IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Selamatkan Malaysia Dari Imelda Al-Man$or....!!!!

>> Monday, February 14, 2011


Muncul dalam program bual bicara "Today" dengan memakai baju yang cuma berharga USD35, telah memberi definisi baru rakyat Amerika terhadap First Lady mereka. Keberanian Michelle Obama untuk muncul di khalayak ramai dengan memakai pakaian sederhana dan setaraf dengan rakyat kebanyakan, sedikit pun tidak menggugat kedudukannya.

Persoalan kita, sanggupkah 'First Lady Wannabe' a.k.a. Rosmah Mansor memakai baju berharga RM35, mahupun pakaian bernilai bawah RM100 (setara dengan USD35) yang dibeli dari stor keluarga seperti Gedung Pakaian Hari-Hari? Sanggupkah beliau menjadi 'setaraf' rakyat dengan memotong kos perbelanjaan peragaannya yang bernilai ratusan, malah ribuan ringgit sepersalinan?

Perhaps this is the very distinction between a true First Lady loved by the people and a First Lady Wannabe hated by most of the people!

Rembatan tanpa izin dari blog Paneh Miang.

Apa lu orang ingat Ro$mah Man$ori nih nak pakai ke kain baju tak berjenama... hahaha.. mimpi laaaa...

Tidoq hotel pun kos RM100 ribu satu malam... inikan pulak kain baju murahan... hahaha... walau babi jantan beranak sepuluh sekali pun takan dia menjatuhkan kemaluannya nak pakai baju murahan.... jenis pompuan plastik macam tu mana tau susah senang rakyat, yang dia tau dia jer... yang senang dengan perabiskan duit rakyat.... brengsek....

Woooiiiii... tolonglah campakkan Najibun jauh2 weeeiiiii.... secara otomatik betina ni pun akan tercampak jugak... Selamatkan Wang Negara, Selamatkan Wang Rakyat, Selamatkan Malaysia dari Imelda Man$ori puaka nih.....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP