IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Teori Ramayana Liwat Sepol... Gua Caya Sama Lu... Threesome...!!!!

>> Thursday, February 17, 2011


Pakar kimia Dr Seah Lay Hong hari ini memberi keterangan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur bahawa beliau menjumpai kesan air mani pada seluar dalam berwarna kelabu dan seluar hitam yang digunakan oleh pengadu, Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Pada perbicaraan liwat yang membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim itu, Seah berkata kesan air mani itu dijumpai pada kawasan berhampiran zip seluar itu.

Selanjutnya - MalaysiaKini.

Ada tak sesiapa yang boleh kasi clear gua punya kepala hotak sikit..., sebabnya gua ada beberapa kemusykilan dengan kenyataan Dr. Seah nih...

1) Yang kena liwat budak Sepol tu.., maknanya dia menadah juboq.., si peliwat yang pancut...
2) Kenapa.. kesan air mani boleh ada di seluar Sepol dan di bahagian zip seluarnya...???
3) Sekarang nih.. kote sapa yang keluarkan air mani... Anwar atau Sepol... siapa liwat siapa..???
4) Dulu katanya sebelum adegan bermula, kena bersihkan diri dan pakai towel jer...
5) Lepas projek takan tak bersihkan diri kot...

iiishhh... banyak lagi la kemusykilan dalam kepala otak gua pasal cerita ramayana liwat nih... jalan cerita macam filem keling paria pun ada jugak... banyak putaq belit, tapi gua cuba jugak nak percaya dengan budak sepol nih... dengan berteori begini... dari kisah awal perbicaraan dulu hingga semalam... hehehe...
Mula-mula bersihkan diri... lepas tu sepol bertowel dan sangkut seluar dan kemejanya dalam almari, anwar sudah siap menunggu dengan perasaan berkobar2, Sepol mendekati Anwar... dan Anwar suruh Sepol hisap pisang dulu (berdasarkan cerita semalam, dulu takda cerita pasal pisang)...

Anwar tak boleh tahan.. terus pancut dalam mulut Sepol, mulut Sepol pulak tak boleh nak tampung air mani Anwar yang pekat karat tu.. terus berlari ke almari dan mencapai seluarnya untuk mengesat kesan air mani yang bersisa di mulutnya..., akibat tak boleh tahan dengan ransangan nafsu yang berkocak gilerrrr... di capainya pula seluar dalamnya buat mengesat air mani tersebut...

Kemudian Sepol pergi semula ke katil dan menadah juboqnya untuk second round pula... setelah berhempas pulas dengan bantuan KY Jelly... akhirnya Anwar pancut for the second round dalam juboq Sepol... dan Sepol bertekad akan menyimpan air mani kedua ini dalam juboqnya selama 4 hari... tiba2 dia betukar fikiran 4 hari lama sangat... 2 hari cukuplah... kah..kah...kah....
Errr... boleh pakai ke teori macam tu dalam mahkamah... kalau buat skrip filem tamil pun ok jugak kan... lagipun Dato Shah Rukh Khan ada di Melaka nih.... muakakakaaaaa....

Gilababi punya cerita laaaa... budak Sepol nih.... tapi gua paksa diri untuk percaya jugak cerita budak sengal nih... sebab yang menutuh juboq dia Anwar Ibrahim... tapi yang terpancut air mani si Sepol... sebab tu Dr. Seah dapati kesan air mani di bahagian hadapan seluarnya, kalau seluar Sepol mestilah kote Sepol di sebalik zip seluar tu.. takan kote Anwar pulak kot...

ke... guane... hahahaha.... mungkin ada penulis skrip atau sesiapa yang nak berkongsi teori kes ini...

Atau diorang buat projek tak bukak pakaian habis kot..., dah bercanggah pula dengan kenyataan pakai towel tu... issshhhh.. pening aaarrr... dengan jalan cerita tamil nih....!!!! Dulu kata simpan air mani dalam juboq sampai sanggup tak Solat... la ni pulak cubaan seks oral bla.. bla.. bla... yang mana satu betul mamat nih...

Tapi gua tetap musykil lagi... Air Mani siapa kat seluar Sepol tu... hahaha... Dr. Seah kata air mani lelaki Y ... (kalau Y stand for what..??? hahaha..)

Siapa penulis skrip cerita bangang nih...???? jom ramai2 bagi penyepak penerajang sorang 50 kali.. pasal buat cerita bodoh bangang macam sial jer....

18 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, February 17, 2011 8:52:00 PM  

ini kalu ikut teori den, mcm ni, tak ada berlaku liiwat ni sebenarnya, rujuk pd pakar pusrawi, tapi oleh kerana nak pekena juga IB ni, pi lah pulak hospital lain, tapi sblm pi hospital lain helo helo dulu dgn sponsor, sponsor sudah marah sebab pusrawi kata tak de kesan, sposor kata, kau tunggu kat hospital tu nanti aku hantar askar upahan, askar pun datang, ok tonggeng sana, kita kasi bikin betul2, jadi ambil sikit dna IB sumbat sikit kat juboq tu. ok, now pegi check, gerenti ada kesan punya. tapi yang merobek askar upahan. robek, ngah, jangan tak robek.

Anonymous,  Thursday, February 17, 2011 9:13:00 PM  

Aku rasalah, kalau budak Tadika dilantik jadi Tuan Hakim pun dah lama buang kes.
Tetapi kerana Tuan Hakim kita ni boleh dibeli dan berkepentingan, jadilah sistem perundangan Malaysia tunggang langgang.
Kes liwat Anwar ni memalukan, tidakkah pemimpin2 kita memikirkan apakah tangkapan anak2 remaja dan juga kanak2 kita tentang perkara tersebut.
Tentulah ia memalukan mereka.
Sudah ada kedengar kata2 slogan di kalangan mereka, 1Malaysia 1Jubur.
Bilakah perkara ni akan berakhir. Takda perkara lain ke nak dibicarakan.
Balik2 jubur... jubur... jubur...
Istimewa sangat jubur Sialfool tu.
Kalau benar2 Anwar bersalah, sumbatkan saja dia dalam penjara.
Itu pun kalau Tuan Hakim berani dan ada teloq.
Dalam keadaan sekarang yang dah jadi cacamarba, susah juga nak bawa Anwar ke Sungai Buloh.
Eeeee... meluatnya aku.

LOBAI KAMPUNG,  Thursday, February 17, 2011 9:19:00 PM  

APO NAK PONING KOPALO BRO ISA!!

KAN ITU KOJO OGHANG GILO...!!KOJO DIOGHANG UTK KASI KITO PUN SAMO2 GILO MACAM DIOGHANG!!!

DAH MEMANG KES NI MULO DARI AWAL MEMANG KOJO GILO KAN!

JD TEORI BRO ISA PUN BOTO GAK...SEPOL PUN TUMPANG SEKALI TERPANCUT!!! JADI KES MAKIN GILO!!!

baginda® Thursday, February 17, 2011 10:17:00 PM  

bro mungkin ketika menyuruh BEKAS tunang basuh seluar dalam levis terpancut... hahaha

Anonymous,  Thursday, February 17, 2011 10:40:00 PM  

Lain kali suruh Kapal Sink jangan buat perbicaran tertutup masa Saipul dan ceritakan macammana Anuar meliwat dia. baru kita semua tahu cerita yang sebenar. Betul ke konek anuar kena hisap. Anuar ada pegang konek saipul ke, atau adakah Saiful meliwat anuar pula. Anuar pancut berapa kali. Banyak ke air mani Anuar, sampai boleh meleleh. Hanya Kapal Sink, Anuar dan Saiful je yang tahu.

Anonymous,  Thursday, February 17, 2011 11:21:00 PM  

apolah bangang bona ceghito ni... kalau dah tak goma batolah ngan anwar berahim...kan lobih baik bunuh yo... upahlah sorang duo ubuh taimbom kat kereto eh pulak.... dulu ponah ubuh kat helikopter, oghang lain pulak yang mati.... sekarang try lah skali laie....

LEMBUmno DAHmeroyan Thursday, February 17, 2011 11:54:00 PM  

Pada UMNO..rakyat Malaysia nih tak sekolah..BODOH..kita putar..kita auta..kita kencing..rakyat akan TADAH telinga dan angguk angguk..yer betul ..yer betul..bila pilihanraya..BN berok negara..jugak yang MENANG..

Anonymous,  Friday, February 18, 2011 12:48:00 AM  

muke akim pon dah macam muke juboq sayFOOL dah...buat suwey jer jadi akim kes sayFOOL.

udin Friday, February 18, 2011 12:59:00 AM  

ni mesti si budak sepol ni banyak tengok dvd blue jenis homoseks banyak sangat... mungkin dia nak uji skill individu dia tahap mana... mungkin anwar angkat si sepol masa tengah doggy sampai sepol terhantuk dinding atap tu sampai lebam dahi dia..anwar punya pancutan kena kat seluar sepol, anwar punya pancut boleh sampai 100 meter sebab tak tahan dengan sepol punya kemut... itulah teori hamba...

win win malaysians,  Friday, February 18, 2011 1:41:00 AM  

helo bro` waa komen sama lu org ini punya kes jubuq tak boleh main2 oow waa cakap waa anak hure 1malaysia 1jubuq wa nenek byk ketawa apa itu PM1,3,5 RAHMAN,HUSSEIN,BADAWI..
PM2,4,6 RAZAK,MAHADIR,NAJIB,Waa tak payah susun fakta&awta,ni sama kes jubuq sayfol waa kalau dgr jubur waa telinga dgr HIV waa byk takut oow,itu bro` lu compre 135 sama 246 tu je..
kalau lu anggap 135 lebih jahat perintah...Sayfool menang kes..???

Anonymous,  Friday, February 18, 2011 2:01:00 AM  

waaaa..manyak..syok..baca..komen..loo..kuangkuangkuang..apake.jadah.postni..

Anonymous,  Friday, February 18, 2011 2:04:00 AM  

masih..ada..org,,percaya..pusrawi..ka..kehkehkehkeh,,,tertingal..kapalla..sian

nun manjung,  Friday, February 18, 2011 9:21:00 AM  

bukan ke kes helikopter tu anuar yang suruh. kesian tan sri Yahya. bodo betui la kau ni Isa, kesian mak bapak kau...

bunbinban,  Friday, February 18, 2011 9:58:00 PM  

aku muskil, air mani lelaki sorang lg tu apa jadah ada kat saipol?. pasal wat repot anwar sorang je, abis yg lelaki sorang lagi tu saipol tak pulak wat repot...hahaha...ko gay ke saipol?. mesti dgn sorang lagi tu suka sama suka...atau punnnn...hish..ngeri aku ngan ko ni saipol. pelik pelik pelik...mcm ke s norita lak, ada dna lelaki yg tak ketahui...ke najib buh ko saipol...haaaa baik ngaku...

Anonymous,  Friday, February 18, 2011 11:38:00 PM  

kalau dah anuar yg suwuh knapa tak humban dlm JEL...

kesian tan sri Yahya. bodo & BANGANG betui la kau ni " nun manjung ", kesian mak bapak & sedare mare kau...

Anonymous,  Saturday, February 19, 2011 4:11:00 PM  

melayu bontut melayu yg jadimangsa,klu ikut lu punya bahasa keling pariah.lu fikir la sendiri

Anonymous,  Saturday, February 19, 2011 4:11:00 PM  

melayu bontut melayu yg jadimangsa,klu ikut lu punya bahasa keling pariah.lu fikir la sendiri

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP