IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Penangan Mee Jawa... Lain Hal Tak Peduli...!!!!

>> Saturday, February 26, 2011

Lantak pi la... orang nak cakap apa pasal merlimau, kerdau, libya, mesir, Najib letak kalungan bunga kat jirat kamal artartuki... itu diorang punya pasal... hahahaaaa....

Dan lagi satu hal orang nak belasah Ustaz umnoapco calon kerdau kononnya lulusan Al Azhar dalam bidang bahasa Arab... sampai Adnan the super mencarut WTF mengamok pertahankan Ustaz tu punya kelulusan pun gua malas nak komen... sebabnya Muammar Gaddafi dan Mubarak Mesir tu... lagi terrer dan lulus berbahasa Arab dari kecik lagi... pun boleh jadi Presiden Negara diorang... akhirnya perangai macam laknat jugak... kah...kah...kah...

Kelentong dan bunuh rakyat sendiri... so.. apa ada beza dengan ustaz2 yang ada kat Malaysia ni... terutama sekali Ustaz2 dari umnoapco... hahaha... perangai tak sudah... akhlak macam tong sampah... kah..kah...kah...

Apa....??? Lu orang tak percaya ka...??? Nak contoh... ok... cuba ingat kembali Ustaz manakah yang tendang peti undi...??? Ustazah manakah yang kata boleh melacurkan diri kalau darurat...??? Lagi.... lagi... lu orang cari sendiri laaaa... hahahaaaa.... Lebai manakah yang suka sembang lucah... kah..kah..kah.... jawapannya Lebai PASti kat penang.... ngeeee.... oooppsss... itu lebai laaaa... bukannya Ustaz beb...

So... pedulilah diorang Uztaz ke... Ulama ke... or whatever ever lah.... nak berserban tinggi, songkok tinggi, jubah labuh sampai boleh cuci taik ayam atas jalan... lantak pi kat diorang...., yang pasti petang tadi gua dapat jugak makan mee jawa yang hampir dua bulan gua idamkan... kah..kah...kah....

Mana taknya.... setiap kali gua lalu kat gerai tu.. asyik tutup jer..., ada dua tiga kali gua lalu.... belum cukup timing operasinya... gua terawal lah pulak..., kadang2 gua terlewat lah pulak... tapi hari ini... petang tadi dah memang rezeki gua agaknya.... perghhhh... gua belasah kow-kow...


Alhamdulillahhhhhhhh..... burpppp... kenyang.... Kakcik Seroja jangan jealous yeaaaa... hahaha....

Yang bestnya tu..., seorang lagi kawan... pun dah lama katanya tak pekena Mee Jawa nih..., setelah gua selesai pelahap... gua pun menyandar kekenyangan sambil pok pek pok pek la dengan dia...  rupa-rupanya gua bercakap dengan meja wa cakap luuuu.....


Perbualan gua tak berjawap... wa cakap lu... gua perhatikan member nih... tunduk menyuap mee kemulut dengan penuh khusyuk dan tawadhuk...., betul2 makan ikut sunnah nih... hahaha.... bila dah selesai hingga kuah pun tak bersisa... barulah dengar suaranya... pergghhh...

Nanti boleh repeat lagi nih.., siapa nak tau kat mana kena fix appointment dengan gua, lepas tu gua jadi penunjuk arah... lepas tu tak gheti2 lagi... takan gua nak tengok lu orang jer... makan... bayar laaa.. sekali untuk gua kan.... hahahahaaaaa.....

10 IkutSukaLu...::

adan Friday, February 25, 2011 10:42:00 PM  

macam sedap je Me Jawa ni.. menyelerakan..

A Mum Of Three Mohd Friday, February 25, 2011 10:47:00 PM  

Salam Isa,

Kat mana tu?? Hmm.. yummy,yummy. Teringin jugak nak rasa.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Friday, February 25, 2011 11:03:00 PM  

salam tuan ..pasti tuan bukan penjaga felda..wakakakaka
gua lapo bila tengok mee jawa

Anonymous,  Friday, February 25, 2011 11:35:00 PM  

pokemak lu.. bule ke itu macam ta mau kasi tau tempat.. LoL

pue,  Saturday, February 26, 2011 1:45:00 AM  

sedap nyer..meleleh gua...

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 8:30:00 AM  

me best kat seksyen 4 bangi ZOI RESTAURANT bestnyaaa

jorevo,  Saturday, February 26, 2011 8:33:00 AM  

tuan,

santai N3 tuan... kat mana lak gerai mee jawa tu beb.. MENYELERAKAN.

sekamar rindu Saturday, February 26, 2011 5:33:00 PM  

salam..

lama tak makan mee jawa...ish..petang ni pasar malam nak beli laaa..

:))..tuan..apa khabar?

Putra IJ80 Saturday, February 26, 2011 6:44:00 PM  

Gua cume, sekadar nak tumpang sekaki,

Ada satu tempat Mee Jawa yg.asli dan sedap.

Bukan Gua saja cakap ,orang lain pon cakap begitu.

Mee Jawa nie, telah turun menurun berniaga di situ.

Ia itu di dalam kedai kedai di Pasar Minggu, Kampung Baru.

Kedai nya terletak di bahagian belakang,.

Di sebabkan sekarang sudah terlalu banyak Gerai kat area tur, maka kena lah pusing pusing cari..

Cuba lah,

Ini bukan iklan yer, Gua cuma nak bagi tau saja.

Jgn Maree ek!

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 6:54:00 PM  

kalo kat johor mee jawa bukan cam tu....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP