IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Agong SAMAN Kerajaan Malaysia... Perghhhh...

>> Thursday, March 17, 2011


Kisah ini terus terang gua mengaku gua rembat dari blog pro-umnoapco Paneh Miang, lu orang boleh baca kat sana. Gua cuma kopi O sikit jer... buat tatapan lu orang semua...;
1. Khabar yang diperolehi mengesahkan seorang mantan YDP Agong kini sedang bersiap sedia untuk menyaman kerajaan persekutuan Malaysia.

2. Kisahnya bermula apabila mantan Perdana Menteri Malaysia telah membuat pengesahan secara bertulis untuk mengurniakan sebidang tanah lebih kurang 1 ekar yang terletak di hadapan sebuah hotel ternama di Kuala Lumpur (lokasi terpaksa dirahsiakan) melalui proksi mantan YDP Agong bagi tujuan pembangunan.

3. Namun, pengurniaan tanah melalui proksi itu tidak dapat diteruskan kerana menantu dan kroni si mantan Perdana Menteri kononnya sudah buat projek lain di tanah tersebut sehingga menimbulkan kemurkaan mantan YDP Agong.

4. Perihal ini telah sampai ke pengetahuan Perdana Menteri Malaysia hari ini, dan beliau dikhabarkan telah memohon kepada mantan YDP Agong untuk menangguhkan hasrat menyaman kerajaan persekutuan serta diberikan tempoh bagi menyelesaikan secara dalaman kemelut yang sedang berlaku.

5. Bla..bla...bla... pergi baca di sana... link ada di atas tuuuu... hahaha....

Pi mampuih laaa... siapa menantu, siapa mantan PM dan siapa mantan agong tuuuu... dan apa urusan najib nak settlekan kes tuuuu...

Persoalannya di sini yang membuatkan hati gua jadi panas... jeng..jeng..jeng....

Gang Sultan2 dan Raja2 semua tu dah cukup kaya... hidup dalam serba serbi mewah..., celik jer mata semuanya ada.. tak pernah merasa susah payah kehidupan nak mencari sesuap nasi.... dan bla..bla...blaaaaa.... hidup senang makan tanggung berak cangkung...

So... apa kejadahnya Kerajaan Malaysia nak anugerahkan tanah pada diorang lagiiiii....!!!! Ini semuanya apa cerita nih....????

Weiiii.... cuba lu orang story sikit kat gua.... apa kejadahnya mantan YDP Agong tuuuu... nak tanah free kat KL tuuu.... apa buttertrade diorang nih.... bagi tujuan atas nama pembangunan... perghhhh... macam laaaa... orang bodoh sangat, tanah milik raja... sewa pada cukong naikkan bangunan....

Sewa tanah kat KL satu kaki persegi berapa RM beb...???? Dapat tanah free... naikkan bangunan... bulan2 kutip sewa....!!!!

Sudah kaya mau kaya lagi ka...????

Jadi kesimpulannya di sini, inilah permainanan orang2 atasan yang bergelar Pemimpin, Sultan dan Raja..., orang2 bawahan macam kita nih... makan tak makan... nak mampuih kaaa... itu lu orang punya pasal....

Memang macam BANGSAT... perangai diorang semua...!!!!

8 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, March 17, 2011 10:48:00 PM  

Nasihat: Jangan TAMAK.

Anonymous,  Thursday, March 17, 2011 10:59:00 PM  

jangan kata mantan YDP macam itu kita tak tahu hujung pangkalnya.

Anonymous,  Thursday, March 17, 2011 11:01:00 PM  

buat lah apa saja semasa hidup dan selagi berkuasa tapi ingatlah janji Allah benar, sekse kubur benar, mizan benar, surga dan neraka juga benar...perkara baik sebesar zarah Allah nampak, perbuatan jahat sebesar zarah juga Allah nampak...apa nak takutkan..yg penting kita jangan buat begitu baharulah berkat dan selamat.

Anonymous,  Thursday, March 17, 2011 11:31:00 PM  

isa... aku memang setuju hang guna perkataan bangsat , pasai dah lama aku gunakan perkataan tu ... nama saja jaga agama tapi depa tu la yang rosak.... setuju...

Anonymous,  Friday, March 18, 2011 12:20:00 AM  

Itulah perangai orang bangsawan.Rembat sampai habis.Rakyat......asyek menjunjung kasih.Rakyat tak sedar-sedar lagi.Baik pemimpin UMNO, baik raja-raja yang tak sedar diri.Ingat kita tak pakai lagi ayat ni....." Better has a bad king than no king ."Kita lebih gemar kepada pemimpin yang baik yang dapat membimbing kita kejalan yang di redhai Allah .Baik di dunia mahu pun di akhirat.

Anonymous,  Friday, March 18, 2011 2:05:00 AM  

raja yang sememangnya dah kaya tu nak men saman2 jugak? perhhhhhhh!!!
dasar duit semta-mata... hak rakyat di pandang sebelah mata... terbaekkk!!!

Anonymous,  Friday, March 18, 2011 2:06:00 PM  

aGONG? X-pm? sapa makhluk2 asing nih? x de kena mengena dgn hidup rakyat atau realiti masyarakat kita ni. aku sgt x berkenan dgn keturunan konon bangsawan ni. keje malas, menghisap duit saja. x dpt harta, MARAH. SAMAN! hek eleh, x sedar diuntung. sejak dalam perut sampai mampus pun menyusahkan org. apa sumbangan mereka? apa mereka buat ketika rakyat dihimpit kesusahan akibat kenaikan harga barang? kalau mereka ni xde, lg aman malaysia ni

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP