IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Ada PRK... Makhluk Ini Timbul... kah..kah..kah...

>> Monday, February 21, 2011

Plawok... plawok.... plawok... plawokkkk.... keh... keh.... keh.... keh... keh....

Aaaiakkk.... Ummi tak hilang pun???


Adey... Ummi tak hilang, tetapi.... penonton yang hilang. Patutler 'ramai'nya penonton yang datang untuk mendengar fitnah si adik terhadap abang kandungnya. Kalau tak caya... cer tengok gambar di bawah ni.


Fuuuhhh..... tak ku sangka, berkesan juga rupanya jampi si Mamat Khalid ni. Lebuh semua penonton....

Apa-apa pun, yang syiuknya... si mamat berbaju belang ni pun, ada sama?? Adey.... sudah jadi bodyguard si Ummi ke?? Hmm.... padan sangat ler tu!!


Itu ler senario cerita 'Hantu si Umi ke Batu Gajah'. Promosi sikit punyer gempak ke??? Tapi.... tak capai box-office pun. Ciput jer yang datang. Penonton dah jelak dengan pelakon 'surat khabar lama'.

Hissyy.... mengabiskan boreh jer bawa si Umi ke sini. Berapa duit ler agaknya derang bayar pelakon ni untuk buat persembahan tak lakunya??

Ater.... mengkalor kita jual 'surat khabor' lama tu pada Apek recycle, berapa ler 1 kg agaknya??

Entah-entah.... Apek recycle pun taknak beli kot. Tak der value....

Lagi pun, aku tengok.... muka-muka penonton tu pun, banyak dalam kalangan orang-orang demer jer. Aha.... itu namanya ceramah 'syok sendiri'. Mana orang nak syok....

Midah?? REJECTED!!

Umi Hafilda?? REJECTED!!

Sorang lagi ... yang jantan tu, aku tak kenal. Mampuih pi la...

Ha... ha... ha... sesemuanya muka tak komersial. Mana nak laku weh oi....

Apa-apa pun, aku ucapkan bebanyak tima kasih pada Paeh Batu Gajah Mari kerana aku cilok gambar-gambar dari blog dia. TQ.

Aku chao dulu... Adios!!!

(Sumber gua rembat dari blog M3M..... kah.. kah... kah... )

4 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, February 21, 2011 12:40:00 PM  

ni! kalau hampa nak jual surat khabar lama tu mailah kat aku!, aku beli buat bungkus nasit lemak.

muqlis04 Monday, February 21, 2011 4:44:00 PM  

bro yg pakai baju belang tu besar punya celaka...baso nate beruk

Anonymous,  Monday, February 21, 2011 11:19:00 PM  

den dengar cerita, ada free show lepas ceramah, show apa tak tau la plak, den pun nak tumpang semangkok.

Anonymous,  Friday, April 01, 2011 7:39:00 AM  

Gua tengok orang deme tu muke langsung takde cahaye. nampok sangat le semua penipu beso.molek bebeno le, sesue ya amat....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP