IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bodohnya Puak barisan nasional.

>> Sunday, March 27, 2011

" Saya pasti rakyat Malaysia turut sama berkongsi rasa mual apabila seorang ahli politik yang mempunyai rekod kurang moral yang diketahui umum cuba membuat komen mengenai moral dan integriti.

" Seluruh rakyat Malaysia arif tentang skandal seks yang melibatkan Datuk Seri Chua Soi Lek dan dia sendiri mengakui bahawa dia menjalinkan hubungan seks di luar perkahwinan dengan seorang wanita dan dirakam melakukannya,"katanya.

Menurut Tian, kenyataan Soi Lek yang dipaparkan melalui akhbar milik MCA itu pastinya akan menjadi bahan jenaka rakyat di negara ini.

Ujarnya lagi, beliau yakin rakyat juga semakin jelek dengan fitnah terbaru Umno lebih-lebih lagi individu yang tampil memberikan komentar adalah mereka yang tidak layak bercakap tentang isu moral.

"Rakyat Malaysia terketawa apabila Tan Sri Rahim Thamby Chik terpaksa meletakkan jawatan politik kerana terbabit dalam kes rogol kanak-kanak bawah umur apabila muncul untuk memastikan bakal pemimpin negara mempunyai moral.

Kah...kah...kah.... Presiden Pelakon Lucah nih... bercakap soal Moral... kah..kah...kah...., woooiiiii... apek aaaarrrr.... lu cakap ala tengok itu cermin ka talak...???? Lu sendili talak moral... lagi mau celita pasal moral kaaa.... waaaa..... lu punya mulut manyak musuk aaaaa....., lu punya ahli parti pun manyak boloh pasal lantik lu jadi plesiden talak moral punya.... boloh punya parti... kah...kah...kah....

Di sini gua pun teringin jugak nak menyeru Pak2 Menteri dan kepimpinan barisan nasional supaya meletak jawatan mereka kerana lu orang semua terpalit dengan pelbagai skandal dan kes..., bezanya kes lu orang semua masuk bawah karpet merah Deepak... kah...kah..kah..., oopppsss... siapa Deepak...???? Itu lu orang kena tanya dengan Rosmah Mansor Perdana Menteri Malaysia... muahahahaha.....
1. Mengenai skandal seks seorang bekas Ketua Menteri dengan pelajar sekolah berumur 16 tahun sehingga melahirkan seorang anak.
2. Mengenai hubungan seksual dan afair seorang bekas ketua menteri dengan seorang gadis Pertugis.
3. Hubungan seks bekas ketua menteri dengan seorang perempuan yang berkerja di sebuah syarikat perumahan. Perempuan itu juga telah memohon sebuah projek tambak laut di sebuah negeri tersebut.
4. Mengenai hubungan seorang menteri dengan seorang perempuan Portugis.
5. Mengenai hubungan seorang bekas artis sehingga mengandung dan terpaksa mengugurkan kandungannya di Johor. Sebelum itu artis berkenaan mengugut untuk terjun dari tingkat enam di sebuah hotel di Jalan Raja Laut.
6. Mengenai seorang menteri yang melayani gay.
7. Mengenai seorang bekas MB yang membawa puteri Umno ke tengah laut dengan bot.
8. Dua orang bekas setiausaha kepada bekas menteri dan menteri yang dikatakan telah membunting seorang artis dan seorang pramugari.
9. Mengenai ketua Umno sebuah bahagian di Kelantan yang meniduri 13 orang perempuan kampung.
10. Seorang kenamaan yang telah mengahwini seorang perempuan walaupun ketika itu perempuan itu masih belum habis edah perceraian.
11. Kena siasat juga kesahihan mengenai perkahwinan seorang menteri dengan isterinya kini yang meragui dari segi syarak.
12. Siasat juga bekas menteri yang dikatakan berhubung sesama jenis (lesbian).
13. Siasat juga setiausaha politik kepada menteri yang dikatakan mengamalkan ajaran sesat.
14. Siasat juga menteri yang terlibat melakukan perpindahan wang secara haram.
15. Siasat juga Ketua Menteri yang terlibat dengan pengurup wang.
16. Siasat juga bekas menteri yang menjadi kaya raya dengan memperdagangkan pendatang asing.
17. Siasat juga menteri yang ditangkap basah dengan seorang artis di Port Dickson.
18. Siasat juga kroni umnoapco yang bersetubuh dengan nurse Philipina hingga ada anak luar nikah.

Ahhh..., banyak lagi. Sebenarnya perkara disebut itu lebih utama dari video lucah itu kerana ia membabitkan negara dan rakyat.

Jadi pemimpin2 umnoapco/barisan nasional hendaklah terlebih dahulu letak jawatan sebelum mendesak orang lain berbuat demikian.

Yang si Rahim Thamby Chik jenis muka takda maruah, dah la terpalit dengan rasuah dan kes rogol budak bawah umur masih di sanjung dan di lantik sebagai Pengerusi Risda. Sekarang ni dah up satu lagi pangkat... sudah jadi Tauke Video Lucah... wakakakaaaa....., sapa nak tengok video lucah boleh jumpa malaun nih..., lagipun sudah di halalkan oleh Pak Guard Parlimen maaaa....

Sama juga dengan Isa Samad yang terpalit dan di sahkan terlibat dengan Rasuah, pun di sanjung dan di lantik sebagai Pengerusi Felda. Begitu juga dengan Ali Rostam dah sah terpalit dengan Rasuah, masih juga di lantik sebagai Ketua Menteri Melaka.

Kesimpulannya di sini, penyokong/pengundi puak2 umnoapco celaka nih... jenis buta hati dan mata kerana bodoh terlampau dalam memilih pemimpin mereka. Orang jahat pun diorang lantik sebagai Ketua/Pemimpin... kah...kah...kah.... tak ke BANGANG namanya tu...

Pasal tu diorang semua senang di perbodohkan oleh pemimpin2 mereka.... kah.. kah.. kah....

11 IkutSukaLu...::

PBO™ Sunday, March 27, 2011 3:51:00 PM  

Adoi. banyak betoi. patutlah bermatian nak menang juga. hahahhaa


*mohon pautkan blog saya kat blog tuan. saya dah letak blog tuan dalam senarai blog .. terima kasih.

http://penburukonline.blogspot.com

Anonymous,  Sunday, March 27, 2011 3:57:00 PM  

Nah Presiden MCA dapat PPL=Presiden Pelakon Lucah pula.

ISA Sunday, March 27, 2011 3:59:00 PM  

PBO;

Pen Buruk sudah lama link di sini...

anis,  Sunday, March 27, 2011 4:19:00 PM  

sokong brader ISA 110%,
mereka memang nak pilih orang2 yang bermasaalah,tak bermoral,rasuah sebab senang nak control,blackmailed antara KITA,hehhe.

cicit ngah layor Sunday, March 27, 2011 4:36:00 PM  

Yg bermati2an buat mcm2 tu bukannyer sbb ndak menjager Malaysia dan ghakyatnyer.Tapi yg sebenor2nyer puak2 ni takut kener gari.Pasai aper pulak kener gari? Sbb....selamer ni demer menggari org yg membukak tembelang demer yg tak puaih2 main betiner,tak puaih2 meghonjang duit haram dan tak puaih2 menindih dan menindas ghakyat.Akhior sekali teman ucapkan selamat memakai gelang besi tahun depan kepader setan2 beghoper manusier tu.

tukang kata,  Sunday, March 27, 2011 4:37:00 PM  

Yang aku heran sesangat tu apalah punya lahabau orang yang masih pi sokong puak jemuan ni tak tau dosa ka ...tu pun jangan entitle AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR alahai...aku baca pun aku benci dengan kelaku gang ni.... halooo kalau tak malu kat manusia pun malu la kat allah ni jadi sampai tahap takde kemaluan apa ke jadahnya ni. Elok sangat la lantik si apek cibai ni jadi mentor biar jadi lintang pukang tungging langgang jadi malaysia ni

orang lama,  Sunday, March 27, 2011 7:03:00 PM  

apek ternak 'AYAM' pun nak join sekali rumah urut tambi, ajak sekali taib gambir swak tu bagi meriah sikit doktor punya production..si tokey baja dah terkucil kena sound ngan tokey kambing...perkarcosa plak trauma abis cabutt lari

Ayuh kitak ramai2 pupuskan rejim 'bujang senang' taib al capone!

ISA Sunday, March 27, 2011 10:50:00 PM  

anis;

hehehe.. tau takpa...

ISA Sunday, March 27, 2011 10:52:00 PM  

cicit ngah layor;

geram bebeno kome yeaaa..., teman amin kan jelah doa kome tu.. semoga tahun depan puak2 haramjadah tu semua kena gari... hahaha..

ISA Sunday, March 27, 2011 10:53:00 PM  

tukang kata;

Itulah masalahnya kalau muka2 puak2 tu dah di tampal kulit babi 14 inci... mana tau malu dengan tuhan...

ISA Sunday, March 27, 2011 10:54:00 PM  

orang lama;

Banyak ke.. AYAM yang diorang ternak tu... boleh buat pilem tak...???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP