IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Artis Bogel vs Artis Bertudung.

>> Sunday, March 20, 2011

N3 sebelum ini gua memang mengutuk keras sikap artis betina melayu yang bangga mempamerkan tetek dia yang layut tu.... tengok pun tarak stim aaarrr.... bikin malu bangsa dan agama jer....

Tapi dah memang standard malaysia kan... asal melayu jer... mesti islam..., asal islam jer... mesti melayu... bangang punya pemikiran kan...???? Dan itulah contoh yang di tunjukkan oleh artis melayu islam... kononnya lahhhh.... hahahaha....

So kepada semua artis betina melayu yang suka berkemban dan berpakaian seksi seksa, gua harap toksahlah buat perangai tak senonoh tu... kalau nak popular pun tak perlu separuh bogel... lebih baik lu orang semua bogel sepenuhnya... kompom popular 1Malaysia... kah..kah..kah....

So... lu orang contohi kakak artis macam kat bawah nih...;


Irma akui ramai peminat yang memberikan reaksi positif kepadanya selepas tiga minggu mengenakan penampilan muslimahnya itu.

“Saya buat perkara elok, jadi sudah tentu ramai yang gembira. Saya minta Allah memberkati peminat yang sentiasa mendoakan kebahagiaan saya.

“Saya menolak perkara negatif yang mungkin akan berlaku selepas ini. Perubahan ini dilakukan untuk mencapai kesempurnaan dan merupakan perkara yang dituntut dalam agama.

“Jika kita ingat Allah, jadi Dia juga akan dekat dengan kita,” ujarnya yang turut pernah ditawarkan menjadi model tudung.

Bagaimanapun dia terpaksa menolak tawaran tersebut sebelum ini atas sebab masih terlalu awal dan belum bersedia.

Contohilah Wardina... setakat ini Alhamdulillah..., jangan ikut contoh beberapa orang lagi artis yang balik Haji/Umrah... contoh macam siti nurhaliza... pun masih tak menutup aurat..., yang lain2 tuh tak payah ceritalah macam hampeh jer...

Kepada artis Irma pula, jom kita semua sama2 doakan semoga perubahannya ini berkekalan, jangan hangat2 taik siputbabi udah lerrr....., namanya pun artiskan.... semuanya jenis tak konsisten.

Syabas dan Tahniah kepada Irma semoga perubahannya ini akan berkekalan dan menjadi contoh kepada artis2 yang lain.

6 IkutSukaLu...::

zalizalu Sunday, March 20, 2011 5:26:00 PM  

aku pon minat irma nie... sejak beliau lahir lagi aku dah minat.. :)

adan Sunday, March 20, 2011 6:54:00 PM  

artis manusia biasa gak.. tidak maksum.. semoga ditetapkan dan memantapkan lagi iman..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Sunday, March 20, 2011 7:27:00 PM  

solo lagi irma ni isa ..kalu ko nak aku kenalkan...

taik ayam candu,  Sunday, March 20, 2011 10:55:00 PM  

salam ,
peribahasa baru nie bro, hgt2 taik siputbabi.lu tgk kat mana taik nie bro........betoi hgt ker suam suam kuku

5sal,  Monday, March 21, 2011 1:21:00 AM  

As Salam Bro isa!Gua lagi respek kak Hajjah Norkumalasari!Ngan jubah hitam lagi menang HIJRAH betul.Bukan can atis len balik dari MEKAH bukan main lagi siap nagis lagi.Insaf kunun last2 sekali haprak pun tak dak.Wassalam!

Anonymous Monday, March 21, 2011 9:27:00 AM  

mengata orang memang syok, lebih2 lagi mengata artis.. tapi sapa buleh bagi jaminan yg kita sendiri bila balik umrah/haji buleh berhijrah 100% ke arah kehidupan islamm

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP