IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hasil Kajian Profesor Crayon

>> Wednesday, February 09, 2011

Member gua yang tinggal di Jepun hantar email kat gua pasal dia punya kajian, namanya Profesor Crayon Shin Chan... hahaha... tapi dia suruh panggil Crayon jer... di bawah tu hasil dari kajian dia selama 30 tahun... hahaha... yang gua kurang pasti betul ke dia lahir tahun 1991... wonder....
 
amaran!! entry ini mengandungi perkataan yang agak kurang ajar.. kalau tak suka, jangan baca!! kah kah kah.. apa yang lelaki selalu pandang tubuh wanita? mengikut kajian aku (aku buat research beb!) orang lelaki kebiasaannya akan melihat sesuatu yang dirasakan istimewa pada tubuh wanita.. dan terbukti apa yang aku fikirkan selama ini adalah benar-benar belaka.. ditambah pula dengan perangai lelaki yang kebanyakannya pervert (termasuk aku!).. kalau ada lelaki nak menafikan fakta ini, sila maki hamun aku dibahagian komen ya.. kah kah kah.. 

Klik untuk imej besar
lihat saja statistik keyword diatas.. statistik ini diambil dalam tempoh sebulan.. terbukti lelaki suka tengok tetek!! ya! kalau diberi peluang, aku juga takkan mensia-siakan peluang untuk melihat tetek wanita yang sengaja mendedahkan teteknya.. kah kah kah.. kebanyakan perempuan mungkin tidak sedar hakikat ini.. sebab itulah mereka ambil mudah dalam pemakaian seharian..

untuk itu, aku nak share video lagu nipple (puting tetek) dengan korang semua.. kah kah kah.. sila layan lagu ini sempena entry aku berkaitan lelaki suka tengok tetek.. semoga lepas ni semakin ramai wanita yang kurang menayangkan, menonjolkan, dan mendedahkan teteknya kepada tatapan dan renungan manja seorang lelaki..


oh! sebelum terlupa, nanti jangan pulak ada lelaki yang kata "bukan semua lelaki macam tu".. ya! memang bukan semua lelaki macam tu.. tapi majoritinya macam tu.. mungkin 1/50 ja yang tak suka tengok tetek sebab dia gay.. kah kah kah.. apa-apa pun, kepada lelaki peliharalah pandangan anda.. dan kepada perempuan pulak, tunggu bapak lagi!! tutuplah tetek sebaiknya!! kah kah kah....
Tapi member gua nih terlupa nak senaraikan tetek FLOM..... dan apakah kehebatannya yang mengugat iman puak2 pembangkang seMalaysia..... muakakakaaaaaa......

5 IkutSukaLu...::

kah kah kah...KHAS untuk LELAKI UMNOapco...kah kah kah,  Wednesday, February 09, 2011 6:15:00 PM  

kah kah kah...bro ISA, lu memang kurang ajar...kah kah kah

sapa kata lelaki suka tengok TETEK...kah kah kah

LU dah lupa ke ada LELAKI UMNOapco teraba-raba BONTOT...apa namanya tu...MAT JARJIS kan...kah kah kah

LU pun analisa tak betul bro...baru-baru ni UMNOapco punya orang buat DOGGY...kah kah kah

mana ada lelaki suka tengok TETEK...kah kah kah

Yong Wednesday, February 09, 2011 7:32:00 PM  

Miker ni amat nakal. Nak tahu sambungan citer Merin Amerka yang beromen dengan penguin tu?

ISA Wednesday, February 09, 2011 11:05:00 PM  

kah..kah..kah..;

tengok tetek pun boleh masuk dalam kategori kurang ajar ke..???

hahaha...

ISA Wednesday, February 09, 2011 11:06:00 PM  

Yong;

Release tension dari politi malaysia yang semakin tak bertamadun.

Cerita Marin Amerika tu...??? Tolong sambung dalam email... nanti saya siarkan dalam blog...

Boleh laaaa...

MATauge,  Thursday, February 10, 2011 1:53:00 AM  

bro` karangni org tak tengok tetek,org tengok ass ass assik,flom dedah tetek wa sesak nafas,wa tak minat main tetek,bior umnogokapco berdoggy2 dia nak merasa tu,wa pun bosan dgn cacamerba 1malaysia ni wa dah muak dgn tunggul2 umnogohedgoestani semua dia sodoi,kalau lembu boleh sodoi pun dia sodoi,wa ingat yg buta sokong umnogokdoggy lu butakan saja mata dia

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP