IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mat Saman Kati : Kah..Kah..Kah.. Akhirnya...!!!

>> Monday, February 14, 2011


Pasti ramai yang dah baca pasal Mat Saman Kati (Blogger MSK), yang belum baca klik sini.


Gua tak terkejut pun dengan keputusan beliau.... Tahniah gua ucapkan...

Sejak pemilihan PKR tempoh hari... gua pun dah slowdown nak sentuh pasal partai PKR nih... membosankan beb... jenis cakap tak serupa bikin dan adik beradik sepusat sepusing dengan umnoapco yahudi laknatullah... hahaha...

Last entry gua... walau tak sentuh partai atau pemimpin mana adalah di sini, memang haprak wa cakap luuuu....

Apa yang terjadi pada Zaid Ibrahim, Gobala dan ramai lagi yang bersangkutan dengan PKR (pemilihan parti) gua tak mau ambik pot sangat.... itu diorang punya internal problem..., yang gua kesalkan dan gua benci teramat apabila "ADUAN" berkaitan penyelewengan dan penipuan dalam pemilihan parti sampai hari ini crash boom bang.... senyap jer.... seolah-olah ada perkara yang di sembunyikan dan seiringan dengan tuduhan yang di lemparkan terhadap Anwar/Azmin... hahahaha...

Setiausaha Agung pun 2x5 jer.... aaaahhhh... pi mampuslah kat PKR... kalau Anwar Brahim masuk penjara pun bagus gak.... Wan Azizah yang selama ini macam puppet boleh aktif semula... kah..kah..kah....

Ahhh... persetankanlah pasal PKR nih... apa yang gua nak sound pada kepimpinan atasan PKR... lu orang kenal rapat dengan MSK... lu orang tau pengorbanannya dalam parti... soal kudrat yang diberikan tak perlu dipertikaikan dan gua tau dia pun tak kisah pasal tuuuu...

Yang penting sekali... lu orang tolonglah cari duit dan bayar segala kos penyelengaraan projek2 yang lu orang suruh dia buat dan dia dah laksanakannya.... tapi tuntutan bayarannya (claim) sampai la ni.... mana daaaaaa.... dan dia pulak yang terpaksa berhutang demi parti PKR...

Apakah itu di panggil perjuangan....???? Puluhan ribu Ringgit beb.... yang di korbankan demi parti... soal jual kambing peliharaannya demi parti usah ceritalah... ini sampai berhutang demi parti beb... mana tak frust orang tua tuuuuu....

Buat Abang Mat... lu jangan marah dengan gua nooooo.... ha..ha...ha.... biaq puak2 yang tak tahu cerita kat luar sana tau... siapa munafik2 atasan PKR tuuuuu.... buat apa nak simpan2 benda macam nih... orang sendiri pun depa tak tau nak jaga... inikan pulak nak jaga 1Malaysia.... kah..kah...kah.... pi mampuih la kat depa...

Depa jadi YB gaji/elaun ribu riban... rakyat marhaen yang dok menyokong depa... jadi barua... demi parti sanggup berkorban apa saja... bila depa dah dapat jawatan... habis semua kena kencing... binawe betui...

Hancusssss.... wa cakap luuuuu.... selagi perangai umnoapco yahudi laknatullah masih melekat tebal kat tubuh badan depa..... hahahahaaaaaa

17 IkutSukaLu...::

pue,  Monday, February 14, 2011 8:54:00 PM  

PKR ni smakin lama smakin benci dah...dl ok la lg..skrang ni,nmpk sgt dah KO sgt...ckp xprnh btl...

~PakKaramu~ Monday, February 14, 2011 8:58:00 PM  

sALAM

bUAT BAIK BERPADA-PADA BUAT JAHAT JANGAN SEKALI ! sO BUATLAH BANYAK KALI ! HU HU HU

kuturayau,  Monday, February 14, 2011 9:00:00 PM  

orang lain rebah ketika berjuang,
namun PKR rebah sebelum berjuang.
ada banyak kelemahan,
namu kelemahan terbesar,
PKR mnasih percaya kepada darah UMNO,
darah yang tercemar bukan mudah untuk dibersihkan,
darah PKR mesti dicuci bersih, supaya ada rakyat yang nak percaya.

baginda® Monday, February 14, 2011 9:15:00 PM  

hahaha nape gelak bro? suka ek? jom kite masuk parti KITA... hahaha dapat elaun dari ZI dan UMNO hahahaha MASA MERLIMAU nanti kittry mintak2 kat UMNO k... tapi kesian kat MSK kan... Kenapa buat orang bagus macamnih?

TheSniper Monday, February 14, 2011 9:19:00 PM  

Belum kira kete Nissan Sentra dia yang meletop enjin tersadai kat bengkel dah 3 bulan!

ALahaI sI LunCAi Monday, February 14, 2011 9:31:00 PM  

HANG BAGUIH. CAKAP TERUS TERANG.

SOUND JUGAK KAT TOK GURU HANG TU. ASYIK RAKYAT JER KENA KORBAN. LA NI TABUNG BULUH PULAK.

ANAK MENANTU DIA BALUN DUIT BALAK SENYAP SENYAP.

KALAU TAK BETUL, SAMANLAH SYED AZIDI. KALAU BETUI DUDUK DIAM DIAM, BUAT MUKA WARAQ.

bunbinban,  Monday, February 14, 2011 9:36:00 PM  

aku dah cakap, tapi degil. PKR ni terlalu menjaga Anwar sampaikan tidak boleh lansung di tegur. Kak Wan jadi puppet je. Aku bkn nak sgt Anwar masuk penjara tapi keadaan PKR lebeh baik bila anwar dok dlm penjara. Anwar ni lebeh suka pilih pemimpin yg dah ada nama walaupun darah pekat UMNO masih jelas kelihatan. Mana dia pejuang2 zaman reformasi dulu Anwar letak?. Semua dia ketepikan. Yg dia pilih yg jenis katak yg akhirnya ttp jadi katak lompat balik ke UMNO. Kami pun kecewa dgn situasi mcm ni. Selagi Anwar berasa dia hebat dan pemuja dia masih lagi bermimpi, maka PKR akan terkubur. Dan secara peribadi, PKR sepatutnya ambil berat dlm hal ni...parti anak beranak!. Perlu ke sampai 3 beranak dok dlm MT?. Salah seorang mesti berundur....Kak Wan terutamanya sbb dia seperti tidak punya kuasa dan semakin diam membisu. Atau dia di kekalkan di situ hanya untuk memastikan kesimnambungan Anwar jika Anwar di penjara?. Kalau itulah tujuannya maka sesungguhnya Anwar, Kak Wan dan juga mungkin Nurul Izzah tidak percaya kepada sekelian para reformis yg selama ini berjuang tanpa mengharapkan balasan. Begitu hinanya kami pada mata Anwar?. Lihat, siapa yg sekarang dok di sekeliling Anwar?. Dan di mana duduknya reformis?. Mungkin tapi tak mustahil...kerana penampilan reformis tidak 'smart' atau agak selekeh di mata Anwar. Nampaknya itu menjadi satu perkara yg utama bagi Anwar menilai 'kesetiaan' kepada dirinya...maaf, kena baca betul2..kepada dirinya bukan kepada parti!. senang ckp..Anwar lupa diri!. Tapi kami ttp dgn agenda reformasi total..jatuhkan BN dan UMNO dan memastikan PR ke Putra Jaya!. Anwar jadi PM? Mungkin tak....Buat masa ni, kami warga PKR Temerloh, lebeh suka jika NIzar yg jadi PM. Anwar dah tumpul akal fikirannya, sbb selalu sgt kena tikam dr belakang oleh org2 kepercayaannya selama ini...padan muka!

opisboi Monday, February 14, 2011 9:39:00 PM  

betui tu alahai siLANCOW lu punya sapa dah nyoyot BIk mama ke Fat Lady..kaw2 punya kene nyoyot sampai lu lupa dunia...alahai si LANCHOW

Waris,  Monday, February 14, 2011 10:06:00 PM  

Aku harap abg mat tak jilat umno. Kalau benci pkr bermakna benci umno 100x ganda. Pkr memang hampeh tapi umno 100x hampeh. Bebaskan minda kita tanpa jadi ahli mana2 parti. Kalau parti mampos, kita jgn ikut mampos sama. Jadilah rakyat yg bertamadun.

wazahu,  Monday, February 14, 2011 11:06:00 PM  

HAI PUAK SESAT NI DAH SPIN HANTAM PKR PULA...DULU JILAT PUNGGONG NUAR, LANI CAKAP PKR MACAM TAIK PULA....

MASA OK DULU APA PKR BUAT, PAS YANG JADI TUKANG KIPAS, TUKANG BELA, TUKANG JILAT.....ARI NI CAKAP TAK AMBIL POT LA

JENIS PARTI SESAT, ORANG SEMUA SALAH

hafizahmad Tuesday, February 15, 2011 3:01:00 AM  

Mat Saman Kati keluar PKR tak de masalah aku rase. PKR pun mcm parti lain jugak ade yang keluar, ade yang masuk. Cuma aku harap lepas die keluar die tak jadi macm MP katak Bayan Baru.

Keluar je parti mula yang memburuk kan parti lama. Macam Fauzi Muda. Tuduh mcm2 sebijik mcm Zul Nordin(opss die ni kene pecat). Bau2 bacang nak jadi Zahrain tu dah ade bile aku tgk dalam website ureka ade link pendaftaran Parti Kita.

Buat Mat Saman Kati, semoga berjaya.

Anonymous,  Tuesday, February 15, 2011 11:58:00 AM  

keluar pkr boleh tapi msk pas atau dap @ bebas. kalau masuk umno.celaka dan lahanat berjuang.

generai bundle

win win malaysians,  Tuesday, February 15, 2011 5:31:00 PM  

Waa nak lanchow si penkhianat parti,dulu dan skrang waa dah surfort parti pembangkang sejak bangku sekolah lagi,lpas saja skolah waa terus ancot2 entot2 parti BN,demi parti pembangkang sepatutnya lu kasian org2 mcm waa ni tak perlu minta imbuhan,dari dulu dah berkarat waa tak pernah undi BN,DS Anuar alah kacang je dulu tak ada papa mcm menteri2 umno dok cubit2 sayang,waa tak kisah lu nak cibaikan parti PKR waa tak kisah,kalau iu kepala punya ada perjuangan lu tak kan khianati PKR kerana PKRlah waa sehingga sekarang memperjuangkan pembangkang,sorilah waa tak harap parti PAS atauDAP utk mencibaikan lwn umnogok/BN,lu cakap mana pati pembangkang dari sabah/sarawak waa pun support lu cakap saja parti mana waa kenal dari parti kecil PBS/sabah atau Fajar/sarawak skrang dah lingkup waa pun ikutu perkenbangan semasa,waa tak payah ceritalah,waa mahu bela ni...pesan waa jgn cibaikan waapunya ikon nanti waa tak segan silu entot2 lu belakang pintu....waa,kah,kah,kah..

Udo Majau Wednesday, February 16, 2011 6:29:00 AM  

PKR ni sebenarnya dah menyimpang dari awal lagi. Org yg buta hati dan org yg sengaja membutakan hati saja masih menjunjung parti yg jadi alat utk menjahanamkan M'sia.

Alhamdulillah kpd sesiapa yg dah celik tu, janganlah berdiam diri,macam mana susah payah nak menghidupkan PKR ni dulu harap berikanlah semangat yg sama nak ' MEMATIKAN' semula parti yg jadi tunggangan pihak tertentu yg nak menghuruharakan negara kita yg tercinta ini.

guapunyasuke,  Wednesday, February 16, 2011 12:03:00 PM  

gua stuju pendapat lu broo..
pkr sekarang memang dah jadi parti lancaoww...
x abih2 wat kacoww..
negara aman pon nak diporakperandakan...
sebelom banyak dia kencingkan luorang..lebih baik luorang potong kotenya..
kah..kah..kah..

ratulebah,  Friday, February 18, 2011 5:25:00 PM  

x paham dengan rakyat malaysia, pendapat sy, kan lebih kite menambahbaik keadaan yg sedia ada, yg x betul betulkan...jgn bile frust, nk tubuhkan parti sendiri...nampak sangat sifat kebudakkan2...

sy mmg ragu2 ngn anwar dr dulu lg...tp skang dh terbentang luas, dan terbukti nyata...i say no to anwar...yg pasti PRU13 aku tetap pangkah kati...PAS?DAP?...tidak sesekali...baik aku sokong parti yg memperjuangkan agama, bangsa dan negara...bukan hok smpai nk jual agama, nk jual negara...sok kite jd cam singapore...melayu berpecah belah, org cha ya nun alif (kapiaq)amik kesempatan...baru padan muka, bukan setakat skolah agama x dapat bantuan, kena hapuih teruih...silap2 hb, berhala sama naik n sama byk ngn mesjid... xsanggup...

PKR or anwar nih...kadang2 cam lupa daratan pn ada, apa yg tok nenek moyang kita dulu duk perjuang dulu2 senang2 nk di hapuskan...

kalaulah semua orang melayu bersatu padu...bermesyuarat mencari jalan penyelesaian dengan mendengar kata hati rakyat kita yg berbilang bangsa nih...aman Malaysia..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP