IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Gelak Guling2 Sultan Johor Kena Kencing... Kah..Kah..Kah...!!!!

>> Wednesday, February 16, 2011

Inilah masalah berzaman wa cakap luuuu.... sejak zaman keris dan tombak dahulu kala, Sultan atau Raja yang di anggap bijaksana pun asyik kena kencing dengan para pencacainya.... kah..kah..kah...

Sesiapa yang dah baca dari blog Bujang Susah, harap faham dengan permainan fitnah umnoapco yahudi laknatullah nih..., kepada sesiapa yang belum baca.. boleh layan kat bawah tu... macamana Sultan Johor Kena Kencing Dengan Puak Umno. tak tahu beza solat jama' dengan fardhu, supaya lu orang semua dapat pencerahan dan tidak tergolong bersama dengan golongan jahil seperti puak2 umnoapco yahudi laknatullah tuuuuu.... hahahaaa

Tuan Guru Nik Aziz sedang menunggu masuk solat zohor. Disebelahnya ialah Pesuruhjaya PAS Negeri Johor

Selesai sahaja solat zohor diimamkan oleh imam Kampong Redong, TGNA dan jemaah musafir lain membuat saf baru bagi menunaikan solat qasar asar. Kelihatan jemaah lain duduk di sisi masjid bagi memberi ruang kepada jemaah musafir meneruskan solat mereka. (kalu nak kate 2 imam ikut dakwaan UMNGOk... awat belakang imam xde org?... ke jenis kat Johor Imam tengah makmum pakat-pakat sembahayang tepi dinding...wakakaka)?

TGNA dan jemaah musafir lain menunaikan solat qasar asar 2 rakaat (kene tulis sebab UMNgOk tak tau yang qasar tue 2 rakaat).

Jemaah berada dalam Tahiyyat akhir selepas memunaikan solat qasar 2 rakaat (kene tulis sekali lagi 2 raakat) dan sempat mengaminkan doa yang dibaca oleh Imam Kampung Redong.

....lihat camno UMNO kencing buta-buta atas mata Sultan Johor...


(gambar dari blog pencacai taik UMNgOk)

KOTA TINGGI : Sultan Johor, Sultan Ibrahim pada semalam bertitah berasa murka dengan tindakan sekumpulan umat Islam yang bersembahyang dua imam di sebuah masjid, ketika pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang, bulan lalu.

Perbuatan tersebut, titah baginda, amat dikesali dan tidak seharusnya berlaku hanya kerana perbezaan fahaman politik.

"Ketika kempen PRK DUN Tenang baru-baru ini, ada kumpulan yang singgah di masjid untuk sembahyang fardu tetapi malangnya mereka tidak menyertai jemaah yang sedang bersolat jemaah.

"Kalau mereka terlambat mereka hanya perlu sertai jemaah yang ada dengan berimamkan imam di masjid itu. Sebaliknya kumpulan ini membentuk satu sembahyang jemaah yang lain di barisan belakang, sedangkan solat jemaah yang ada masih belum selesai," titah baginda.LIHAT GAMBAR 1 YANG DIBULATKAN.

Sultan Ibrahim bertitah, perkara seperti itu harus dihentikan supaya tidak timbul fitnah umat Islam di Johor telah berpecah-belah dan tidak bersatu-padu.



"Semua jemaah dalam masjid hendaklah hormati imam yang dilantik oleh saya. Tidak ada perbezaan bangsa, kedudukan atau fahaman politik dalam masjid. - Bernama

....SIAN AKU TENGOK SULTAN JOHOR... KENE KENCING BUTA-BUTA ATAS MATA OLEH PUAK-PUAK UMNO... NIE KALU KENCING SULTAN X KIRE DERHAKA KE???

- Shahr Albatnani

p/s: Kepada rakyat Johor sekalian.... lu orang tak nak cari ke mamat blogger umnoapco yang buat fitnah nih... kasi penerajang kow-kow punya.... hahaha.. Sultan lu orang dah kena kencing hidup2 beb... kah..kah..kah.... lepas buat repot polis... dakwa di mahkamah...

Errrr.... Sultan Johor pulak tak nak cari ke... siapa penyampai maklumat palsu nih... siasat sampai ke akar umbi... siapa malaun pemfitnah yang jahil agama tu... bagi pelempang sedas dua... kah..kah..kah....

Aaaa... apa dia...???? Lu orang semua takut dengan gerombolan puak umnoapco.... kah..kah...kah... Lu orang tak takut ke... DERHAKA pada Sultan beb... muakakakaaaaaa.....

Itulah pasal gua dah katakan puak2 umnoapco nih mengaku jer... beragama Islam... bab solat pun gagal beb... Islam apa kejadahnya... Islam Surat Beranak jelah... hahahaha.....

Yang TGNA dan Musafir2 yang lain tu pun satu bingai jugak... lain kali kalau nak Jamak atau Qasar apa sekalipun... buatlah banner besar2, buat pengumuman bagitau kat semua orang... jadi tak timbul isu fitnah ni kepada golongan bangang tuuuu.... ngeeeee....

Macamlah tak paham2 DERHAKA pada Sultan tu... DOSA PALING BESAR beb.... kah..kah...kah.....

12 IkutSukaLu...::

author faethal Tuesday, February 15, 2011 11:13:00 PM  

Adoi la....
Malu la pulak jadi warga Johor..

matpek Tuesday, February 15, 2011 11:41:00 PM  

kesian yang amat kat sultan johor..orang lain buat spekulasi..dia pulak kena tibai..lenkali cek dulu sebelum kena kencing...hahahhaa

sheikh teluk intan Wednesday, February 16, 2011 12:00:00 AM  

Hendak juga komen tapi takut bergegar Darul UMNO. Beta gering, kalau sihat lain citer.Al-Qur'an dah berpesan yang lebih kurang maksudnya: kalau datang berita dari golongan fasik (blogger UMNO pondan), periksa betul-betul, tak boleh terima bulat-bulat.

Ini kes kepala bana!!

opisboi Wednesday, February 16, 2011 12:12:00 AM  

tahap mentali seorg ............ berpuluh tahun kene kencing masih tak terbau hancing ke!dari datuk sampei ke cucu kene kencing.

baginda® Wednesday, February 16, 2011 12:41:00 AM  

tapi sultan johor rilek dan tak murka pun kene kencing kat negeri banginda... takkan se cool itu sultan johor.. kalaulah sy sultan kat mana2 negeri 1st sekali mengharamkan kencing merata2 kat negeri sy... hahaha

Anonymous,  Wednesday, February 16, 2011 1:02:00 AM  

Lain X periksa dulu. Kalau tak sahih fitnah namanya. Jangan terus buat kenyataan yang menjadi bola tanggung kpd umeloya, sudahnya tuanku kena libas tak pasalpasal. Malu beb. Tuanku kena berguru dgn ulama muktabar.

fidel castro,  Wednesday, February 16, 2011 1:41:00 AM  

ikutlah cara sultan kelantan.
sultan yang aku paling respek.
sultan negeri aku sultan kuda

Keladi,  Wednesday, February 16, 2011 5:27:00 AM  

Gua malu beb.kalu gua dah lama gua tejun tambak johor.kahkahkah.lu olang cam ne ek?

Mat Yie-Pok Su Wednesday, February 16, 2011 8:38:00 AM  

kepada sesiapa sahaja, tak kira laa sultan, raja, menteri, wakil rakyat dan rakyat marhaen, ada OTAK pakai...!!!

otaklunyai Wednesday, February 16, 2011 9:06:00 AM  

tak kan nak ulang sejarah lalu seperti yang dirakamkan dalam gambar melayu klasik Tun Fatimah. dek kerana fitnah dan tanpa usul periksa dan ditambah dengan kebebalan sejak azali, habis satu keluarga tak pasal2 kena bunuh... lepas tu terjerit2 dalam istana .. menyesal lah kunun.. Kita jangan jadi tipikal melayu yg guna kepala lutut untuk berfikir... berimanlah kepada Al-Quran dan As-Sunnah.. Jangan dek kuasa yg sedikit diberi Allah dah nak bongkak... "apabila datang suatu berita dari golongan fasik hendaklah kamu siasat dan selidiki supaya kamu tidak menimpakan musibah kepada orang lain kelak kamu akan menyesal"....

Orang SEMBAHYANG,  Wednesday, February 16, 2011 2:39:00 PM  

woi joecharlie tak mau komen ka pasai sembahyang ni mintak la nasihat kat ularmak 40 tu tak pun hang takut pasai hang tak sembahyang....kih kih kih

Anonymous,  Wednesday, February 16, 2011 10:16:00 PM  

yang sultan mangkok al ayun ni pun satu, selidik lah dulu perkara2 tu...

awat sultan tu tak tanya sendiri terus pada TGNA... la ni zaman dah canggih bro... telefon kan ada... call je lah... kang ke hang tu sultan.. kalau hang sendiri telefon tak kan TGNA tak nak jawab...

tu la kalau sultan dah mangkok ayun...

filem arwah P.Ramlee ada sebut... sultan ni setan...

P.Ramlee dah ajar dulu dahh...

kita je yang tak nak ambik iktibar dari filem2 arwah P.Ramlee nie... lebih suka gelak dari nak ambik iktibar jadikan pedoman...

kalu betul TGNA tu solat jamak (yang dibenarkan oleh ALLAH SWT), la ni sape yang malu...

awat sultan ni bengap sangat sampai tahap lagu tu..????

gondrong.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP