IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Takdo Tolo Nak Saman Migrant Care....!!!!

>> Thursday, February 03, 2011


Lu orang perasan tak salah satu sifat bangsa umnoapco, terutamanya Pak2 Menteri diorang yang jaga Kementerian... hahahaha... macam cibai wa cakap lu sejak dulu kini dan selamanya. Yang gua terperasan sejak dulu kini dan selamanya ialah apabila ada sesuatu perkara yang melibatkan orang melayu, Pak2 Menteri Malaysia nih.... punyalah berani teramat. Tetapi apabila ada sesuatu perkara yang melibatkan kaum Cina/India Pak2 Menteri Malaysia akan tunduk, bak pepatah pijak babi pun tak mati beb.... kah...kah...kah.....

Kali ini gua terperasan berkaitan tuduhan terhadap sorang Menteri yang di tuduh entot-entot belakang pintu... ngeeeee..., apa kejadahnya dia dapatkan injunksi terhadap Blogger Sharpshooter...????

Sebabnya Blogger Sharpshooter adalah seorang melayu yang bernama Amizudin Ahmat (Din Binjai) dan dalam parti politik PKR, andai kata Blogger Sharpshooter itu bernama Namewee (Cina Melaka).... lu orang agak2 berani tak Pak Menteri sekoq nih...., atau Blogger Sharpshooter tu adalah seorang pompuan Cina yang di jarjis kan di sebuah hotel..... ada berani ka dia.... wakakakakaaaaaaa..... lu orang pikirlah sendiri...

Sepatutnya tindakan injection injunksi sebegitu di ambil terhadap pemula tuduhan dan juga pihak yang membocorkan maklumat tersebut, yealah.... maklumat di mana kalau takda beruk atas pokok takan pokok boleh bergoncangkan.... tak gitu Pak Menteri woooiiiii....., apaaaaa....... lu takut beruk2 tu pergi goncangkan semua pokok2 kat rumah lu kalau lu saman beruk2 internasional tu... kah..kah...kah takdo tolo rupanya Pak Menteri nih....

Hanya berani tunjuk tolo dongan bangsa sendiri...., dongan bangso lain pengocut nak mampuihhhhh..... piiiirrrraaaahhhhh...., bukan cakap Pak Menteri jer.. yang perangai macam nih... boleh di katakan semua Agensi Kerajaan pun ada sifat yang sama gak... terutamanya Pak Polisi.... kah..kah...kah....

1 IkutSukaLu...::

Jeffry Thursday, February 03, 2011 11:27:00 AM  

Menteri bangang, baik lu bakar jambatan lagi bagus

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP