IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sokong British.. Jadi Sebahagian Daripada Mereka...????

>> Friday, February 11, 2011

Salah satu lagi versi yang disebut itu membabitkan sambutan bagi memperingati seorang paderi bernama Saint Valentine yang dibunuh kerana menyebarkan ajaran Kristian.

"Saint Valentine inilah yang memainkan peranan besar menjatuhkan kerajaan Islam di Cordoba, Sepanyol. Jadi kalau kita sambut Valentine's Day, maknanya kita sokong Kristian. Kita sokong Inggeris. Kita masuk sebahagian daripada mereka."
Di atas tu adalah petikan kenyataan Ustazah Selebriti dari Mkini. Ianya berkaitan sambutan Valentine's Day yang di raikan oleh muda mudi dan tak kurang juga oleh tua bangka melayu yang mengaku beragama islam setiap tahun. Dan setiap tahun juga apabila tiba bulan Februari maka isu Valentine's Day akan panas sekejap sebagai peringatan kepada melayu2 yang mengaku Islam.

So... pergi mampuslah dengan segala dongeng dan apa saja sejarahnya, yang penting sekali jika ianya menyerupai dan menjadi amalan walau sebarang agama selain dari Islam ianya tetap haram di ikuti atau di raikan oleh melayu yang mengaku sebagai Islam atau bangsa apa sekalipun yang mengaku sebagai umat islam.


Cuba lu orang baca... apa yang gua highlight kan dari kenyataan tersebut. Jika ianya di politikkan... lu orang rasa patut ke... lu orang menyokong umnoapco yahudi laknatullah selama ini, kerana lu orang sokong British... Lu orang sokong Kristian... Lu orang sudah termasuk sebahagian daripada mereka...
Hahaha... 

Kenangkan kembali macam mana negara ini mencapai Kemerdekaan...???
Bukankah bersekongkol dengan British....???

1 IkutSukaLu...::

Unknown Friday, February 11, 2011 9:26:00 PM  

correct....!!

pencerahannya mudah aje,menyokong ummo adalah HARAMMMMMMMM...!!!

puak yg sokong ameno/bn adalah puak JAHILLIAH...!!

kahkahkahkahkah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP