IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Babi Lebih Mulia....

>> Tuesday, March 22, 2011

Gua dah lama tak menyakat pak janggut yang lupa daratan kerana fulus nih.... hahaha... gua ingatkan mangkuk hayun nih dah mampus selepas menyaksikan serta menghalalkan Najib bini Rosmah meletakkan kalungan bunga di jirat Kamal Attartuk tempoh hari... rupanya masih hidup lagi....

Gua sendiri pun dah takda ayat nak maki malaun haramjadah yang mukanya bertampal kulit babi 14 inci, jenis tak tahu malu dan cakap serupa paria... sebab terlebih telan duit haram gaji/elaun parlimen setiap bulan.

Opppsss.... mangkuk hayun ini dan yang sewaktu dengannya dalam umnoapco kalau nak disamakan dengan babi, anjing mahupun segala jenis binatang yang jijik pada pandangan manusia pun masih tak layak wa cakap luuuu... sebabnya binatang yang bernama babi dan yang gua nyatakan di atas itu... sentiasa bertasbih kepada Allah SWT. Tiada dosa dengan Allah SWT.

Menurut pesanan guru gua sewaktu menuntut di pesantren dulu, sekalian makhluk Allah di mukabumi ini sentiasa bertasbih kepada Allah SWT melainkan Jin dan Manusia, kecuali Jin dan Manusia yang beriman dan bertaqwa kepada Allah SWT.

Walau apapun gua malas nak cakap banyak pasal mangkuk hayun ni.... bak kata TukarTiub... "Hello bro.... hutang RM15 ribu bila mau bayar daaaa...." kah...kah...kah....

Gua ingat nak tinggalkan komen kat blog mangkuk sekoq nih dengan hadis nabi yang berbunyi " Jiwa orang2 mukmin akan tergantung selagi tidak melunaskan hutangnya" (lebih kuranglah bunyinya begitu... hahaha.. pasal gua malas nak search..." tapi gua rasa mangkuk hayun tu paham kot hadis tu... diakan lebih islam dari islam yang di bawa oleh Nabi SAW.

Kalau lu orang rajin... jom ramai2 tinggalkan komen pasal hutang kat blog dia... dah bertahun beb, kalau ikut interest macam Ah Long mau dah cecah puluhan ribu agaknya... kah..kah...kah.... itulah pasal gua berani kata malaun nih jenis muka tampal kulit babi 14 inci....

Apa-apa hal pun pi mampuslah dengan malaun nih... bukan selamat pun hidupnya, PRU 13 nanti bak kata orang utara jadi kupang tembaga jelah.... kah..kah...kah... nyawa politik dia dah semakin singkat... tunggu nak padam jer.... kredibiliti dah hancus...., bila padam nanti... orang main sepak terajang jelah...

12 IkutSukaLu...::

MOH KEMBARA Tuesday, March 22, 2011 2:18:00 AM  

Assalamualaikum Yob ISA, ha ha...si Karabas di Kg Deridebi lebih mulia!!! Pe kabor Yob? Dah dapat akses ke blog Yob semula...he...he...heee!!!

Prof. Era Pasca Tuesday, March 22, 2011 3:11:00 AM  

itu ZUL KUL0M bile mau bayar utang ALONG? hahaha

Sheild,  Tuesday, March 22, 2011 4:33:00 AM  

Bro Isa, saya ni perantau, sapa la Bro maki hamun ni? Saje nak busy body sebab dah sebulan ni hari-hari baca your blog.
Saya ni menetap kat Bahrain sekarang.
Terima kaseh.

Anonymous,  Tuesday, March 22, 2011 6:13:00 AM  

Sekali fikir, tak patut Bro Isa cakap macam tu kat dia.
Dua kali fikir, memang patut pun dia kena macam tu.
Tiga kali fikir, padan muka dia melampau sangat.
Empat kali fikir, kah... kah... kah...

Bila Diary Bercerita Tuesday, March 22, 2011 8:56:00 AM  

Alamak, pagi2 dah kena Maki!
Adooiii....

Kerana Wang, harga diri manusia juga hilang.

Cucuopah,  Tuesday, March 22, 2011 9:21:00 AM  

Bro Isa.... kamu silap tu. Dia bukan mangkuk hayun tapi mangkuk jamban taik....kah kah kah kah

Anonymous,  Tuesday, March 22, 2011 9:48:00 AM  

JENIS JUBUR LEMBU BERAK HERET TAHI DI EKOR..

Tan,  Tuesday, March 22, 2011 12:00:00 PM  

Kata kau...mangkuk hayun ini dan yang sewaktu dengannya dalam umnoapco kalau nak disamakan dengan babi, anjing mahupun segala jenis binatang yang jijik pada pandangan manusia pun masih tak layak wa cakap luuuu... sebabnya binatang yang bernama babi dan yang gua nyatakan di atas itu... sentiasa bertasbih kepada Allah SWT. Tiada dosa dengan Allah SWT.

Ada ke Allah ngajor cakap gitu kat org???? sembang aje lebih hang ni..

Anonymous,  Tuesday, March 22, 2011 9:12:00 PM  

memang si lahabau..nama je loyer..tapi di sebabkan dendam dgn anwar..apa saja pun boleh..aku pun dah tak tau nak bagi nama kat mambang pakai tonjet ni...anak haram tu yg paling sesuai...

janggut,  Wednesday, March 23, 2011 2:12:00 AM  

la meluat la kami kat kulim ni....bila nak mampuih anak haram ni....kena panah petir ka...kena sondol babi hutan ka.......kena sakit tak boleh berak ka...

ibnu bocaay Wednesday, March 23, 2011 9:48:00 AM  

kambing punya zul kulim tu...memang dasar manusia yg sepatutnya dibogelkan dan diarak berjalan kaki sambil menampal poster 'I'm an asshole' kat sekeliling bandar kulim yg umat umatnya memang dah lama nak pelepah mamat kopiah cabok ni. lu tadak berani balik kulim punya zul..lu menang, lu jadi anjing pas tu lu terus tak singgah kat kulim. gua harap lu jadi meroyan macam kamal attartuk...amin

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP