IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ayahku Kahwin lagi....

>> Wednesday, March 30, 2011



Sorry.. aarrr... dua tiga hari ni.. tak habis2 lagi dengan kisah Video Seks... takebeer... letih aarrr...

So... gua nak layan retro dulu..., lagu nih layan jugak... sesiapa yang ada mak tiri tu.. nasib la lu orang.. kena yang baik alhamdulillah... kena yang garang.. tak dapat den nak nolong laeiii.... kah...kah...kah....

Sapa yang Ayah dia kahwin lagi... angkat keyboard.... hahaha.... atau yang dah bergelar ayah la ni.. ada niat nak kahwin lagi.... ooolaaaalaaaaa......

5 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Wednesday, March 30, 2011 10:51:00 PM  

SALAM
GUA SALUT SAMA LELAKI YANG KAWIN DUA YANG BULEH KAWAL RUMAH TANGGA BUKAN MACAM ABANG NOH KAMPUNG GUA ..

ISA Wednesday, March 30, 2011 10:59:00 PM  

brutalsolo;

gua dah dapat petua camna nak kahwin dua petang tadi..., itu pasal gua up n3 ni dulu.. as intro.. kah..kah..kah...

ISA Thursday, March 31, 2011 12:16:00 AM  

tinta da'ie;

Lu ubah la perkataan "Ayah" tu kepada "Datuk" hehehe...

Takziah atas pemergian nenek tiri lu... semoga rohnya di cucuri RAHMAT... Al- Fatihah...

Anonymous,  Thursday, March 31, 2011 1:41:00 AM  

Olih sebab topik ini adalah masaalah negara jugak! Maka teman follow ye..!

Usia teman 41 thn. My loving wife plak, 36 thn. Kami ada 3 org anak. Udah 14 thn kami bersama. Bahagia bebenor kami 5 beranak! Suratan takdir, 2 thn lepas, family kami tambah sorang laei. Bukan anak! Teman tambah bini!! Usia 26 thn, janda! 3 hari lepas nikah, arwah suami dia kemalangan dan....! Dia ni 'lead officer' pd my first wife di sebuah GLC kat Utara Perak. Sesama satu office. Dan stay kat rumah kami sejak mula kerja hingga kahwin.
Asal org K.Pilah, yatim piatu & dibesarkan olih neneknya. Majlis akad nikah beliau, teman & my wife yg uruskan segalanya. Malangnya, majlis kenduri yg dijadualkan 2 minggu selepas itu, dilangsungkan juga sebagai majlis tahlil! Insan yg paling terkesan tika itu ialah...My First Wife!!

Tuhan penentu segalanya... kedua-duanya diamanahkan pd teman sekarang! Kini, kami ber enam beranak tinggal di sebuah semi D yg kami kongsi membelinya , bandar damai Taiping!!

Pesan teman pd mike suma, klu blih, jgn menggatai nak tambah bini! Sebab, walau antara kami tiada masalah & amat bahagia, tapi...hanya Tuhan yg tahu tanggungan teman! TEMAN UDAH TAK LARAT ! TENAGA UDAH SLOW ! UDAH MAKSIMUM....MAMPUIIH TEMAN YEOP...!!!

ISA Thursday, March 31, 2011 1:49:00 AM  

bomosiam;

Wa caya sama lu bro... hehehe...

Satu kisah yang tragis dan gembira buat lu...

Dan juga nasihat dari seorang otai seperti lu amat gua hargai...

Terima kasih bro..., jika di izinkan gua nak up-kan komen lu sebagai n3 dalam blog ini, untuk di kongsi bersama2 dengan para suami di luar sana... amacam..???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP