IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Orang Islam ka...????

>> Saturday, February 26, 2011


Jika MahaFiraun Chedet dengan pelbagai versi dalam menghina Agama dan Rasul, kini Najib anak Razak pula menghina Islam... apa dah jadi dengan makhluk2 yang mengaku beragama Islam Surat Beranak nih... diorang nih takda iman ka apa...????

Dah la si Najib tu pi buang tebiat letak kalungan bunga di jirat Kamal Atartuk yang jasadnya tak di terima bumi... ini di tuduhnya Sheikh Dr Yusof al Qardhawi dan Ikhwanul Muslimin pula sebagai penganas...

Apakah bagi makhluk2 sekular ini... Islam itu satu agama yang mengajar keganasan. Apakah salah ke... fatwa Yusof Qardhawi terhadap Muammar Gadhafi....??? Kalau dah pemerintah zalim... maka memang wajib di pancung pun...

Seperti saranan Presiden PAS...., eloklah si Najib anak Razak jika masih ada Iman di hati wajib bertaubat... jangan pula nanti jadi macam Kamal Atartuki... bumi pun reject maaaaa....
"Tuduhan bahawa Islam cenderung kepada keganasan adalah fitnah dan orang tersebut mesti segera bertaubat jika dalam dirinya masih ada iman sebesar zarah," katanya.
Si Najib nih... buta sejarah dan buta Islam... pasal tu asyik membangangkan diri 24/365... hahaha... itulah pasalnya kalau membesar dengan duit Saham Genting... hati jadi gelap beb...

16 IkutSukaLu...::

neutral citizen,  Saturday, February 26, 2011 6:37:00 PM  

a'kum, bertaubatlah saudara penulis.

Abu Widad Saturday, February 26, 2011 6:50:00 PM  

sume org kena bertaubat..x kisah sape2pun..lagilah yg menghina islam..org yg menghina islam ni, mmg dikeluarkan namanya dlm list malaikat mereka yg akan masuk dalm syurga..xphm apa aku sebut? senang cita sape yg hina islam, kira dia x yakin dgn islam, bila x yakin dgn islam, maka spt sudah bukan islam lagi la..

Isa Saturday, February 26, 2011 7:14:00 PM  

neutral citizen;

Lu pun kena bartaubat jugak...

Isa Saturday, February 26, 2011 7:15:00 PM  

Abu Widad;

Betul tu... jom kita sama2 bertaubat. Terutama sekali kepada yang menghina dan menolak Islam.

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 7:44:00 PM  

blog paling bodoh.

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 7:46:00 PM  

islam ikut acuan pas ke,pahtu orang lain semua salah.royak ko nik aziz turun2 lah... muak doh aku kelih,wat malu ore kelate.

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 8:17:00 PM  

kalau dah puak Babi Negara bukan nya faham pun..sekarang ni PM kita kalungkan bunga kat jerat Kamal Artatuk..dia org ni bukannya kenal siapa pun SIKamal..pegi mati la puak BABI NEGARA...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Saturday, February 26, 2011 8:45:00 PM  
This comment has been removed by the author.
b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Saturday, February 26, 2011 8:47:00 PM  

apa salahnya buat blog sendiri..lontarkan pandngan dan pendapat..
tuan blog ini ada fakta dan point..
asyik tanpa nama..

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 9:08:00 PM  

Gua orang Malaysia bangsa melayu beragama islam.

Tapi dalam malaysia ada berbagai jenis agama islam. PAS agama islam alsunah waljamaah. UMNO pula agama islam hadhari. Dan ada juga yang mengamalkan islam jubur saiful.

Sama ada najib beragama islam atau beragama hindu, beliau terpaksa menuduh Sheikh Dr Yusof al Qardhawi dan Ikhwanul Muslimin sebagai penganas kerana najib mahukan perhatian dari Amerika. Perbuatan ini hasil dari pelaburan sebanyak RM77 juta kepada APCO.

Cuma ahli UMNO Baru saja yang tidak nampak apa yang sedang dilakukan oleh najib dan rosmah dalam kerajaan malaysia.

Ahli UMNO Baru mesti dipertanggongjawabkan atas segala kerosakan agama islam, bangsa melayu dan negara malaysia.

Anonymous,  Saturday, February 26, 2011 9:23:00 PM  

pak cik kb py; penyokong penyokong umnoapco/bn memang mereka2 yang telah rosak akidah,nak bukti? mereka menyokong dasar pemerentahan dan undang2 yang bercanggah dengan islam(thoghot).

azmie,  Saturday, February 26, 2011 9:53:00 PM  

bukan setakat kena taubat, kena bawak mengucap.

Yugimudo Saturday, February 26, 2011 10:03:00 PM  

Kepada Tanpa nama,

Ade brani, tunjuk lar nama

Raden Saturday, February 26, 2011 11:29:00 PM  

yg pelik... ramai lagi yg angguk tuuuu... hahahahahahaha

zain Sunday, February 27, 2011 4:12:00 AM  

memang cukup celaka barua2 umno... dah terbukti pemimpin munafiq depa menghina Islam dan mengagungkan kafir yang dilaknat Allah tapi penyokong2 parti sekular munafiq umno masih mengatakan pemimpin celaka mereka itu benar... sesungguhnya celakalah sesiapa yang masih menyokong sekular dan berbahagialah sesiapa yang menyokong Islam...Melayu itu sampah, Islam yang menghebatkan melayu... aku doa jika puak2 umno masih tidak mahu kembali kepada Islam semoga mereka semua dihancurkan Allah di dunia dan di akhirat...

Pakwe Sunday, February 27, 2011 10:15:00 AM  

ahahahahahaha

lawak gila laaaa yg tanpa nama tu..

ahahahahahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP