seberang jalannya ada tadika kemas... gua nampak orang berlonggok ramai...

Biasa laaa... orang melayu kan... perasaan ingin tahu gua membuak-buak nak tahu jugak apa kehei-nya... hahaha... so gua buat drift... u-turn and parking betul2 tepi 2 ekoq mamat yang berseragam biru dengan beret atas kepala... diorang pandang jer.. gua... dan gua pun turun kereta dengan selamber rock.. sambil senyum kat diorang... kah...kah...kah....


Sambil melintas jalan... gua dengar suara dari loud speaker... eehhh...macam kenal jer... dah tu pulak tengah syok dok mengutuk Anwar Brahim.... fulllaaaamakkkk.... Ummi Hafilda Anak Dara Sunti tengah bagi ceramah baeeekkkkk punyeeaaarrr... laaaa.....

Orang tak ramai... dalam congakan gua ada laaaa... kurang lebih pun tak sampai 200 orang... termasuk yang bersidai kat tepi2 jalan..., patut aaarrr... gua boleh speed kereta kat jalan besar tu... 50kmh selamber rock jer...

Yang gua nampak ramai yang duduk kat bangku2 yang disediakan semuanya bertudung merah... kalau gua lepaskan lembu jantan mexico... mau tunggang langgang bertempiaran lari selamatkan diri... muakakaaaaa..., gua mendekatkan diri sampai ke pagar tadika kemas tuuuu... perghhhh... anak dara sunti dengan berbaju oren dan bertudung oren sedang syok mengoreng minyak senyonyong kat situ...

Dalam usaha gua nak mendekatkan diri ke pagar tadika tuuu.. ada laaa dua tiga suara menegur gua.. perghhh.. gang2 Pas dan Pkr pun bersidai sama... hahaha..., bertanya khabar lebih kurang... diorang cakap "saja lepak kat situ nak dengar kelentongan anak dara sunti tuuuu...." hahaha.... semua bantai gelak ramai2... puak2 songkok karat biru yang berlonggok kat tepi pintu pagar tadika sambil hisap gudang garam... pandang macam tak puashati jer.... muakakakaaaaa.... mampuih pi kat hangpa... lepas tu.. gua pun minta izin kat gang2 tu... nak pergi tepi pagar ambik gambar... gua pun blah...


Sampai tepi pagar tadika, keluarkan N75 gua... alamak bateri tinggal 1 bar..., layan jelah dapat snap 3 gambar.. tapi dengan mutu keunggulan yang kurang memuaskan... (seperti yang gua upload...)... asal ada dari takda kan.... bukan senang nak tangkap gambar anak dara sunti nih... wa cakap luuuu... asyik kena usung ke sana kemari... kalau anak dara gua dah lama kena halau keluar rumah... kah...kah...kah....

So... apa isi kandungan ceramah yang betina tu sampaikan... tak penting sebab lu orang semua dah taukan.. apa dia punya temberang... cakap pasal Islam... Anwar Murtad... Anwar hina Ayahanda Mahathir.. hahaha.. Ayahanda Anak Dara Sunti tu lah... siapa lagi... sebab Ayahanda dia dah tak mengaku dia sebagai anak.. so Mahathir dah jadi Ayahanda dia lah... kah...kah...kah...

Lagipun... tak lama gua kat situ... tak sampai 15 minit... kepada gang2 Pas dan Pkr tadi gua just angkat tangan isyarat... chow chin chow... dan gua pun blah, sebab malas nak dengar betina tu punya auta wal kelentong.... sebab background dia sendiri pun tak bersih lagi mau percaya kaaaa... cakap munafik macam tuuuu... piiiraaahhhhh....


Kesimpulannya.. apa yang gua nak bagitau kat sini..., ceramah umno tak mendapat sambutan seperti ceramah2 Pakatan Rakyat..., jalan pun tak jam... macam yang gua katakan gua boleh speed kereta lalu kat situ..., padang bola yang luas kat tepi tadika kemas tuuu... keluasan yang di penuhi oleh pendengar/orang ramai kurang dari suku padang, hanya penuh kat depan tadika tu jer..., itupun bangku2 kat depan pentas ceramah banyak lagi yang kosong, polis pulak boleh lepak bersembang sambil korek kuku.. hahaha...

Pada pendapat gua... Anak Dara Sunti tu.. syok sendiri jelah..., syok kena usung sana sini... ntah berapa duit umPorno yang di Rosmah Mansorkan kat dia untuk satu malam wa puchitau... janji masyuuuukkkk.... hahahahaaaa......

14 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Thursday, March 31, 2011 2:17:00 AM  

patut tekak aku macam tak masuk aje bila membalun roti canai dekat mamak 7e 24..malam ini rupa rupanya tukang simpan 18 vcd ada ceh

5sal,  Thursday, March 31, 2011 2:21:00 AM  

As Salam bro isa!Lu bro jangan cakap cam tu kat anak dara suntaik tu kecik ati lak dia.Wa tak yakin apa yang lu cakap ni,Lu saja cakap tak ramee,tapi memang ramee lu tau ka sebab pa wa cakap ramee yang mai duk dengaq anak dara suntiak duk kelintingtong,lu tak nampak,wa pun tak nampak gak,tapi memang ramee yang ramee tu hantu jalang jembalang,jin tanah,jin api,jin air,segala mak nenek jin,iblih syaiton mcm2 syaiton pun ada.Tak caya kalu lu gi tanya itu sama YB 110% pasti lu dapat jawabannya. Kah3!!!!!Wassalam.

Anonymous,  Thursday, March 31, 2011 4:02:00 AM  

Umi ni dapat pulak lesen utk. ceramah dia. Agaknya dia bagi seround/dua kpd. polis kok? Kalau ceramah PR mengapa lipan bara trak merah ramai yg. datang, agaknya ceramah umi tak syok kot? Atau orang2 trak merah syok kat laki2 saja.

Raden Thursday, March 31, 2011 6:31:00 AM  

diorg mmg kena wy road show 1Malaysia bro, sbb bayaran dibayar mengikut berapa jumlah kehadiran, kalau skit yg dtg denga, sikit la dapat...

Anonymous,  Thursday, March 31, 2011 7:41:00 AM  

cuba fikir atas kapasiti apa dia ni fitnah dlm ceramah? sudah tentu dgn restu syaitan umno.

semuga rahsia kekotoran dia ni terdedah satu2.

takde mat2 negro yg berkenan ke dgn haiwan peliharaan ini? kita jual murah2.

Anonymous,  Thursday, March 31, 2011 7:55:00 AM  

bukan susah pun, suruh la sheikhul anwar ibrahim al-juburi(mat sabu bagi gelaran ni) saman umi hafilda ni sebab fitnah. senang je.buat report polis sekali. saman sekali ezam, datuk nalla, zahrain, dengan zul nordin...

kj dia boleh saman sebab pa dia tak mau saman puak ni. lagi satu keluarkan bukti-bukti yang puak2 lompat ni dibayar rm 2 juta..

sniper,  Thursday, March 31, 2011 8:39:00 AM  

Dah jadi 'Apam Basi', tak ramai lah yang datang dekat lagi...Ummi Oh Ummi Anak Dara Kena Suntik...

otaklunyai Thursday, March 31, 2011 9:06:00 AM  

memang banyak majlis2 sesat umgok tak dpt sambutan... tapi bila mengundi depa menang jugak... ini bukti depa tipu undi dan bukti memang masih ramai melayu yg bongok. Atau kedua2nya sekali... dah tau betina sunti sundal tu temberang tapi org melayu masih dah dengar jugak, sebab org melayu memang suka kumpul dosa utk akhirat... dah tau fitnah tapi saja nak pi dengar... apa punya bangang lah melayu nih...

Juragan Thursday, March 31, 2011 9:06:00 AM  

gua rasa ok la tu...sbb Utusan kata kehadiran hampir 3000 orang..sebab dia kira kepala braderr...satu orang mewakili 6 kepala...

1 kepada atas
1 kepala bawah
2 kepala lutut
1 kepala hotak Umno
1 kepala taik

Anonymous,  Thursday, March 31, 2011 9:26:00 AM  

Salam. Ini tempat mana boleh masuk.. Kubu kuat PAS PKR nih.. huhu
-
Orang 24

mat sembab bg cedramah tak kena kacao,  Thursday, March 31, 2011 9:47:00 AM  

ni cermah nie kat mana?.. kalo tmpt umno punya pegi mampos laa gua tak kesah
. tp kalao buat kat balai raya, tadika, dewan seba guna org ramai .. mmg pukimak la ketua balai yang senang2 kasik permit ..

adila,  Thursday, March 31, 2011 10:40:00 AM  

memang ramai yang datang,manusia biasa macam kita tak nampak kecuali orang2 yang ada ilmu tinggi macam pengikut2 bn,sebab tu bila pilihanraya mereka menang,sebab pengundi2 ni kita tak nampak,bila cari tak jumpa,tapi nama ada,kadang2 kita belum sempat undi,dia dah boleh undi atas nama kita.

memang malaysia negara berkebolehan.

taubat ummi dan yang sewaktu dgnnya,baliklah kepada fitrah insan.

AMK Titiwangsa,  Thursday, March 31, 2011 12:13:00 PM  

Anak Dara Sunti??? Anak Dara Suntik ada laaa sbb dah d suntik ramai doktor2 tak bertauliah....

MOH KEMBARA Friday, April 01, 2011 8:42:00 PM  

Salam Yob ISA, wah gambor yg memula tu blur, ingatkan gambor porno yg terpaksa diblurkan...bikin Yong suspense jer! Weh dekatnya Makcik tu dgn flat kami. Takder sesapa kat masjid sek 24 jemput ceramah, buleh Yong numpang dengor dari blok kami!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP