IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Cisss... Kena Kutuk Pasal Mee Jawa...!!!!

>> Sunday, February 27, 2011


Perghhh... mee Jawa punya penangan, buta2 jer.. gua kena hentam... sampai dalam FB pun gua kena taruk jugak... adusssss.... lu orang memang ganas aaarrrr... muammar gaddafi pun tak seganas tuuu... kalau tak dapat mee jawa... kah..kah..kah....

Memandangkan ada segelintir dari lu orang yang jenis kedekut taik idung masin.... setakat sepinggan mee jawa pun nak berkira... sanggup maki hamun gua... huhuhu... sedih woooo....

Justeru itu... gua angkat tangan dengan lu orang... surrender beb...!!!! walau gua dah sebut kat dalam n3 tersebut... sesiapa nak pekena mee jawa tu kena fix appointment dengan gua... lepas tu bayarkan sekali untuk gua... hahaha...

Tak sangka pulak gua.. ramai jugak peminat mee jawa yeaaaaa.... ingatkan orang jawa jer.. yang minat, yang bukan jawa pun minat jugak...????

Ok...lah.., setakat hari ini mee jawa tersebut mungkin yang terbaik bagi gua... ikut sedap mulut gua... tapi mungkin lain pulak bagi selera dan mulut lu orang kan..., lu orang boleh cuba dulu... selepas itu jadilah makhluk yang tau bersyukur... sedap tak sedap buat lu orang... itu lu orang punya pasal... jangan kutuk gua sudah laaaa... pi kutuk tuan punya gerai tuuuu... kah...kah...kah....

Dengan penuh bangga bercampur sedih gua terpaksa bagitau jugak kat lu orang kat mana tempatnya, sebab yang sedihnya gua dah kira semua komen kutukan terhadap gua masih belum cukup 44 kali..., kalau sampai 44 kali kutukan gua takut ianya menjadi kenyataan... tak sanggup gua jadi Roswah laki bini.., bangang 24/365, semua perkara yang di buat tak menjadi... sampai sanggup membodohkan diri letak kalungan bunga kat jirat Kamal Atartuk... muakakakakaaaaa..... gua tak sanggup beb....

Yang bangganya... gua dah melantak mee jawa tu terlebih dahulu dari lu orang... dan bangga juga kutukan tu belum mencecah angka 44 kali... dan dengan bangganya jugak gua sempat mengelak kutukan lu orang daripada menjadi kenyataan.... kah..kah..kah....

Woiiitt... gua hampir nak buat2 terlupa nak bagitau tempat tu kat mana... hahaha..., ok..lah.. tempatnya di persimpangan Jalan Iskandar, Bukit Kapar Klang, Selangor (dari arah Pekan Meru sebelah kiri) itu jer.. satu-satunya gerai yang jual mee jawa (waktu operasi 3.30pm - 10.00pm) selalunya mee jawa tu.. habis sebelum waktunya....lain lain tu... lu orang sendiri mau ingat lah...

Lagi satu gua nak pesan... kalau lu orang pi sana nanti, sebutkan nama gua... bukannya pasal ada diskaun pasal lu orang makan kat situ... boleh blah aaarrr... sebabnya kerana Malaysia kan mengamalkan sistem kapitalis... so gua mengikut peredaran pasaran jugalah... komisyen 5% sebagai upah gua... ngeeeee....

Selamat menjamu selera...

3 IkutSukaLu...::

adan Sunday, February 27, 2011 1:45:00 PM  

promote2 jugak.. tp upah mesti ada.. kerajaan ajar kapitalis ngan bro Isa?

jorevo,  Sunday, February 27, 2011 1:58:00 PM  

TQ.. bro.. tapi gua ada kat johor..

Anonymous,  Sunday, February 27, 2011 8:03:00 PM  

tq bro. wa tau lu tak kemut nyer

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP