IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepol Sepatutnya Kemut, Silap Teknik Terpancut Pulak Dah... hahaha..!!!!

>> Friday, February 25, 2011


Lu orang baca Malaysiakini dulu... baru boleh faham apa yang gua tulis... jeng..jeng..jeng...

Wooooo.... itu macam ka... dia punya cerita... hehehe...

Ketua Pengarah sendiri yang arahkan minah nih.... kenapa ekkk... pasti ada sesuatu kan...????

Gua bukannya apa.... gua sendiri pun kalau ada sesuatu perkara yang teramat penting.. pasti akan masuk campur dan mengarahkan secara terus kepada individu yang bertanggung-jawab... hehehe... tujuannya apa..???

Jadi dalam isu liwat terliwat nih... faham2 jelah apabila Ketua Pengarah campurtangan... hahaha...

hahaha.. gua ada terhidu sesuatu laaaa.... aaarrgghhhh.... bau busuk budak tak mandi dan basuh juboq laaaaa.... kantoi lagi nih..... kah..kah...kah....

p/s: Seronok jugak melayan cerita bangang bontot budak tiga suku nih.... makin hari makin merapu makin terdedah kebodohan puak2 bangang nih.... woiiii... pi bukak satu lagi mahkamah kat dalam hutan laaaa... pi perbodohkan binatang2 dalam hutan lagi bagus aarrr... itu pun kalau binatang hutan nak percaya... kalau tidak lu orang cuba bayangkan macam mana rupa Babi Hutan gelak guling2 dengar kes perbicaraan liwat nih...

hahaha... woiii... Sepol.. lu kena liwat... atau lu yang meliwat... atau lu pun sama2 liwat terliwat... cissss... lu mau tipu 1Malaysia ka...???? Ada ka... orang kena liwat boleh terpancut air mani... sepatutnya tugas lu kemut kuat2.. bukannya pancut.. bodoh punya budak, patut laaaa.. kena buang dari Uniten... Bapak Penipu rupanya...

9 IkutSukaLu...::

author faethal Friday, February 25, 2011 4:22:00 PM  

PULAKDAH!!
Ciss...
Lu pakai tag-line gua...haha

Anonymous,  Friday, February 25, 2011 9:15:00 PM  

Tengok cerita Ustaz Amirul di TV3 suku lekas, ada jalang tuduh ustaz merosakkan dirinya. Tuduhan dibuat di dalam masjid, mak bapak Ustaz Amirul pun percaya, isteri yang baru dikahwini pun percaya, tapi tiada siapa di Malaysia yang percaya dakwaan tu.

Anonymous,  Friday, February 25, 2011 10:10:00 PM  

stim sama la tu...kehkehkeh.....

TARANTULA,  Friday, February 25, 2011 10:26:00 PM  

MAKILA APA PUN LEPAS NI ALJUBURI BOLEH MAKAN ANGIN DI SUNGAI BULOHLA

MASUK ANGIN KELUAR ASAP KEH KEH KEH

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 7:50:00 PM  

loyer dok pusing pasal benda lain,loyer pun 'pasif' kot, bang nuar hang je 'aktif' bro.. ha3.. ntah2 hang pun sama kot,tu yang dok sokong al-juburi tuh..

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 9:30:00 PM  

sepol aljuburi ni sah menjadi aljuburi upahan macam kes liwat 1 dulu ramai yang dapat upahan.

Anonymous,  Sunday, February 27, 2011 9:00:00 AM  

kawe berkenan ngan kata2 penulis :
Ada ka... orang kena liwat boleh terpancut air mani... sepatutnya tugas lu kemut kuat2.. bukannya pancut.. bodoh punya budak,.......

kawe tertanya2...cemana penulis leh tau org kena liwat boleh terpancut air mani ke tidak, adakah penulis mempunyai pengalaman sedemikian?

(kawe pelik je...kawe x sokong pon sepol..kawe sokong penulis)

ComOt Thursday, March 10, 2011 11:51:00 AM  

alahai.. bodohnya Tanpa Nama, Ahad, Februari 27, 2011 9:00:00 AM. aku yang takda pengalaman pun boleh tau.
kalau terpancutnya maksudnya shitfool baukaki ni pun 'happy' sekali. kenapa dia nak 'happy' padahal dia kata tak rela??????????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP