IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Panassss... Agenda Sulit Bloggers....

>> Sunday, February 27, 2011


Lu orang tengok muka2 dalam gambar kat atas tu.... jeng..jeng...jeng...!!!!

Apa yang diorang buat ramai2 tu... apa yang diorang bincangkan...???? Gua try contact otai baju pagoda tu... tapi tak dapat beb... gua try contact mamat di sebelahnya... hari ahad secretary dia yang berbangsa cina yang jawap tepon, dah tu pulak cakap bahasa cina... mana la gua paham...

Dalam ramai2 tu... gua dapat contact dan korek sedikit info... rupanya diorang sedang membuat perancangan untuk setup sebuah "online portal" yang independence (bebas), nama portal tersebut buat masa ini... sumber gua minta di rahsiakan dahulu kerana tidak mahu ada pulak mana2 malaon akan potong stim mengagalkan usaha mereka.... perghhh... bunyinya macam "portal panas" ni....

Portal ini juga bakal memeningkan kepala ahli politik, Pak2 Menteri dan tidak terkecuali para SB pun akan bertambahlah tugas mereka untuk memantau portal terbaru ini dan sibuk mencari orang2 di sebalik tabir portal tersebut, apapun mampuih pi la kat depa... dah itu kerja sebagai SB... sapa suruh jadi SB... jadilah tukang sapu sampah ka... tukang rumah ka... lagi baguih kan....????

Yang seronok gua dengar ialah portal ini juga mesra bloggers... jika ada di kalangan bloggers dari utara, selatan, timur dan barat... tak lupa juga yang di Sabah/Sarawak boleh menyumbang artikel atau maklumat mereka ke "online portal" tersebut.... paling best tu... setiap maklumat atau artikel yang di siarkan akan di bayar beb... berapa jumlahnya member gua kata belum di pastikan lagi...

Bloggers juga boleh menyalurkan maklumat berkaitan masalah komuniti, politik, suara kedai kopi, keluhan rakyat di kawasan, kampung, daerah, bandar dan negeri masing2... perghhh... kiranya lu orang boleh jadi wartawan berbayar lah....

Cuma sayangnya... macam blog gua nih... awal2 lagi dah di haramkan sebab penggunaan bahasa yang ter... ter... ter... wa cakap lu..., banyak jugak info yang gua dapat dari member gua nih... tapi dah dia kata simpan dulu... jangan dedahkan banyak2 nanti tak suspen katanya... tunggu jelah salah sorang dari yang ada dalam gambar tu akan buat pengumuman dalam masa terdekat nih....

Weiii... lu orang buat apa haaaa...????

So... gua sebagai memegang amanah maklumat yang di salurkan harus jujur beb... nanti lain kali susah gua nak dapatkan info dari sumber gua nih....

Yang pasti jika tiada pokok balak melintang tengah jalan "online portal" ini akan di lancarkan pada 1hb April 2011....

Nama portal tu pun dia tak bagi sebut..... tapi ada bunyi2 macam "Malaysia bla..bla..bla.." jugak laaaaa.... hahahahaaaa.... muka2 dalam gambar tu... mesti panas punyeeaaarrrr... hahaha... hello my prensss...

9 IkutSukaLu...::

leekonyou Sunday, February 27, 2011 9:16:00 PM  

PAS DAN DAP SEDAR PKR PERMAINKAN MEREKA.

tiada kelihatan langsung presiden pkr,timbalan presiden pkr,naib presiden pkr malah wajah biasa pimpinan pkr sewaktu penamaan calon di kerdau.


atau mungkin pas tidak mengizinkan beberapa nama dalam pkr hadir kerana bakal merosakkan peluang pas di kerdau ?



Posted by GAP KEMBALI at 4:00 PM

Anak Sungai Derhaka Sunday, February 27, 2011 10:00:00 PM  

Wah!! Bahaya ni!! Depa nak buat apa tu?

Pak Oncu Sunday, February 27, 2011 10:08:00 PM  

Mereka mereka yg KECEWA,,,,,,,,,, sama seperti s46 dan juga parti bla bla ,, kecewa beb ,,,,,,,,,,, kalau dah born loser tu dia akan tetap jadi loser hahahahahahha tak gitu ISA,,,, ?

mistik vs sains Sunday, February 27, 2011 11:51:00 PM  

yg ni kot........http://www.2malaysia.org/
pecah rahsia mcm ni...
Ape2 hal msk otai ada ''mesti best

sekamar rindu Sunday, February 27, 2011 11:57:00 PM  

salam...tuan,

kena bagitahu......:))
nak tahu jugaa...

mahaza Monday, February 28, 2011 12:02:00 AM  

Cis! Portal April Fool ropanyer.... kah kah kah....

Anonymous,  Monday, February 28, 2011 12:25:00 AM  

Nasharudin Mat Isa sindir Nik Aziz

http://mrmontero.blogspot.com/2011/02/merlimau-nasharudin-mat-isa-sindir-nik.html

sali,  Monday, February 28, 2011 12:43:00 PM  

Ya ke? or aprilfool tak ? kalu ya bole ke? kan march ni da ura2 nak "kawal" blogger? tp apapun tersngt le welcome!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP