IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Maklumat Terkini...!!!!

>> Tuesday, February 15, 2011


Haaaa.... ini ada maklumat terkini hasil dari sok.. sek.. sok.. sek dengan member2 dari puak umnoapco tadi di lobi Concorde Inn KLIA.... hahahhaaaa...

Selepas menang di Tenang... keraaaaajaan bn naikkan harga minyak petrol Ro$mah on Najib 97... betul tak....??? kah..kah..kah....

Kali ini selepas PRK Merlimau pula ... dalam bulan April akan ada kenaikkan harga minyak Ro$mah on Najib 95 pulak.... berapa sen akan naik diorang tak sebut pulak tadi... tapi tetap akan di naikkan...

Dan 2 bulan selepas itu (dalam bulan Jun 2011) harga barangan pembinaan/alat ganti kereta juga akan naik sebanyak 10 peratus, ini semuanya berpunca dari desakkan cukong2 yang memonopoli ekonomi 1Malaysia, siapakah cukong2 itu... lu orang pi tanya PM 1Malaysia dan Kabinet dapurnya... hahahaaaaa... diorang semua makan tanggung berak cangkung...., rakyat jugak yang merana...

Maknanya harga rumah dan sparepart kenderaan akan meningkat kenaikkannya sebanyak 10 peratus, harga barangan lain sudah pasti akan berkait juga, terutamanya kos baik pulih kenderaan kepada syarikat pengangkutan meningkat... apabila ada peningkatan kos, maka bebannya akan di campakkan kepada pengguna... siapakah pengguna itu... lu fikirlah sendiri... hahahahaaaaaa.....

So... bersiap sedialah kamu untuk menghadapi masalah ekonomoney dalam sebulan dua nih.... berbelanjalah secara berhemah demi Keraaaaajaan barisan nasional yang tercinta ini.... muakakaaaaaa....

Hidup Najibun... Hidup Ro$mah... kah...kah...kah.... puak2 umnoapco adalah gerombolan yang paling gumbira jika ianya menjadi kenyataan... hahaha... sebab diorang semua kaya raya beb... tak menjadi hal bagi diorang kalau keraaaajaan dokongan diorang naikkan setinggi melangit sekalipun harga minyak dan barangan lain di negara ini....

Dan bagi puak2 umnoapco nih.... setiap kenaikkan itu... adalah masih yang terendah jika di bandingkan dengan negara2 lain.... wakakaaaaaaa....

Cayalah puak2 umnoapco yahudi laknatullah nih.... sebab lu orang adalah pemangkin ekonomi negara yang sejati.... sanggup bersusah payah mengikat perut keluarga, kerja lebih masa demi keraaaajaan tercinta... dan memboroikan perut2 pemimpin kesayangan lu orang... perggghhhh... wa tabik spring kat lu orang kerana sanggup berkorban apa saja.... lu orang memang cerdik beb....

Biar anak bini kebuluran... asalkan barisan nasional teguh dan berkuasa... kah..kah..kah....

3 IkutSukaLu...::

kah kah kah...RAKYAT MALAYSIA ni nak kono tarik idung...kah kah kah,  Tuesday, February 15, 2011 3:09:00 AM  

kah kah kah...bro SENGAL...kah kah kah

bab naik menaik tak payah cakap...kah kah kah

mana RAKYAT yang peka...yang dapat MENGASINGKAN kehidupan MENCARI REZEKI, SOSIAL DAN KELUARGA akan tahu permainan umnoAPCO ni...kah kah kah

mana YANG konon eh tak dapat mengasingkan masa mereka untuk BERSOSIAL dengan INFORMASI...so dio TORCANGAK-CANGAK...kah kah kah

sebab itu BABI NEGARA masih kekal...kah kah kah

PADAN muko dongan dorang KALO BARANG NAIK...kah kah kah

jangan jadi PEMALAS rajin-rajin mengetahui KEDUDUKAN RAKYAT HARI INI...kah kah kah

Lau Tze Tuesday, February 15, 2011 9:32:00 AM  

kahkahkah aku yg tak mengundi ni pun kena.. matila kali ni.. Baik aku gelak sepuasnya sebelum gelak ada gst

hantu pari,  Tuesday, February 15, 2011 12:23:00 PM  

Ada sapa2 yang kenal bomoh bole bawa masuk alam bunian? Gua nak 2 perkara je kalu malaun ni tak mampus2 gak (1) kawin ngan puteri bunian dan dptkan kunci "bank of bunian' n (2) bawa jin balik perembat jin bomoh diorng ni n cekik bg mampus..ha ha celaka punya makhluk tak cukup kenyang n kejam lagi ke menindas rakyat....patut bagi bomoh siam ni baru padan muka ..kejap je la dah merana insaf bg la baik blik......kalu le beruk2 gini tau makna dosa pahala,syurga neraka,mati n.. kubur..MARI KITA SEMUA MENGADU PADA Allah bersunyi2 lewat malam,kan doa orang yang teraniaya itu tidak terhijab dan dimakbulkn? Tak teraniaya apa kalu asyik menngung beban sdngkan meka dan bini2 puaka bebas membzirkan wang negara ,tak tau anda cmua la ,gua tak halalkan dunia akhirat,tpkan ...hek eleh manalah puak2 umnoupco ni pedulik itu semua ati dah hitam berkarat dek pulun rm dan harta haram tiap hari!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP