IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Berdosa Fitnah Blogger umPorno.. hahaha...

>> Tuesday, March 29, 2011


Apa laaaa... lu orang nih..., klik sini , sini , sini dan di sini juga.... hahahaha.... gua rembat jer dari blog diorang tu... peduli apa gua.... tambahan pulak si Edyes tu... memang nak kena gulai dengan gua... tungguuuuuu.... hahaha...

Weiiii.... lu orang tak baik tau fitnah blogger umPornoApco nih... diorang semua pejuang bangsa dan agama beb... zikirullah tak pernah sesaat pun terhenti dari mulut diorang beb... diorang dari parti ketuanan melayu... semuanya orang yang zuhud dan baik2 belaka...

Terus terang gua katakan, gua kurang yakin dengan gambar ini semua... mesti gambar superimpose nih.... wajib di hantar ke USA dan India untuk pengesahan ketulinannya oleh pakar2 Hollywood... atau hantarkan ke Bollywood supaya mudah sanak saudaranya mengesahkannya... benarkah individu tersebut saudara mereka... hahahaha....


Aduhhhh... perut gua dah lapar laaaa..., kalau nak makan fitnah 24 jam mana boleh kenyang beb... sesekali pekena Kari Kambing best jugak nih..... perghhhh... Kari Kambing beb.... cicah dengan roti prata atau roti nan... bilas dengan air daun ketum.... wenggggg... kepala hotak wa cakap luuuu.... sendawa bau guiness stout... hahahahaaaaaa.....

Jom sapa nak join gua pekena Kari Kambing.... tempat baeeeekkk punya... Kari spesel... gua belanja lu orang bayar.... alaaaaa.... gaji blogger 5 riban sebulan takan tak bleh belanja gua.... muahahaha.....

Beruk ni pun gelak dengan perangai blogger umPornApco nih....
Nantikan penafiannya.... wakakakakaaaaaa.....

Baca utusan meloya hari Rabu... kalau2 ada berita orang terjun bangunan kat jalan raja laut.... mampuih pi laaaa... kat hangpa.... kah..kah...kah.....

4 IkutSukaLu...::

Keladi,  Tuesday, March 29, 2011 6:09:00 AM  

Bro isa
Gua vegetarian la. Kari parpu x de ka?x de pot bauk punya ka?kah kah kah

Keladi,  Tuesday, March 29, 2011 6:09:00 AM  

Bro isa
Gua vegetarian la. Kari parpu x de ka?x de pot bauk punya ka?kah kah kah

Tok Kiyai Tuesday, March 29, 2011 7:25:00 AM  

Askm bro...
Nampak boroi je perut si baju hijau tu....

warta 365 Tuesday, March 29, 2011 7:57:00 AM  

tajuk artikel di blog parpu kari kaki todi nih:
KUNYIT 2 KALI DLM 20 MINIT! AKU CABAR JOHARI ABDUL BERSUMPAH MUBAHALAH! ADA BERANI? - pariah parpu kari kaki todi

wkahakhakaaa,meh kita cabar pariah parpu kari kaki todi sumpah muhabalah atau mukarabah atau murabak atau mubarak atau sumpah sumpit perut mung buncit

tok kiyai,.nih ha blog dia ni..http://parpukari.blogspot.com/

dia nih fan no 1 docgtor in de hause

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP