IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syabas umnoapco...!!!!

>> Friday, February 11, 2011


Gua perhatikan dalam komen2 dari blog kenkawan, banyak komen yang mengutuk tahap kebebalan kebanyakkan rakyat negeri johor yang masih menyokong umnoapco walaupun selalu kena kencing oleh umnoapco, seperti kes jual tanah pada singapore, kehilangan pulau batu putih, jual air murah pada singapore dan beli semula dengan harga yang mahal... dan banyak lagi.

Walaupun.... ramai yang mengatakan begitu pada rakyat Johor, bagi gua bangsa umnoapco yang paling bodoh sekali bukannya di Johor... hahahaha... tetapi di Pulau Pinang. Sebabnya... banyak sangat perkara/kerja bodoh yang diorang lakukan untuk mensabotaj dan memfitnah kerajaan negeri pulau pinang... tetapi semuanya bertepek ke muka diorang sendiri.

Contohnya, wang ehsan wargamas... akhirnya pemulangan wang tersebut tidak cukup jumlah yang dipulangkan kepada perbendaharaan negeri sedangkan ramai wargamas yang telah di tipu oleh puak2 bangsat umnoapco pulau pinang telah memulangkannya kerana tak sanggup mengambil wang haram itu kononnya.... jadi baki selebihnya mana...???? Sampai hari ini kes itu senyap jer....

Banyak jugalah fitnah yang di timbulkan oleh puak2 haramjadah umnoapco pulau penang hingga kepada fitnah terbaru di mana photoedit tersebar mengambarkan Lim Guan Eng berketayap pulak dah.... hahahaaaaa....

Tetapi... dalam fitnah terbaru ini gua nak tabik spring pada puak2 bangsat umnoapco yahudi laknatullah ini kerana berjaya mengIslamkan dan memeLAYUkan Lim Guan Eng.... bagi gua sejak lebih 50 tahun merdeka... umnoapco baru berjaya mengIslamkan 2 orang bangsa cina.

Pertamanya... Lee Kuan Yew dan keduanya Lim Guan Eng, kalau ada lagi jasa umnoapco mengislamkan orang cina selain dari dua orang yang gua sebut tu, lu orang tolonglah tambahkan... hahaha.., umnoapco juga berjaya dalam urusan memeLAYUkan bangsa india dengan ramainya seperti KIMMA dan gang eeeee.... muaaaaaakakakakaaaaaa....

Kesimpulannya..., puak2 umnoapco nih... memang spesis bangang yang tak boleh di lenturkan lagi, terutamanya di Pulau Pinang, semuanya dah pecah kepala dan jiwa kacau dalam mencari dan mencipta fitnah bagi menjatuhkan pentadbiran kerajaan Pakatan Rakyat di negeri tersebut... sehingga mencapai tahap maksimum bodoh terlebih macam lembu.

Walau macam mana pun..., gua ucapkan syabas dan tahniah kepada umnoapco pulau pinang kerana berjaya menunjukkan tahap kebodohan terlampau... dan bagi sesiapa yang mempunyai akal fikiran yang waras... lu orang nilaikanlah kebodohan puak2 bangang tersebut... dan adakah lu orang masih nak sokong puak2 bangang tu... jika yeaaa.... maka lu orang pun sama jer bangangnya... kah..kah..kah..... 

1 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, February 11, 2011 12:59:00 PM  

BETUL LA MELAYU P PINANG BODOH..DEPA LUPA JASA GUAN ENG BANYAK

GERAI KENA ROBOH
TANAH KENA RAMPAS
HARGA RUMAH DINAIKKAN
MELAYU TAK DA SUARA

APALAH MELAYU P PINANG NI, KITA MESTI JILAT DAP N PKR. DEPA SANGAT BERJASA TAU.

MELAYU JOHOR PUN SAMA, KALAU PILIH MALA ARI TU, BOLEH LA KAUM ISTERI DAPAT ILMU MACAMANA NAK LARI IKUT JANTAN LAIN DAN KAKITANGAN KERAJAAN PULA BOLEH BELAJAR MACAMANA NAK TIPU MC

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP