IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Doakan YB Ini Cepat Sikit... Kah.. Kah... Kah...!!!!

>> Wednesday, February 16, 2011

Entry ini gua cilok dari blog Udang Lipan, bukannya apa saja nak menyakat menteri yang gua sendiri tak pasti apa motifnya menyaman Blogger Sharpshooter... padahal samannya itu berdasarkan kepada entry copypaste dari HarakahDaily jer...

En. Hairan bin Pelik pun ada bertanya dengan gua apasal Menteri tu.. tak saman Rocky Bru dan Blogger2 Pro BN yang mula2 crash boom bang kan kes entot2 tu... kenapa Din Binjai yang menjadi mangsa...

Ahhh.. komen banyak2 pun bahaya jugak kan... nanti tak pasal2 gua pulak jadi mangsa kena saman membabi buta... kah..kah..kah..., so kepada penduduk yang di maksudkan kat bawah nih...



KUALA KLAWANG - Ketiadaan perkhidmatan pengangkutan awam sejak setahun lalu, menyebabkan pergerakan masyarakat sekitar Jelebu yang ingin berurusan di pekan Kuala Klawang terbatas.

Keluhan masyarakat tempatan dilihat dipandang sepi oleh pihak bertanggungjawab yang mahukan perkhidmatan pengangkutan beroperasi di Kuala Klawang ke Simpang Pertang.

Tinjauan Sinar Harian mendapati, perhentian bas lenggang dengan kehadiran bas dan teksi. Keadaan ini menyukarkan pergerakan orang ramai untuk melakukan tugasan seharian, terutamanya warga emas yang sering ke hospital. Salah seorang pengguna yang dikenali sebagai Nur berkata, hampir setahun perkhidmatan bas ke Simpang Pertang tidak beroperasi di sini.

"Saya bekerja berhampiran di kawasan ini, sering kali mendengar rungutan daripada warga emas yang terpaksa menunggu lebih lama untuk mendapatkan perkhidmatan pengangkutan awam. "Pernah terjadi, seorang warga emas tertidur di perhentian bas berkenaan sehingga ada yang terpaksa menghantarnya ke rumah di Peradong,'' katanya.- Selanjutnya klik link blog kat atas tu...

Lu orang pandai2 lah susun ayat doakan supaya YB lu orang nih supaya cepat.... eerrrr... cepatkanlah apa yang patut... hahaha..., Untung2 ada projek yang dah lama di rancang oleh Keraaaaajaan bn... muakakakaaaaaa...

p/s: Penjimatan subsidi minyak yang di selaraskan sejak zaman Pak Lah tempoh hari... kononnya untuk meningkatkan taraf mutu perkhidmatan pengangkutan awan kemana ekkkk...??? Sampai daif bebeno pengangkutan awam kat kawasan tu... PM kata Malaysia negara maju kan...

Tapi apasal taraf pengangkutan awam kat kawasan menteri bakar jambatan nih... macam zaman tok nenek gua jer....????

Nampak sangat menteri ini tak buat kerja dan makan gaji buto.... gua rasa elok di doakan saja.... semoga rakyat/penduduk kawasan itu mendapat kemudahan pengangkutan awam yang bertaraf negara maju... hahaha.. kononnya... hahaha... dan Din Binjai pun selamat....

3 IkutSukaLu...::

author faethal Wednesday, February 16, 2011 1:31:00 PM  

Sekali lagi,
Gua sekadar meng'AMIN'kan..
Hehehe..

http://pulakdah.blogspot.com/2011/02/mubarak-sakit-kuat.html

tukang kata,  Wednesday, February 16, 2011 2:31:00 PM  

Negara maju gua setuju tu bro pasal negara maju lah tempat gua pun bas dah tak beroperasi

win win malaysians,  Wednesday, February 16, 2011 9:03:00 PM  

bas waktu waa masih sekolah lagi bro,bas yg tua tapi enjin kuat mcm tuan area dia jua disebalik pintu bus waa tengok doggy entot2...waa,kah,kah,kah,hahh...bus entot2 sdn bhd

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP