IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Apa kata ularmak 40 umnoapco.... ????

>> Tuesday, February 08, 2011

Berlandaskan pemikiran dengan menggunakan iman dan akhlak islam seperti yang disarankan oleh puak2 umnoapco kepada gua di sini, maka terhasil entri ini yang gambarnya gua rembat dari blog Baginda Reformasi ok...., bukannya Baginda yang entot2 dengan nyamuk yeaaaa.... jangan salah faham...


Puak2 gerombolan tak mau buat demo melalak ke... ini pompuan ntah bini sapa pulak dah sudah masuk masjid tak menutup aurat, dah laaa... tak tutup aurat kepala satu hal... ntah datang bulan atau tidak gua terlupa nak periksa... nak tanya Khusrin dia pulak dah takda di JAIS..., kalau dah menopause terlepas satu bala... kalau belum...??? kah..kah..kah..


Gua cuma risau satu jer... nanti ada pulak puak2 gerombolan umnoapco yahudi laknatullah minta firman Allah dan Hadis...., sebab selain berpegang kepada Al-Quran dan Sunnah seperti yang diorang perjuangkan... kononnya... lah.... hahaha... diorang juga berpegang kepada Kitab Lord Reid, sebab dalam kitab tu mengatakan rambut bukanlah aurat yang wajib di tutup... kah..kah..kah...

Dan dalam kitab Lord Reid juga mengatakan orang2 bukan islam tak boleh masuk ke kawasan masjid, kalau nak masuk jugak wajib menutup aurat. Larangan ini berkecuali kepada puak2 umnoapco yang mengaku beragama islam apabila memasuki masjid, ianya tak perlu tutup aurat dan tidak menjadi kewajipan kepada mereka.

Weeiii... lu orang faham tak bab hukum hakam dalam Malaysia nih... penat siotttt.. gua menghuraikan bab aurat wanita kalau masuk masjid... penat gua berguru dengan Imam Besar Hadhari dan Ulul Amri Najib Nazak dalam bab hukum nih....

Sekarang nih gua tengah berguru dengan diorang dalam bab minum arak tak haram... makan babi haram... hukumnya lebih kurang sama macam gambar kat atas tu.... muakakakakaaaaa...

Apa kata ularmak 40 umnoapco.... ????

8 IkutSukaLu...::

5sal,  Tuesday, February 08, 2011 1:15:00 PM  

Salam bro isa! Gua setuju ngan lu,memang puak ni berpikir bukan guna otak kat dalam kepala tapi guna kepala yang dua.....!Pencuri p curi ayam pandai lak sembeleh kalau nak makam macam tu tak sembeleh tau lak HARAM. RASUAH HARAM,DUIT KOPI TAK HARAM.Kalau salah ayat sila pebetoikan.

mr edz Tuesday, February 08, 2011 2:31:00 PM  

nanti kitaorang tengok dalam kitab kamasutra kata mereka

Pena Marhaen Tuesday, February 08, 2011 2:59:00 PM  

kalau pembangkang mmg dah lama isu ni kecoh..tapi bila kena batang hidung sendiri mana ada ulamak umno ni berani nak tegur pasal diorang semua tu boneka je..hehe

tukang kata,  Tuesday, February 08, 2011 3:27:00 PM  

Tudung yang jadi mcm tu pasal dah kena ROBEKNGAH la

sekamar rindu Tuesday, February 08, 2011 5:35:00 PM  

salam...

tuan....tabik cara penulisan tuan..
saya suka..

kepoklekor,  Tuesday, February 08, 2011 5:58:00 PM  

pergghhh...
hebat! wa sokong lu..hahaha
minum arak xharam,.,.makan babi haram..
islam pade surat branak je bro..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP