IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Akhirnya... Identiti " Datuk T " Di Dedahkan... Ini Dia...??? (Update 12.45pm)

>> Wednesday, March 23, 2011

Breaking News: Dato Shazril Eskay Abdullah is the Dato' T!

Bendahari PERKASA pun terlibat ??

Rahim Thambichik juga terlibat ???

Pegang projek jambatan bengkok? Dengarnya Jambatan Bengkok tu projek Datuk T !!!

Jom siasat !!!

actually aku jumpa something dalam sebuah blog; Aku copy and paste di bawah;

"Who is Dato T?

He is Dato Eskay.
The guy who sue Dato Yahya Jalil on Jambatan Bengkok. Now case in High Court.

Who book hotel room at Carcosa?

RISDA.

Who is the Chairman (of RISDA) ?

Tan Sri Rahim Tamby Chik.

Is the police involve?

I am not sure. But the police officer invite Johari MP for Sungai Petani to Hotel Flamingo Ampang to view the Video. The IGP must come clean of this. Otherwise the police credibility at stake.

Who is the other guy at Hotel Flamingo?

Dato Shuib Lazim.
He try to convince Johari to leave PKR. They promise him million.

WHO ARE THESE INDIVIDUALS?




Datuk Shazryl Eskay Abdullah

Photobucket


BACKGROUND:

".... Shazryl Eskay Abdullah, the plaintiff in the case had filed the suit in January 2002, claiming a breach of contract by defendants — Merong Mahawangsa Sdn Bhd and Datuk Yahya A. Jalil — for failing to pay him RM20 million after he had procured the project for them.

In the statement of claim, the plaintiff stated that Yahya, who is the executive director and major shareholder of Merong Mahawangsa, had enlisted his help to procure the project from the government and to secure a RM640 million foreign fund for the project.He claimed that the second defendant had sought his help for his "discretion and good relations" with the government.Shazryl said the second defendant suggested a RM20 million remuneration for his services, which has not been paid...." Read here for more


Tan Sri Rahim Tamby Chik, Chairman of RISDA

Photobucket

Background:
Tan Sri Rahim Tamby Chik is a former vice-president of the United Malays National Organization. He was aligned with Dr. Mahathir during the 1987 UMNO General Assembly. He was the chief minister of Malacca from 1982 to 1994. In 1994 Rahim was charged with statutory rape of a minor, however, the public prosecutor later withdrew the charge citing lack of evidence.[1] Opposition politician Lim Guan Eng was later charged with sedition for printing and distributing pamphlets containing details of the allegation against Rahim. (source: Wikipedia)

Johari Abdul, MP Sg Petani from PKR
Photobucket

Background:
Dato' Johari Abdul is a Malaysian politician and is currently the Member of the Parliament of Malaysia for the Sungai Petani constituency in Kedah, Malaysia. He is a member of the People's Justice Party (PKR) in the opposition Pakatan Rakyat coalition. Johari was elected to the Sungai Petani seat in the 2008 election, defeating Information Minister Zainuddin Maidin of the ruling Barisan Nasional coalition. He was previously a director of the National Civics Bureau.[3] He has a Master's degree in Strategic Studies from the University of Lancaster. (source: Wikipedia)

Dato Shuib Lazim - Treasurer of PERKASA

Sumber di atas gua rembat dengan jayanya dari blog Edyesdotcom...

Kalau betul cerita kat atas tu... ramainya pailang-pailang yang terlibat yeaaaa..... hahaha....

 UPDATE @ 12.45pm :

KENYATAAN AKHBAR : Sumber TukarTiub

Saya dihubungi oleh seorang kenalan yang sangat rapat bermula sejak 15 Mac 2011 untuk berjumpa dengannya mengenai sesuatu yang penting. Pada hari Isnin 21 Mac 2011 lebih kurang jam 12.20 tengahari, saya mengesahkan bahawa saya ada ruang untuk bertemu beliau.

Saya berjumpa dengannya di Hotel De Palma Ampang jam 4 petang hari itu, sebelum dibawa di dalam sebuah kereta yang lain. Kereta itu dipandu oleh dua orang yang saya tidak kenali.

Saya dibawa ke Hotel Flamingo Ampang, seterusnya dibawa ke sebuah bilik junior suite. Saya bertemu Tan Sri Rahim Thamby Chik dan Dato’ Eskay Shazril Abdullah yang telah menunggu di dalam bilik tersebut. Saya turut disertai oleh kenalan saya tadi.

Saya duduk di depan Tan Sri Rahim Thamby Chik sementara Dato’ Eskay Shazril Abdullah duduk di sebelah saya. Kenalan saya tadi duduk di atas katil di belakang di dalam bilik tersebut.

Dato’ Eskay Shazril Abdullah mula bercakap dan mengatakan bahawa saya (“Johari Abdul”) adalah ahli Parlimen yang pertama akan menyaksikan tayangan video yang sedang mula dimainkan itu. Dia juga meminta pandangan saya mengenai Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Sepanjang tayangan video tersebut, Dato’ Eskay Shazril Abdullah menjadi suara latar menerangkan beberapa perkara. Contohnya, dia menyentuh bagaimana cara individu terbabit menanggalkan kondom selepas perlakuan berakhir mempunyai risiko air mani akan terpercik ke kawasan yang besar. Menurutnya, tabiat itulah yang menyebabkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim sering meninggalkan bahan bukti seperti yang berlaku dalam kes liwat pertama tahun 1998 dulu.

Dia juga mendakwa bahawa dia selalu membawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim ke club house di mana berlakunya kejadian itu dan tempat-tempat lain di Thailand seolah-olah ini perkara yang kerapkali dibuat oleh Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Menurutnya, setiap kali dia membawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim ke tempat itu, bilik itulah (yang dirakamkan) yang digunakan Dato’ Seri Anwar Ibrahim sementara dia (Dato’ Eskay) menggunakan bilik bersebelahan. Dalam percakapan seterusnya, dia menyatakan kebimbangan kononnya rakaman-rakaman video seperti itu telah dipunyai oleh pihak perisikan Thai.

Sepanjang penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik kerap mencelah dan membuat komen pendek yang memburukkan Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Saya percaya beliau cuba meyakinkan saya bahawa Dato’ Seri Anwar Ibrahim adalah seorang yang tidak bermoral dan tidak layak menjadi seorang pemimpin.

Selepas penayangan video tersebut, Tan Sri Rahim Thamby Chik mula bercakap. Dia memujuk supaya saya meninggalkan KEADILAN dan Dato’ Seri Anwar Ibrahim. Dia berjanji untuk bbawa saya berjumpa dengan Perdana Menteri, Dato’ Seri Najib Tun Razak. Tan Sri Rahim Thamby Chik juga menyebut bahawa dia akan uruskan segala keperluan kewangan dan keselamatan saya.

Tan Sri Rahim Thamby Chik juga cuba meyakinkan saya untuk membawa dan memujuk lebih ramai Ahli Parlimen KEADILAN berjumpanya, supaya dapat dipujuk keluar parti. Dia meminta saya mengepalai kumpulan Ahli-ahli Parlimen KEADILAN ini. Saya tidak memberikan komitmen, selain mendengar komen-komen yang dibuat.

Selepas itu, saya keluar dan diiringi oleh kenalan rapat saya itu. Di dalam lif, saya memeluknya dan memberitahu beliau, bahawa setelah menonton keseluruhan video tersebut, saya yakin bahawa orang di dalam video itu bukanlah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

Saya berkeyakinan bahawa pelakon itu bukan Dato’ Seri Anwar Ibrahim berlandaskan faktor berikut:

1. Pada awal rakaman, terdapat seorang lelaki lain yang sedang menguruskan rakaman video pada ketika orang yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim masuk ke dalam bilik. Sewajarnya orang itu (yang mirip Dato’ Seri Anwar Ibrahim) sedar bahawa perlakuannya akan dirakam. Mustahil sesiapa yang waras akan melakukan adegan sedemikian kecuali dia diupah.

2. Tempoh masa rakaman yang menunjukkan muka si pelaku adalah terlalu pendek. Ditambah dengan rakaman yang dibuat di dalam hitam putih; menyukarkan untuk betul-betul mengesahkan identiti si pelaku.

3. Bahu si pelaku terlalu lebar dan tegap berbanding bahu Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

4. Bahagian belakang si pelaku (punggong) juga berisi dan jelas berbeza dengan tubuh badan Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

5. Di akhir adegan, si pelaku bangun dan tubuh badannya dirakam dengan jelas. Perutnya adalah buncit dan terlalu besar jika dibandingkan dengan perut Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

6. Warna kulitnya adalah terlalu cerah dan hampir tidak dapat dibezakan dengan warna kulit wanita terlibat.

Selepas itu, saya menyatakan kesediaan untuk membawa beberapa orang ahli Parlimen KEADILAN agar mereka juga dapat menonton video dan berjumpa dengan Tan Sri Rahim Thamby Chik. Saya dimaklumkan sessi tayangan seterusnya akan dibuat kepada ahli-ahli Parlimen KEADILAN pada jam 330 petang 22 Mac 2011. Kami hadir semalam di Hotel Flamingo Ampang dan menunggu hingga jam 530 petang, oleh kerana mereka telah sahkan bahawa perjumpaa akan berlaku. Walau bagaimana pun, perjumpaan itu dibatalkan oleh pihak mereka.

Saya mengambil risiko membuat kenyataan ini diluar Dewan Rakyat kerana saya yakin bahawa episod terbaru ini adalah satu lagi rencana jahat untuk memfitnah Dato’ Seri Anwar Ibrahim.

DATO’ JOHARI ABDUL
AHLI PARLIMEN SG PETANI
AHLI MAJLIS PIMPINAN PUSAT KEADILAN
23 MAC 2011

18 IkutSukaLu...::

Unknown Wednesday, March 23, 2011 12:11:00 PM  

Jadi anwar suruh datuk t @ eskay ni cari jam omega yg hilang d bilik hotel tu? eskay ni mmg balaci nuar ke? depa ni kalau nak buat lawak pun pada2 le. mcm la sume org malaysia bodoh tahap piang.

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 12:15:00 PM  

muka pun xder NUR..

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 12:16:00 PM  

datok eskay ni kt kedah org pangge dia datok 'kambing'. bukan melayu tp siam campur india. convert to muslim.

Pak Abu,  Wednesday, March 23, 2011 1:57:00 PM  

macam tu punya lawak pun dia punya hadiah lebih besar daripada johan raja lawak.kalau nak tau inilah muka muka penghuni NERAKA yang mewakili kerajaan malaysia setakat ini kalau tak sempat bertobat.

Abang Chot,  Wednesday, March 23, 2011 2:37:00 PM  

kik-kik video hitam-putih macam zaman P.Romlee... budak sekolah rendah pun malas tengok , lain kali buat la video format HD kaaa... 3D kaaa...baru syoik tengok...Potong stim tol...

fiQ,  Wednesday, March 23, 2011 3:22:00 PM  

aku xsaba nk tgk ending kes ni cane!! msti cm gampang

anti fitnah,  Wednesday, March 23, 2011 3:23:00 PM  

Aku agakla mesti beruk ni yg jd pelakon porno tu,bb kalu sekali imbas memng da cm rupa nuar muka,cuma itam mcm kentut je..ye la upah dpt sedap dapt gi..mudah2an le pelacur amoi tu ada aids.siam cmpur india? ..memang muka haram jadah.aku doakan semua pelakon2 drama beruk2 ni dan semua yg terlibat akan dihingapi penyakit AIDs,kencing tikus,HINI dan koma semua sekali...amiin p/s.n..mati pucuk!

Tukang Kata,  Wednesday, March 23, 2011 3:32:00 PM  

Syabas Dato Johari diatas pendedahan kerja2 jahat makhluk melayu kapir mengaku islam. Ha apa lagi umat melayu bila nak tobat dari menyokong BN takkan nak tunggu petunjuk dari langit baru nak tobat tu dah kira jadi yahudi tuu

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 3:40:00 PM  

laaaa..baru nk stim cerita dah abis..laen x umnongok kne buat video yg power lg..geng PR ni cpt sgt checkmate!! huhuhu..

Rozita Wednesday, March 23, 2011 4:02:00 PM  

apsal la dia org ni..
semua nya org Islam..tak takut mati ke? tak takut masuk neraka ke?
hish..setan

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 6:59:00 PM  

yg buat cerita zina ni pun penzina. patutlah tk malu rakam dan tunjuk kt org lain plak. apa nk jadi dah politik di malaysia ni. sangat bodoh jika dibandingkan dgn politik org utan! they must eat shit since baby. thats why they cant think accordingly

Unknown Wednesday, March 23, 2011 7:22:00 PM  

hahahha semuanya dah jadi tahap maharaja lawak. datuk Three stooges ni ingat nuar bodh sangat ke? dia main suruh eskay pi rakam. kalau tidak mcm mana eskay blh ada dlm video tu heheh. bdoh tahap gaban sungguh.

yg si tambi pulak bingai mcm keldai. kemarin seronok sgt mengaku datuk Three stooges. pas MP Jhari buat kenyataan si tambi plak kelam kabut mengaku depa la datuk three stooges.

wartawan2 yg stim tgk video blue tu pun bodoh tahap lembu. takkan la wartawan media haprak tak kenai salah sorang dr three stooges ni masa kat carcosa tu. agaknya jakun sgt dpt masuk carcosa sampai muka three stooges pun depa tak kenai.

Unknown Wednesday, March 23, 2011 7:22:00 PM  

hahahha semuanya dah jadi tahap maharaja lawak. datuk Three stooges ni ingat nuar bodh sangat ke? dia main suruh eskay pi rakam. kalau tidak mcm mana eskay blh ada dlm video tu heheh. bdoh tahap gaban sungguh.

yg si tambi pulak bingai mcm keldai. kemarin seronok sgt mengaku datuk Three stooges. pas MP Jhari buat kenyataan si tambi plak kelam kabut mengaku depa la datuk three stooges.

wartawan2 yg stim tgk video blue tu pun bodoh tahap lembu. takkan la wartawan media haprak tak kenai salah sorang dr three stooges ni masa kat carcosa tu. agaknya jakun sgt dpt masuk carcosa sampai muka three stooges pun depa tak kenai.

Anonymous,  Wednesday, March 23, 2011 8:57:00 PM  

Manusia merancang dan Allah juga merancang.Kantoi semua Dato T.Pi mampos lagi baik.Buat kotor politik alaf baru saja.Bodoh.......

MOH KEMBARA Thursday, March 24, 2011 2:28:00 PM  

Salam Yob, Yong x tengok video ni ya...sebab tak capai taraf SIRIM, tapi tengok muka pelakon pun takder stim, buat apa tengok? Cam siye!

Datuk 'T' UTUH,  Thursday, March 24, 2011 8:02:00 PM  

Gua dah naik mual nak termuntah ngn politik taik babi UMNGOK ni..mrk ni mkn taik babi sjk dr umur 2thun mgikut kata ahlilnujum gua.lain kali babi2 ngko blajar la cra ambk vdeo,editing..ni x,mcm gampang je..nape la si pelakon tu xg gym dulu bg kempis perut tu..eh2..bpe agaknya UMNGOK byr kt ngko bertiga ni?ha,ni msti pkai duit saman ekor (yg lbhn Rosemak wt enjoy)kan??Mintak2 ngko ber3 ni kna HIV sbb ngko2 ni kaki TUTUH!!

straightedger,  Friday, April 15, 2011 12:13:00 PM  

anti fitnah, Rabu, Mac 23, 2011 3:23:00 PM

KOMEN PALING + BEST

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP