IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Berteka Teki... Menteri Mana Pulak Ni...????

>> Friday, February 25, 2011

Sebulan yang lalu kita semua berteka teki dengan nama Menteri yang di tuduh entot entot dengan bibiknya, dan Menteri tersebut mengambil masa lebih 2 minggu untuk menafikan segala tuduhan terhadap dirinya yang berakhir dengan seorang blogger Pakatan Rakyat di saman dan isu itu terus senyap. Pandai dia berpolitik gempar mengempar nih...

Gambar hiasan jer...

Maklumat yang gua dengar dari sok sek sok sek kedai kopi.... rumah bibik tu dah macam banglo wa cakap luuuuu.... kah..kah..kah...... aaaahhhh... pi mampus la kat Menteri dan bibiknya itu... bukan boleh cakap lebih2 pasal menteri nih... kebal bangat wa cakap luuuu... jambatan besi pun dia boleh bakar... inikan pula blogger picisan macam gua.... kah..kah...kah....

Berbalik pada kes Menteri win-win situation tuuuu... betul tak betul... Allah MAHA Mengetahui... dunia lepas.... akhirat belum tentu lagi beb.... kah..kah...kah.... get ready jelah bila nyawa bercerai dari badan... huhuhu... kalau boleh rasuah mungkar dan nangkir dalam kubur nanti.. buatlah.. tapi sendiri mau ingat laaaaa.....

Dan sekarang ini timbul pulak satu lagi kes yang di dedahkan oleh blogger pro umnoapco/bn... klik sini. Yang ini pun entah betul atau tidak..., berdasarkan dari komen2 dari blog tersebut macam betul... kerana ramai yang dah tahu...

So.... teka teki yang gua maksudkan ialah.... jom kita teka siapakah di antara Menteri tersebut...???

Adakah Muhyiddin Yassin, Khalid Nordin atau Hishamudin Hussein...., salah satu dari nama tu beberapa bulan yang lepas gua dah dedahkan sebagai seorang Menteri yang suka ponteng Solat Jumaat setiap minggu dan melepak di Hotel ?????.

Sekarang nih... siapa pulak yang bakal senasib dengan Anwar Ibrahim... ntah yaaaa... ntah tidak... hahahaaaa...., kalau takda beruk atas pokok... masa kan pokok tu boleh bergoyang kan.. kan.. kan...????

Tetapi ada sedikit kemusykilan di sini... blogger tersebut meletakkan gambar yang di hitamkan muka dan kepalanya... walaupun dari hasil carian beberapa blogger PR mendedahkan siapakah menteri tersebut, tetapi di nafikan pula oleh blogger yang mendedahkannya... apakah muslihat beliau...

Atau... apakah ini satu lagi perangkap kepada blogger PR... agar seorang lagi blogger PR akan menghadapi Saman dari seorang yang bergelar Menteri... bukan boleh percaya puak2 jahiliyah tuuuuu... lihat saja pada kes Sharpshooter... copy & paste pun kena Saman.... gila punya Pak Menteri... pergi laaa... saman HarakahDaily, MigrantCare dan blogger umnoapco yang mula2 sekali mendedahkan isu tersebut.... bangang punya trick aaaarrrrr.... kah..kah...kah....

Eeerrrr.... best ke jadi Gay...???? Diorang tak takut ke... jadi Pompeii.... hahahahaaaaa.... Allah MAHA Mengetahui.....

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, February 25, 2011 12:01:00 PM  

Sdr Isa. Patut lah Anuar Zain tak kahwin-kahwin hingga sekarang. Rupanya Menteri cari hingga ke lubang cacing atau siasat hingga ke akar umbi yang ton-ton dia. Dulu Kakaknya kena Entot-Entot dengan Mat Monggol (sepupu), hingga Isa Samad kena baking habis di Majlis. Sebagai balasannya budak pendek ni diberi jawatan Adun dan seterusnya Pengerusi FEEL DA. Punyalah jahat makhluk yang berduit ini. Cubalah ingatkan mati sama.

author faethal Friday, February 25, 2011 2:16:00 PM  

Salam bro,
Aku malas nak komen lebih2...
Tu pasal aku cakap dalam entri aku 'JANGAN SAMAN AKU'...'AKU TAKDE DUIT'.
Kalau aku banyak duit pun aku taknak gak bayor saman...hahaha

Isa Friday, February 25, 2011 2:36:00 PM  

author faethal;

Gua pula ada duit... tapi tak cukup nak bayar saman... hahahahaaaa....

Walau apa pun... sebutlah apa pun pada Menteri2 bn, walaupun ada asas yang sebenar dan cukup bukti sekalipun.

Diorang tetap kebal dari sebarang tuduhan..., kesimpulannya pi mampuih laaaa... dengan puak2 laknat tu... kubur masing2 beb...

paktehku Friday, February 25, 2011 6:16:00 PM  

... kalau benar sumber wang yang di terima untuk membena mahligai dari Rais, kalau dia taknak mengaku, dia akan ditimpa bala gempa bumi dan meranapkan rumahnya dan dia sendiri, kita tunggu....

Anonymous,  Friday, February 25, 2011 9:41:00 PM  

ni den nak bagi klu, dulu kan ada menteri lelaki(or maybe gay) yg bagi hadiah kat sorang artis lelaki, jeng jeng jeng?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP