IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Si Kutty Kerala Nak Taubat..????

>> Wednesday, February 23, 2011


Kah..kah..kah... bagi gua gelak sakan dulu... kah..kah..kah... gua gelak pasal Cina yang bernama Chua Jui Meng pun tau bertaubat... tetapi melayu2 umnoapco yang mengaku beragama Islam dalam Surat Beranak tak gheti2 nak bertaubat... kah..kah...kah....

Kalau Chua Jui Meng tak bagitau pun... seantero rakyat Malaysia memang dah tau... penipuan dan taktik kotor barisan nasional dan umnoapco bagi menakut-nakutkan pengundi cina dan india... termasuklah pengundi2 melayu yang tak suka pada Islam... hahaha... tak suka pada Islam sebab tak boleh nak huhahuha... pergi dangdut, layan GRO.. karaoke... gelintir kacang poe... tonggang arak, tikam judi halal dan macam2 lagi lah kerenah puak2 umnoapco nih... hahaha... kebanyakkannya perangai puak2 umnoapco memang macam tu kan...????
Bagaimanapun, bekas Menteri Kesihatan itu yang berceramah di Tapak Kompleks PAS Pahang di Kerdau kelmarin, mengaku kini beliau bertaubat dan tidak mahu lagi mengulangi penipuan yang sama.

“Saya masa dalam MCA berkempen memberitahu orang Cina jangan sokong PAS, sebab PAS nak bina negara Islam. Kalau negara Islam nanti anu orang Cina kena potong, tak boleh makan kerbau pendek.

“Itulah penipuan kami kepada orang Cina dan saya percaya ia berlanjutan hingga sekarang. Tapi hari ni saya nak minta maaf... saya taubat,” katanya sambil disambut dengan sorakan lebih 12,000 orang yang hadir.

Tambah bekas Naib Presiden MCA itu, beliau mendapati orang Cina pada masa ini tidak boleh ditipu atau tidak ditakut-takutkan lagi kepada PAS dan ini dibuktikan dengan sokongan majoriti entiti tersebut kepada PAS sejak pilihan raya umum (PRU) 2008 yang lalu. 
So... kepada puak2 umnoapco Petaling Jaya Selatan dan juga di mana jua lu orang berada..., bawak2 lah ubah perangai tuuuuu.... rambut dah beruban... cucu dah bersusun... ada yang dah mati bini... rumah dah kata berambus... kubur dah memanggil2 mai laaaa... mai... laaaa... tapi perangai macam sial... toksah lah dok ikut perangai Mamak Kutty Mahathir Kerala tu.... dia kalis api neraka beb... dengan mungkar nangkir pun dia boleh belit dan kowtim...

Pasal tu dia makin melalut... belit sana belit sini nak salahkan sana salahkan sini... orang lain semua tak betul... dia sorang jer yang betul... semua tu usaha nak clearkan nama sebelum mampus... kah..kah..kah...

Dulu Chua Jui Meng pernah cakap, kalau negara Islam nanti Anu kena potong...
Dulu Mahathir pernah cakap kalau negara Islam dan buat hudud nanti ramai2 boleh makan sup tangan... kah..kah..kah... so.. apa bezanya antara dua ekoq makhluk kat atas tu...????

Bezanya ialah Chua Jui Meng dah bertaubat...
Mahathir pulak.. bila nak bertaubat... wakakakakaaaa...

Bukannya dia nak bertaubat... tapi makin menjadi2... itulah pasalnya gua gelak guling2 terlebih dahulu... pasal si Cina bukan Islam pun pandai bertaubat... inikan mamak kutty dan melayu2 yang mengaku beragama Islam tak gheti2 nak bertaubat... kah..kah..kah....

3 IkutSukaLu...::

Cucuopah,  Wednesday, February 23, 2011 11:00:00 PM  

Bro... nampaknya teman kena menuntut dgn mamak kutty karala tu mcmana nak kalis api neraka kat sana nanti. Hebat mamak kutty karala ni.... wa cakap lu.

Isa Thursday, February 24, 2011 12:24:00 AM  

CucuOpah;

Jom... sama2 menuntut, gua pun tak mau ketinggalan jugak beb... hahaha..

Ismet Ulam Raja Thursday, February 24, 2011 6:11:00 AM  

kah kah kah. Cina pun sudah taubat meh..

Bisa2

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP