IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Orang umnoapco Rupanya... kah..kah...kah...

>> Thursday, February 03, 2011

Bangsa umnoapco tu... buat aksi macam ni ke...????.. hahahaha....
Pada pukul 2.am malam tadi 2 Februari 2011, pasangan Rosli Alias yang merupakan Pengerusi Rukun Tetangga dan Ketua UMNO, Puchong Perdana, telah ditangkap oleh masyarakat disini. Ketika ditangkap bersama pasanganya yang juga merupakan isteri saya, beliau sedang bersetubuh dalam keadaan posisi dari belakang. Beliau, Rosli juga mengugut untuk membunuh saya disaksi oleh anak perempuan saya yang berumur 18 tahun.

Bagaimana pun beliau sering mendakwa mempunyai hubungan baik dengan pihak berkuasa dan polis, meluru pergi ke Balai Polis Bukit puchong untuk membuat "laporan".

Beberapa minit kemudian masyarakat yang menangkapnya juga membuat laporan di balai polis yang sama. Ketika di Balai Polis beliau sengaja berpeluk cium didepan khalayak ramai untuk membangkitkan kemarahan orang ramai dan menunjukkan keberaniannya yang "luar biasa"

Saya membuat laporan ini agar pihak Universiti Melaya mengambil tindakan terhadap beliau kerana memalukan. Beliau juga sering memberitahu orang, bahawa beliau adalah kakitangan pensyarah. Sokongan masyarakat terhadap UMNO di sini, diambil kesempatan oleh Tuan Pengerusi Rukun Tetangga ini untuk melempiaskan nafsu luar biasanya kepada isteri orang.

Nak baca selanjutnya di sini.... hahaha...
kah..kah...kah... puak umno rupanya... wakakakakaaaaa.... itulah pasal gua dah cakap... kalau dengan puak2 parti laknat haramjadah nih... perangai diorang semuanya tak senonoh beb... dari pucuk yang atas sekali... sampailah ke akar umbi... bukannya kenal halal haram...

Sedangkan dioranglah juara pejuang agama dan bangsa kononnya... tapi yang memalukan bangsa... diorang jugak... yang memalukan agama diorang jugak... pasal tu gua selalu katakan puak2 parti laknat nih semuanya hipokrit jer....

Menyalak jer.. lebih pasal agama dan bangsa, padahal dioranglah BAPAK PENGKHIANAT paling BESAR... kah...kah...kah..... dan banganglah pada sesiapa yang masih menyokong umnoapco yahudi melayu laknatullah nih.....

5 IkutSukaLu...::

Hanz Newman Thursday, February 03, 2011 12:25:00 AM  

Orang UMNO kelas 2 & 3 memang begitu ... dapat kuasa/pangkat & projek@duit sikit di kpg atau cawangan mula tunjuk perangai gila b***.

Wake UP! Thursday, February 03, 2011 1:19:00 AM  

Jangan disamakan semua orang UMNO macam tu. Orang PAS pun berkhalwat dengan bini orang di atas gerabak keretapi dan di bilik 121 hotel perdana.

Kalau dah bernama manusia, sudah tentu ada yang baik dan ada yang jahat.

joecharlie Thursday, February 03, 2011 8:11:00 AM  

Mengapa rakyat memeberontak beb !. Mereka berontak kerana presiden itu terlalu lama memerintah tidak mahu turun-turun rakyat dah bosan beb !. Rakyat tidak berubah, kemiskinan, pengangguran berada dimana dengan kadar yang tinggi. ek..

Samalah diKelantan Nick Aziz lama sangat pegang jawatan beb. Rakyat dah mula bosan kerana tidak bawa apa-apa perubahan jelas beb.Ek.. Nik Aziz perintah kelantan lebih 20 tahun. Sekarang yang dekat-dekat keliling dengan dia jer yang minta dia terus beb !

Beberapa orang El Baradei telah bangkit melalui pondok sudah bising beb !. Depa kata terlalu lama jadi mengarut dan kering idea beb !. ek..
Posted by RUMAH KACA

mrabe Thursday, February 03, 2011 9:11:00 AM  

bro ISA..
apsal nama mamat tu xdak dalam stafflist kat laman web um...udah search td nak kenal gak mamat tu...







kuli gauth jasmon....

Anonymous,  Monday, February 07, 2011 11:42:00 PM  

mana nak ada... dia cuma peon cabuk je kat um.. berlagak mcm pensyarah.. ptuihhhhh!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP