IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Orang Tua Ni Baru Lepas Paipon kaaaa...???

>> Thursday, February 17, 2011

Gambar Hiasan

45. Apakah Abdullah bin Ubay di zaman Rasulullah tidak berjasa kepada Islam apabila dia membina Masjid Dhirar? Jika membina sekolah agama tidak bermakna UMNO berjasa kepada Islam, kenapakah saya dikecam apabila peruntukan kepada sekolah agama ditarik balik setelah sekolah dijadikan pusat mengembangkan ideologi PAS untuk membenci UMNO?

Aku dah tua... nyanyuk pulak tuuuu.... maapkan lah aku... Chedet.

Ahhh... malas nak ulas Abdullah bin Ubay Kubang Pasu nih..., pandai2 lu orang menafsirkannya...

Kalau lu orang malas dan masih tak faham jugak pi tanya dengan puak2 blogger umnoapco yang buat cerita palsu kat Sultan Johor pasal Solat 2 Imam... diorang tu semuanya handal2 belaka dalam bab sejarah Islam dan Agama... kah...kah... kah...

6 IkutSukaLu...::

keladi,  Thursday, February 17, 2011 4:08:00 AM  

makin jadi pelawak la orang tua tu..kahkahkah...
tolong sesapa ajor sikit orng tua tu...nanti makin melalut la pulak

keladi,  Thursday, February 17, 2011 4:08:00 AM  

makin jadi pelawak la orang tua tu..kahkahkah...
tolong sesapa ajor sikit orng tua tu...nanti makin melalut la pulak

Cucuopah,  Thursday, February 17, 2011 9:06:00 AM  

Atok tua yg semakin nyanyuk ni semakin menjadi pulak lawaknya. Takpelah bagilah dia peluang buat lawak sebelum dia padam. Nanti kempunan pulak dia...kesian.

Anonymous,  Thursday, February 17, 2011 12:37:00 PM  

drp melayuperkasa,

masok raja lawak la woi

Anonymous,  Thursday, February 17, 2011 3:38:00 PM  

drp tongturbo,

semoga tun ikut jejak taib mahmud...nikah satu lagi...cari yg muda2...insyallah tun takkan ambil peduli hal politik...amin

udin Friday, February 18, 2011 1:21:00 AM  

mungkin ni adalah antara balasan Allah kepada hamba2NYA yang susah nak sujud padaNYA.. Allah bagi macam2 penyakit sampai macam orang dah hilang akai... nasib baik mangkok tua ni tak pi raba pompuan tengah jalan macam puak munafiq terdahulu... tu belum lagi azab masa dia nak mampuih...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP